Autorius Tema: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi  (Skaityta 11722 kartus)

Neprisijungęs Suzukis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Įrašytas: 2014-02-04 22:18 »
Sveiki turiu problema su 159 2,4jtdm: Salta masina labai sunkiai kuriasi, net ir pastovejus 10min jau uzsikuria sunkokai (prasuka kelis kartus starteris). Kuriant kartais jauciasi dyzelio kvapas, taciau net ir uzkurus po ilgo sukimo nera kazkokio ipatingo dumu debesio. Teko pora kartu net isvis neuzkurti gerai pastovejusios (nebeatlaike akumas), traukiau ant buksyro ir iskart atleidus sankaba iskart uzsikure, be jokiu tusciu prasukimu. Kuriant net ir karsta masina variklis uzgriebia kartais greit, kartais po keliu apsisukimu.
Visa kita veikia puikiai, graziai dirba, puikiai traukia, nera jokiu trukciojimu ar t.t. Jokio dumingumo ar pan.
Kurimas buna toks: Sukasi be jokiu givybes zenklu, tada pradeda griebt tarsi vienas ar keli cilindrai (dazniausiai kai pradeda "griebt" pajungineju degima pora kart, tai turi kazkokios itakos, nes jei suku be junginejimo isvis nera jokiu vaisiu...)
Jau antra savaite bandau rasti problemos priezasti bet nesigauna.
Tikrinti: Purkstukai ant stendo - viskas pilnai telpa i normas nera nei maziausio nukrypimo. Kodai atitinka reikiamus, tad purkstukai tikrai tie kurie turi but
Kiti kuro sistemos agregatai taip pat veikia, diagnostika viska rodo normos ribose Siurblys pucia apie 300bar
Diagnostikos kompiuteris jokiu klaidu nemeta
Kompresija gera.
Pakaitinimo zvakiu rele neveike taciau pakeitus neatsirado didelio pakitimo. (ir po 10min pastovejimo karsta masina sunkiau kuriasi)
Degimas taip pat nepabeges
Starteris suka gerai, akumas apynaujis
Kuro nutekejimu nesimato, viskas kaip ir gerai

Per paskutines savaites isleidau jau apie 300lt ivarioms diagnostikoms reles keitimui ir t.t. taciau vaisiu jokiu, jau grimstu i nevilti...  :( Neisivaizduoju kas gali but, gal kas yra susidure, ar turi bent ideju? Meistrai stebisi, sake pirmas toks reikalas ju praktikoj...
« Paskutinį kartą keitė: 2014-02-04 22:19 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-02-04 22:22 »
Miestas?
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Suzukis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-02-04 22:42 »
Klaipeda

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-02-04 22:47 »
Klaipeda
Gintarui pasiskambink, jis KLP Alfu "dievas".
Telefona rasi prie meistru.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-02-05 13:30 »
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria, tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2014-02-05 13:37 »
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria, tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."

Tas pats galioja ir 1,9 JTDm motorams?
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2014-02-05 14:26 »
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria, tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
Tas pats galioja ir 1,9 JTDm motorams?
Taip - 1.9 JTD M-Jet 16v motorams galioja tas pats. 1.9 JTD 8v tokių sklendžių nėra.
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-02-05 14:32 »
O ar yra koks patikimas būdas tas sklendes išvalyt neimant kolektoriaus? Nes pas mane Saab'e tas pats, sunkiai kuriasi kol šalta. Variklis toks pat kaip Alfos 1,9 JTDm 16v, tik ten dar viena papildoma "sraigė" sumontuota... Įtarinėjau purkštukus, bet diagnostika nieko neparodė, kad jie blogai veiktų. Dar vienas dalykas - ekranas parodė, kad jau DPF užsikišęs, bet savaitgalį gerai pagainiojau ir daugiau nebe pasirodė įspėjimas apie DPF.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2014-02-05 14:54 »
O ar yra koks patikimas būdas tas sklendes išvalyt neimant kolektoriaus? Nes pas mane Saab'e tas pats, sunkiai kuriasi kol šalta. Variklis toks pat kaip Alfos 1,9 JTDm 16v, tik ten dar viena papildoma "sraigė" sumontuota... Įtarinėjau purkštukus, bet diagnostika nieko neparodė, kad jie blogai veiktų. Dar vienas dalykas - ekranas parodė, kad jau DPF užsikišęs, bet savaitgalį gerai pagainiojau ir daugiau nebe pasirodė įspėjimas apie DPF.
Yra galimybė tas sklendes pastatyti padėtin, kurioje jos nebesidarinėja ir "nebeknisa" proto, neimant kolektoriaus. Bet tai nereiškia, kad tai pagelbės 100% - sklendės gali būti "palūžę" ir nebesidarinėti, gali būti priaugę tiek suodžių, kad vistiek liks tarpai. Ir dar - kad tai daryti, programiškai lyg ir turi būti eliminuoti EGR bei DPF veikimas. Čia negaliu 100% garantuoti, bet greičiausiai esu teisus  8)
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2014-02-05 15:01 »
Aišku. Dėkui už info. Manau reikės pradžiai iškastruot EGR ir DPF, o tada ir kolektoriu konstruot.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"