Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Suzukis 2014-02-04 22:18
-
Sveiki turiu problema su 159 2,4jtdm: Salta masina labai sunkiai kuriasi, net ir pastovejus 10min jau uzsikuria sunkokai (prasuka kelis kartus starteris). Kuriant kartais jauciasi dyzelio kvapas, taciau net ir uzkurus po ilgo sukimo nera kazkokio ipatingo dumu debesio. Teko pora kartu net isvis neuzkurti gerai pastovejusios (nebeatlaike akumas), traukiau ant buksyro ir iskart atleidus sankaba iskart uzsikure, be jokiu tusciu prasukimu. Kuriant net ir karsta masina variklis uzgriebia kartais greit, kartais po keliu apsisukimu.
Visa kita veikia puikiai, graziai dirba, puikiai traukia, nera jokiu trukciojimu ar t.t. Jokio dumingumo ar pan.
Kurimas buna toks: Sukasi be jokiu givybes zenklu, tada pradeda griebt tarsi vienas ar keli cilindrai (dazniausiai kai pradeda "griebt" pajungineju degima pora kart, tai turi kazkokios itakos, nes jei suku be junginejimo isvis nera jokiu vaisiu...)
Jau antra savaite bandau rasti problemos priezasti bet nesigauna.
Tikrinti: Purkstukai ant stendo - viskas pilnai telpa i normas nera nei maziausio nukrypimo. Kodai atitinka reikiamus, tad purkstukai tikrai tie kurie turi but
Kiti kuro sistemos agregatai taip pat veikia, diagnostika viska rodo normos ribose Siurblys pucia apie 300bar
Diagnostikos kompiuteris jokiu klaidu nemeta
Kompresija gera.
Pakaitinimo zvakiu rele neveike taciau pakeitus neatsirado didelio pakitimo. (ir po 10min pastovejimo karsta masina sunkiau kuriasi)
Degimas taip pat nepabeges
Starteris suka gerai, akumas apynaujis
Kuro nutekejimu nesimato, viskas kaip ir gerai
Per paskutines savaites isleidau jau apie 300lt ivarioms diagnostikoms reles keitimui ir t.t. taciau vaisiu jokiu, jau grimstu i nevilti... :( Neisivaizduoju kas gali but, gal kas yra susidure, ar turi bent ideju? Meistrai stebisi, sake pirmas toks reikalas ju praktikoj...
-
Miestas?
-
Klaipeda
-
Klaipeda
Gintarui pasiskambink, jis KLP Alfu "dievas".
Telefona rasi prie meistru.
-
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67910.0), tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
-
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67910.0), tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
Tas pats galioja ir 1,9 JTDm motorams?
-
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67910.0), tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
Tas pats galioja ir 1,9 JTDm motorams?
Taip - 1.9 JTD M-Jet 16v motorams galioja tas pats. 1.9 JTD 8v tokių sklendžių nėra.
-
O ar yra koks patikimas būdas tas sklendes išvalyt neimant kolektoriaus? Nes pas mane Saab'e tas pats, sunkiai kuriasi kol šalta. Variklis toks pat kaip Alfos 1,9 JTDm 16v, tik ten dar viena papildoma "sraigė" sumontuota... Įtarinėjau purkštukus, bet diagnostika nieko neparodė, kad jie blogai veiktų. Dar vienas dalykas - ekranas parodė, kad jau DPF užsikišęs, bet savaitgalį gerai pagainiojau ir daugiau nebe pasirodė įspėjimas apie DPF.
-
O ar yra koks patikimas būdas tas sklendes išvalyt neimant kolektoriaus? Nes pas mane Saab'e tas pats, sunkiai kuriasi kol šalta. Variklis toks pat kaip Alfos 1,9 JTDm 16v, tik ten dar viena papildoma "sraigė" sumontuota... Įtarinėjau purkštukus, bet diagnostika nieko neparodė, kad jie blogai veiktų. Dar vienas dalykas - ekranas parodė, kad jau DPF užsikišęs, bet savaitgalį gerai pagainiojau ir daugiau nebe pasirodė įspėjimas apie DPF.
