Autorius Tema: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi  (Skaityta 11723 kartus)

Neprisijungęs Suzukis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2014-02-05 20:13 »
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria, tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
Taciau dumingumas visiskai nepakites, variklio darbas tolygus, be jokiu pakitimu...

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2014-02-05 22:13 »
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria, tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
Taciau dumingumas visiskai nepakites, variklio darbas tolygus, be jokiu pakitimu...
Ką reiškia dūmingumas nepakitęs - nedūmina? Tai ir nedūmins, kol DPF (kietųjų dalelių filtras) neeliminuotas :) O dėl variklio darbo - dėl sklendžių jis nelabai ir sutrikti turi, tiesiog prastai kuriasi ir tiek. Pabandyk 4-5 kartus pakartot "pakaitinimo" procedurą (įjunk degimą ir palaikyk, kol pakaitinimo ženkliukas užges). Jei užvedimas pagerės, tada 95%, kad sklendės...
« Paskutinį kartą keitė: 2014-02-06 09:09 sukūrė Zhalias »
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Suzukis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2014-02-06 11:22 »
O ar yra koks patikimas būdas tas sklendes išvalyt neimant kolektoriaus? Nes pas mane Saab'e tas pats, sunkiai kuriasi kol šalta. Variklis toks pat kaip Alfos 1,9 JTDm 16v, tik ten dar viena papildoma "sraigė" sumontuota... Įtarinėjau purkštukus, bet diagnostika nieko neparodė, kad jie blogai veiktų. Dar vienas dalykas - ekranas parodė, kad jau DPF
, bet savaitgalį gerai pagainiojau ir daugiau nebe pasirodė įspėjimas apie DPF.
Yra galimybė tas sklendes pastatyti padėtin, kurioje jos nebesidarinėja ir "nebeknisa" proto, neimant kolektoriaus. Bet tai nereiškia, kad tai pagelbės 100% - sklendės gali būti "palūžę" ir nebesidarinėti, gali būti priaugę tiek suodžių, kad vistiek liks tarpai. Ir dar - kad tai daryti, programiškai lyg ir turi būti eliminuoti EGR bei DPF veikimas. Čia negaliu 100% garantuoti, bet greičiausiai esu teisus  8)
O kokiu budu butu galima pastatyti tas sklendes i vieta, kad neknistu proto?

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2014-02-06 12:08 »
Manau tau tiesiog atėjo laikas apsilankyti pas tuos, kurie supranta "Alfa Romeo". Pilnai gali būti ir ne sklendžių problema (juk minėjau 5 - 10% ir kito gedimo tikimybę). Dyzelinio auto lengvam užvedimui reikalingas visas kompleksas tvarkingai veikiančių mazgų - gyvo motoro su kompresija, kuro filtro (rekomenduojama keisti jį prieš kiekvieną žiemą), veikiančių pakaitinimo žvakių, gero akumuliatoriaus (kartais tik atrodo, kad akumas "apynaujis"), gero dyzelinio kuro, neužsikišusio kietųjų dalelių filtro ir t.t. ir t.p...
Jei sugebėtum nuvažiuot į Vilnių, reikėtų kreiptis "Vitomos" autoservisan ir ieškoti Tomo, Kaune rekomenduoju "Alfa RS" servisą, kreiptis pas Zazą. Kažkas Klaipėdoje rekomendavo Gintarinį - manau, jei nori apsiriboti Klaipėda, nieko gudriau tikrai nerasi.
Jei įsiurbimo kolektorius aliuminis ir sklendės viduje nesulūžę, yra galimybė jas užfiksuoti paprastuoju būdu, kurį žino žemiau mano išvardinti meistrai.

 
« Paskutinį kartą keitė: 2014-02-06 15:33 sukūrė Zhalias »
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2014-02-06 12:28 »
O kokiu budu butu galima pastatyti tas sklendes i vieta, kad neknistu proto?
Manau Žalias turėjo omeny programiškai, taip kaip ir EGR atvejų.

Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2014-02-06 13:01 »
O kokiu budu butu galima pastatyti tas sklendes i vieta, kad neknistu proto?
Manau Žalias turėjo omeny programiškai, taip kaip ir EGR atvejų.
Mechaniškai.
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs moonshine

Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2014-02-06 14:41 »
Jei sugebėtum nuvažiuot į Vilnių, reikėtų kreiptis "Vitomos" autoservisan ir ieškoti Tomo.
Zhalias norėjo parašyti Vitomos autoservisas, tik pirštas sudrebėjo. Paskui žmogus ilgai ieškos ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2014-02-06 15:33 sukūrė Zhalias »
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2014-02-06 15:34 »
Jei sugebėtum nuvažiuot į Vilnių, reikėtų kreiptis "Vitomos" autoservisan ir ieškoti Tomo.
Zhalias norėjo parašyti Vitomos autoservisas, tik pirštas sudrebėjo. Paskui žmogus ilgai ieškos ;)
Apie ką jumi čia ?  8)
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Suzukis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2014-02-06 21:11 »
Bandem siandien su meistru sukint tas sklendes, tai niekas nepasikeite, ten jos atjungtos nuo varikliuko kur jas valdo ir padarytos mechaniskai jau nuo praeito seimininko. Meistras nelabai nori tiket, kad cia problema nes tokiu atveju turi dumint masina, DPF negali visko surinkt, o pas mane visiskai dumingumas nepadidejes, viskas normos ribose. Taciau del sventos ramybes nusiimsiu ta kolektoriu paziuret kaip ten kas :)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2014-02-06 23:01 »
Bandem siandien su meistru sukint tas sklendes, tai niekas nepasikeite, ten jos atjungtos nuo varikliuko kur jas valdo ir padarytos mechaniskai jau nuo praeito seimininko. Meistras nelabai nori tiket, kad cia problema nes tokiu atveju turi dumint masina, DPF negali visko surinkt, o pas mane visiskai dumingumas nepadidejes, viskas normos ribose. Taciau del sventos ramybes nusiimsiu ta kolektoriu paziuret kaip ten kas :)

Patarčiau daugiau pasigilinti į sklendžių veikimo/neveikimo principus ir duodamą naudą/nenaudą varikliui. Ne vien Alfų varikliai turi tokias sklendes. Kiek žinau, tai Alfų varikliuose iki berods 2010 metų laidos sklendės turėjo ne mažai problemų. Nuo 2010 metų, kiek domėjausi, sklendžių problemos yra kažkiek pašalintos.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"