Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Valerun 2013-10-10 20:18

Antraštė: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Valerun 2013-10-10 20:18
Kartais įjungus ventiliaciją, jaučiasi tepalo kvapas. Reiškia, po kapoto kažkur yra nešvarumų, reikia pašaliti. Kas kaip plauna variklius? Aš anksčiau tik kartais grynu vandeniu apipildavau. Štai radau tokį filmuką, kur aiškinama, kad variklio plovimas - tai gana sudėtinga procedūra: http://youtu.be/belTZDqyo8w (http://youtu.be/belTZDqyo8w) Turbūt valykliai iš Maximos netinka? Kur galima rasti specialų gelį?
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Giedriusss 2013-10-10 22:37
Kartais įjungus ventiliaciją, jaučiasi tepalo kvapas. Reiškia, po kapoto kažkur yra nešvarumų, reikia pašaliti. Kas kaip plauna variklius? Aš anksčiau tik kartais grynu vandeniu apipildavau. Štai radau tokį filmuką, kur aiškinama, kad variklio plovimas - tai gana sudėtinga procedūra: http://youtu.be/belTZDqyo8w (http://youtu.be/belTZDqyo8w) Turbūt valykliai iš Maximos netinka? Kur galima rasti specialų gelį?
normalūs pacanai nuvažiuoja į savitarną ir už 2lt nusiplauna:D
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Eddie_Romeo 2013-10-10 22:52
Kartais įjungus ventiliaciją, jaučiasi tepalo kvapas. Reiškia, po kapoto kažkur yra nešvarumų, reikia pašaliti. Kas kaip plauna variklius? Aš anksčiau tik kartais grynu vandeniu apipildavau. Štai radau tokį filmuką, kur aiškinama, kad variklio plovimas - tai gana sudėtinga procedūra: http://youtu.be/belTZDqyo8w (http://youtu.be/belTZDqyo8w) Turbūt valykliai iš Maximos netinka? Kur galima rasti specialų gelį?
normalūs pacanai nuvažiuoja į savitarną ir už 2lt nusiplauna:D
Ir iš savitarnos su virve išvažiuoja, nes nebesikuria. O vėliau į diagnostiką registruojasi, ieškodami bėdų galų su elektra...
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: vanagiux 2013-10-10 23:30
Nebespangaliuokite chebryte, su kaimynu esam nuplove jau gal 50-70 masinu motoru, visas plovem savitarnos plovykloje su zetonu uz 2lt, nei vienai neatjunginejom akumuliatoriaus, plovem viska pilnai ir generatoriu ir akumuliatoriu, kiekviena motoro kampa po spaudimu nuplaunam ir laidus kurie nesvarus ir turbina ir t.t. ir dazniausiai tai darem ant karsto motoro - niekada jokiu bedu nebuvo.

Nuvaziuokite i maxima nusipirkite eilinio plovyklio (nors po spaudimu plaujant ir be jo nusiplauna viskas puikiai) apipurskiat ir po stipriausia svore kiekviena variklio kertele, patariu turekite prozektoriu, kad pasisviesti i tamsiausias motoro vietas, kad matytumete kur purvas ir pries plaudami nusiardykite visas plastikines apdailas-papuosimus, kad viskas nusiplautu. Del savo ramybes galite pasaugoti generatoriu, akumuliatoriu ir oro paemimo skyle, bet ir tai nebijokite apiplauti.

Koks tolkas plauti varikli "specializuotoje" vietoje? Jie neprisiima JOKIOS atsakomybes, o plauna su tuo paciu auksto slegio plautuvu ir plauna zmones baige vidurini issilavima max, tai kuom jus uz juos blogesni?
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: vanagiux 2013-10-10 23:35
Kartais įjungus ventiliaciją, jaučiasi tepalo kvapas. Reiškia, po kapoto kažkur yra nešvarumų, reikia pašaliti. Kas kaip plauna variklius? Aš anksčiau tik kartais grynu vandeniu apipildavau. Štai radau tokį filmuką, kur aiškinama, kad variklio plovimas - tai gana sudėtinga procedūra: http://youtu.be/belTZDqyo8w (http://youtu.be/belTZDqyo8w) Turbūt valykliai iš Maximos netinka? Kur galima rasti specialų gelį?
normalūs pacanai nuvažiuoja į savitarną ir už 2lt nusiplauna:D
Ir iš savitarnos su virve išvažiuoja, nes nebesikuria. O vėliau į diagnostiką registruojasi, ieškodami bėdų galų su elektra...