Yra galimybė tas sklendes pastatyti padėtin, kurioje jos nebesidarinėja ir "nebeknisa" proto, neimant kolektoriaus. Bet tai nereiškia, kad tai pagelbės 100% - sklendės gali būti "palūžę" ir nebesidarinėti, gali būti priaugę tiek suodžių, kad vistiek liks tarpai. Ir dar - kad tai daryti, programiškai lyg ir turi būti eliminuoti EGR bei DPF veikimas. Čia negaliu 100% garantuoti, bet greičiausiai esu teisus 8)
-
Aišku. Dėkui už info. Manau reikės pradžiai iškastruot EGR ir DPF, o tada ir kolektoriu konstruot.
-
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67910.0), tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
Taciau dumingumas visiskai nepakites, variklio darbas tolygus, be jokiu pakitimu...
-
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67910.0), tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
Taciau dumingumas visiskai nepakites, variklio darbas tolygus, be jokiu pakitimu...
Ką reiškia dūmingumas nepakitęs - nedūmina? Tai ir nedūmins, kol DPF (kietųjų dalelių filtras) neeliminuotas :) O dėl variklio darbo - dėl sklendžių jis nelabai ir sutrikti turi, tiesiog prastai kuriasi ir tiek. Pabandyk 4-5 kartus pakartot "pakaitinimo" procedurą (įjunk degimą ir palaikyk, kol pakaitinimo ženkliukas užges). Jei užvedimas pagerės, tada 95%, kad sklendės...
-
O ar yra koks patikimas būdas tas sklendes išvalyt neimant kolektoriaus? Nes pas mane Saab'e tas pats, sunkiai kuriasi kol šalta. Variklis toks pat kaip Alfos 1,9 JTDm 16v, tik ten dar viena papildoma "sraigė" sumontuota... Įtarinėjau purkštukus, bet diagnostika nieko neparodė, kad jie blogai veiktų. Dar vienas dalykas - ekranas parodė, kad jau DPF
, bet savaitgalį gerai pagainiojau ir daugiau nebe pasirodė įspėjimas apie DPF.
Yra galimybė tas sklendes pastatyti padėtin, kurioje jos nebesidarinėja ir "nebeknisa" proto, neimant kolektoriaus. Bet tai nereiškia, kad tai pagelbės 100% - sklendės gali būti "palūžę" ir nebesidarinėti, gali būti priaugę tiek suodžių, kad vistiek liks tarpai. Ir dar - kad tai daryti, programiškai lyg ir turi būti eliminuoti EGR bei DPF veikimas. Čia negaliu 100% garantuoti, bet greičiausiai esu teisus 8)
O kokiu budu butu galima pastatyti tas sklendes i vieta, kad neknistu proto?
-
Manau tau tiesiog atėjo laikas apsilankyti pas tuos, kurie supranta "Alfa Romeo". Pilnai gali būti ir ne sklendžių problema (juk minėjau 5 - 10% ir kito gedimo tikimybę). Dyzelinio auto lengvam užvedimui reikalingas visas kompleksas tvarkingai veikiančių mazgų - gyvo motoro su kompresija, kuro filtro (rekomenduojama keisti jį prieš kiekvieną žiemą), veikiančių pakaitinimo žvakių, gero akumuliatoriaus (kartais tik atrodo, kad akumas "apynaujis"), gero dyzelinio kuro, neužsikišusio kietųjų dalelių filtro ir t.t. ir t.p...
Jei sugebėtum nuvažiuot į Vilnių, reikėtų kreiptis "Vitomos" autoservisan ir ieškoti Tomo, Kaune rekomenduoju "Alfa RS" servisą, kreiptis pas Zazą. Kažkas Klaipėdoje rekomendavo Gintarinį - manau, jei nori apsiriboti Klaipėda, nieko gudriau tikrai nerasi.
Jei įsiurbimo kolektorius aliuminis ir sklendės viduje nesulūžę, yra galimybė jas užfiksuoti paprastuoju būdu, kurį žino žemiau mano išvardinti meistrai.
-
O kokiu budu butu galima pastatyti tas sklendes i vieta, kad neknistu proto?
Manau Žalias turėjo omeny programiškai, taip kaip ir EGR atvejų.
-
O kokiu budu butu galima pastatyti tas sklendes i vieta, kad neknistu proto?
Manau Žalias turėjo omeny programiškai, taip kaip ir EGR atvejų.
Mechaniškai.
-
Jei sugebėtum nuvažiuot į Vilnių, reikėtų kreiptis "Vitomos" autoservisan ir ieškoti Tomo.