Kaimyne pries parduodama Roveri plove varikli, vale salona, poliravo pas "specialistus". Po ju plovimo jai su elektra daug bedu buvo, signalizacija kauke, kazkas klaksejo, plius abu ventiliatoriai uze pastoviai nors ir degimas isjungtas, pats dar fiskes atjunginejau, kas nesisuktu, bet is dziuvo ir viskas susitvarke, bet tai Roveris, nelabai panasus dalykas i masina.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Eddie_Romeo 2013-10-11 00:11
Vanagiuxai, geriau pats nustok spangti. Tavo 50-70, ar visas 100 sėkmingai (tikriausiai pardavimui?) nuplautų variklių man nieko nereiškia, kai savo kailiu išbandai. Man Fiatą plovykloje vienintelį kartą aukštu slėgiu nuplovė ir geruoju nepasibaigė. Iš pradžių nesikūrė, tada galiausiai užsikūrė, bet nedirbo cilindras, vėliau jau diagnostas paklausė, ar kartais variklio neploviau, sakė oi daug tokių pasitaiko klientų. Mano atveju paaiškėjo, kad žvakių lizdai buvo pilni vandens, nei galvos dangtelis, nei priveržtos babinos neapsaugojo. Po kelių šimtų km ir kitos bėdos prasidėjo, pvz., neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius, apsioksidavę laidų kontaktai, dingusi masė ir pan.
Elektra italams ir taip gana jautrus dalykas, šiauriniam klimatui nevisai pritaikytas, o tavo "padrąsinimas" plaut variklius tikrai ne į temą.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Disco_V 2013-10-11 09:17
p. vanagai, tavo tie du pasisakymai prieštarauja vienas kitam :)
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Giedriusss 2013-10-11 09:27
siūlau plauti aukštu slėgiu su spiritu :du:
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: KLIFF 2013-10-11 11:42
As visu masinu variklius purskiu aukstu slegiu, jau beveik 3 metai, aisku, tik labai purvinus. Purskimas pagrinde atitenka variklio dangciui, amoriku vietoms, lanzeronams, tokiu vietu kaip abs blokai, saugikliu dezes (kurios labai nesandarios), savaime suprantama saugomos kiek imanoma. Bedu yra buve su 2-3 TS, kai neapskaiciuotai papurskus pribego vandens po variklio dangciu (kadangi jis turi daug ertmiu), buvo uzlieta keletas zvakiu. Tie 2-3 varikliai butu kokie 5% is visu plautu TS. Del jtd, nei su vienu, niekada nekilo ne menkiausiu problemu del plovimo, dangciai ten labai vientisi, viskas nubega krastuose, o ne ant variklio, kaip pas ts. Likusi purva nuvalau su spec valikliu (labai stipriu) ir popierium, pabaigai silikonas ant kempines paskutiniams nesvarumams ir blizgesiui. Maciau, ta pati daro ir mano darbo kaimynas prof "autoprieziuros" darbuotojas, tik jie po plovimo vandeni is visu ertmiu ispusia auksto slegio oru. As, neturedamas tam laiko, pasildau masina ir laukiu, kol viskas nusigaruoja. Taip pat ploviau ir paskutiniuosius savo ts nuo apt pirmos 156, niekad nebuvo problemu. Reziumuojant pasakyciau, purksti nenalabai gerai, bet kai reikia greitai ir purski su protu problemos retas atvejis. O tepala geriausia su stabdziu valikliu nuplauti, pirma susirask is kur jis bega.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: vanagiux 2013-10-11 15:38
Vanagiuxai, geriau pats nustok spangti. Tavo 50-70, ar visas 100 sėkmingai (tikriausiai pardavimui?) nuplautų variklių man nieko nereiškia, kai savo kailiu išbandai. Man Fiatą plovykloje vienintelį kartą aukštu slėgiu nuplovė ir geruoju nepasibaigė. Iš pradžių nesikūrė, tada galiausiai užsikūrė, bet nedirbo cilindras, vėliau jau diagnostas paklausė, ar kartais variklio neploviau, sakė oi daug tokių pasitaiko klientų. Mano atveju paaiškėjo, kad žvakių lizdai buvo pilni vandens, nei galvos dangtelis, nei priveržtos babinos neapsaugojo. Po kelių šimtų km ir kitos bėdos prasidėjo, pvz., neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius, apsioksidavę laidų kontaktai, dingusi masė ir pan.
Elektra italams ir taip gana jautrus dalykas, šiauriniam klimatui nevisai pritaikytas, o tavo "padrąsinimas" plaut variklius tikrai ne į temą.

Nu nesigincysiu - dauguma masinu buvo vokiskos (vien kita prancuziska), gal italiskos ten ir bijo vandens, bent jau mano turetos italiskos nebijojo tikrai, kas liecia benzina - nu tai logiska jei privarai vandens ant zvakiu, tai nevaziuos :D bet uzkais, isdzius ir vel leki arba praputi su oru (dazniausiai ten kur savitarnos plovyklos, buna padangoms pusti aparatas).

O beje koks skirtumas kad pardavimui? Jei po nuplovimo bus blogai, tai ar kas pirks ta masina, nuplovei, uzkaitinai, isdziuvo, niekas negrybauja ir vadinasi viskas ok.

Beje nevisai i tema - praeita vasari tas pats kaimynas pirko bmw 530d vilniuje, tas bmw buvo priekyje be kapoto, be buferio, be posparniu, be sparnu, be vienos lempos, pasiskolino lempa ir is vilniaus i panevezi be jokiu bedu grizo, momentais sake paspaude iki 200km/h, susitiko kelyje ir policija, kuri nesiteike net stabdyti (turbut del sniego tuo metu kritusio) ir nekilo jokiu bedu, supirko detales, sudejo, varikli gal su 3 zetonais atprause (nes buvo visas baltas nuo drusku) ir vazineja iki siol (pravaziavo 15000km).

Tad tikrai plaukite drasiai kaip sakiau pasaugodamo generatoriu, akumuliatoriu, oro filtra nu ir benzinui zvakes, daugiau nesukite sau smegenu, per eile metu masina gauna labai daug dregmes, jei be apsaugos vazinejates tai vien ziema pagalvokite kiek motoras gauna slapumo ir drusku.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: vanagiux 2013-10-11 15:42
p. vanagai, tavo tie du pasisakymai prieštarauja vienas kitam :)