Zhalias norėjo parašyti Vitomos autoservisas, tik pirštas sudrebėjo. Paskui žmogus ilgai ieškos ;)
-
Jei sugebėtum nuvažiuot į Vilnių, reikėtų kreiptis "Vitomos" autoservisan ir ieškoti Tomo.
Zhalias norėjo parašyti Vitomos autoservisas, tik pirštas sudrebėjo. Paskui žmogus ilgai ieškos ;)
Apie ką jumi čia ? 8)
-
Bandem siandien su meistru sukint tas sklendes, tai niekas nepasikeite, ten jos atjungtos nuo varikliuko kur jas valdo ir padarytos mechaniskai jau nuo praeito seimininko. Meistras nelabai nori tiket, kad cia problema nes tokiu atveju turi dumint masina, DPF negali visko surinkt, o pas mane visiskai dumingumas nepadidejes, viskas normos ribose. Taciau del sventos ramybes nusiimsiu ta kolektoriu paziuret kaip ten kas :)
-
Bandem siandien su meistru sukint tas sklendes, tai niekas nepasikeite, ten jos atjungtos nuo varikliuko kur jas valdo ir padarytos mechaniskai jau nuo praeito seimininko. Meistras nelabai nori tiket, kad cia problema nes tokiu atveju turi dumint masina, DPF negali visko surinkt, o pas mane visiskai dumingumas nepadidejes, viskas normos ribose. Taciau del sventos ramybes nusiimsiu ta kolektoriu paziuret kaip ten kas :)
Patarčiau daugiau pasigilinti į sklendžių veikimo/neveikimo principus ir duodamą naudą/nenaudą varikliui. Ne vien Alfų varikliai turi tokias sklendes. Kiek žinau, tai Alfų varikliuose iki berods 2010 metų laidos sklendės turėjo ne mažai problemų. Nuo 2010 metų, kiek domėjausi, sklendžių problemos yra kažkiek pašalintos.
-
Bandem siandien su meistru sukint tas sklendes, tai niekas nepasikeite, ten jos atjungtos nuo varikliuko kur jas valdo ir padarytos mechaniskai jau nuo praeito seimininko. Meistras nelabai nori tiket, kad cia problema nes tokiu atveju turi dumint masina, DPF negali visko surinkt, o pas mane visiskai dumingumas nepadidejes, viskas normos ribose. Taciau del sventos ramybes nusiimsiu ta kolektoriu paziuret kaip ten kas :)
Pas mane 159 2.4 čipuota be DPF ir EGR. Net ant Redline laikant ar staigiai akseleruojant dūmo nėra. Tai nežinau ką ten meistras tavo apie dūmingumus šneka.
-
Bandem siandien su meistru sukint tas sklendes, tai niekas nepasikeite, ten jos atjungtos nuo varikliuko kur jas valdo ir padarytos mechaniskai jau nuo praeito seimininko. Meistras nelabai nori tiket, kad cia problema nes tokiu atveju turi dumint masina, DPF negali visko surinkt, o pas mane visiskai dumingumas nepadidejes, viskas normos ribose. Taciau del sventos ramybes nusiimsiu ta kolektoriu paziuret kaip ten kas :)
Matau tamsta vėl pasiruošęs pinigus laidyt kairėn/dešinėn. Paklausyk patarimo ir pasirink meistrą, kuris alfose supranta.
-
Viskas čia normaliai, čia dar vienas pavyzdys, kai žmogus ale prašo pagalbos, o paskui vis tiek daro, kaip buvo sugalvojęs, o galiausiai rėkia, kad alfa šūdas.
-
Cia prie to pacio noriu paklausti, kai buna salta zemiau -5 kai uzsikuria girdisi toks traskejimas kuris greit ir nustoja, idomu ar cia tik pas mano alfa ar ir kitose taip buna. 166 2,4 103kw
-
Greičiausiai tepalo pompos grandinė ;)
-
Greičiausiai tepalo pompos grandinė ;)
o kartais ant 103kw jos jau nebėra?
-
Ant 110kw berods nebėra, bet nesu tikras, bet čia apie 159 alfas tema.
-
Dar siulyciau pasitikrint auksto slegio magistrales sandaruma,ar visi vamzdeliu sujungimai gerai uzversti.Jei nors keli lasiukai nuteka,dingsta slegis magistraleje.Tada tenka ilgai sukti,kol vel uzpumpuoja iki darbinio slegio.