Nu taip, bet kaip sakiau - nuo kada Roveris masina? Apie roverio bedas kilusias nuo dregmes galetu kalbeti man rodos kiekvienas Roverio savininkas, nors anglai gamino kur dregmes daug, bet nelabai jie nuo jos saugojo ir esme buvo to posto, kad "specialistai" neprisiima jokios atsakomybes uz plovima, nuplove, iskilo bedos - tai ir bus tavo bedos, o ne ju, tai koks tolks moketi 20-40lt, kad ta pati pasidarai uz 2-4lt?
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: KLIFF 2013-10-11 18:01
Suprantu ta, kuriam cia buvo fiatui zvakes uzpyle, jei ten virsus variklio, kaip 1996-2000 1.6-1.4,tai reikia buti dideliu kiausingalviu, kad toki varikli plauti ;D Variklis atrodo graziai, bet viskas ten atvira, vanduo bega tiesiai ant zvakiu ir bega labai giliai, daug ten pribegti gali ir vargu ar ji sugebetum savaime isdziovinti. Turejes kelis atvejus (ts ir delta 1996 1.8), kaip vanduo gerai uzpylus zvakes neisdziuna ilgai ilgai, kol jo nesivalai. Plauti su protu reikia, yra varikliu kuriuos galima plauti tiesiai ant ju purkskiant be jokiu problemu ateityje, yra tokiu, kuriu geriau labai nepurksti, ir dar yra tokiu, su kuriais geriau isvis prie vandens nesiartinti.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Eddie_Romeo 2013-10-11 18:54
Na, iš karčios patirties vis vien niekam nerekomenduosiu to daryt, galbūt naujesniam auto, kur visi mazgai dar gerai apsaugoti, nuo amžiaus neišsidėvėję, tas plovimas nieko nereiškia, tačiau senesniems, bent jau ilgesnėje perspektyvoje teigiamai neatsiliepia. Dar visai nesigaudžiau, kai pasiūlė plovykloj išplaut, klausiau, ar turės įtakos elektrai, žmogus pasakė, kad niekas nesiskundė. Po to man tai kainavo daug. O štai ir variklis, kurį apkalbėjau:

(http://i44.tinypic.com/11mezko.png)
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: KLIFF 2013-10-12 01:24
Lygiai toks pats variklis, kaip pas Delta 96, bega vanduo tiesiai ant zvakiu per dangtelio krastus.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Eddie_Romeo 2013-10-12 02:42
Jau galim pradėt sudarinėt sąrašą varikliais, kurių tikrai negalima plaut :D
1) Fiat Bravo/a, Marea, Lancia Delta 1.8
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: vanagiux 2013-10-12 12:48
Jau galim pradėt sudarinėt sąrašą varikliais, kurių tikrai negalima plaut :D
1) Fiat Bravo/a, Marea, Lancia Delta 1.8

Juos galima plauti, bet kaip ir rasiau anksciau - reikia pasaugoti zvakes, nevaryti labai daug vandens ant ju (ant dangetelio), savo TS kai plaudavau - ant zvakiu dangetelio nevarydavau vandens ilgai (max. 1-2s), ir senaji TS motora esu ploves - nu ir neuzpyliau zvakiu :)
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: KLIFF 2013-10-12 13:20
Na tai sekmes plaunant kiek auksciau isvardintus variklius, ypac tuos Brava tipo ;D
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Vaidas.Č 2013-10-20 22:26
Seip visai idomi tema. Tik gal reiktu nuo nulio pradeti. O ja auto gamintojas skelbia?  Kiekvienas gi priraso manual'e apie prieziura. Kazin ka apie variklio plovima raso.
P. S nesu skaites tokiu dalyku. Net idomu patapo.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: TwinTurbo 2013-10-20 23:45
Visų pirma tai reikia atsakyt - kokiu tikslu reikia tą variklį plaut? Jei jau norima švaros ir estetikos pilnai pakanka kartą per 3 mėnesius atsidarius kapotą apipurkšt visas rankom prieinamas vietas langų plovikliu nuvalant sausu skudurėliu ir bus švaru, ir būsi 110 proc. tikras, kad niekas nesuges nuo vandens.
Savo TS'ą ir TD taip prižiūriu. Ir švarūs ir važiuoja  :masina:
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Valerun 2013-10-21 10:39
Žieminis langų ploviklis - tai gera priemonė, nes jame beveik nėra druskų, kurios galėtų užtrumpinti elektros kontaktus.
O plauti variklį reikia, nes vistiek po truputį skverbiasi tepalas, stabdžių skystis ir atsiranda smarvė.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: KLIFF 2013-10-21 13:01
Kazkodel manau, kad nei vienas gamintojas nerekomenduotu tokio dalyko kaip variklio skyriaus apipurskimas kercheriu. Greiciau ispetu del galimo garantijos netekimo tam tikriems ten esantiems elektros mazgams :D
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: daewon 2013-10-21 14:07
Iš nesenos praktikos galiu tik patarti kas planuoja dyzelius plauti kad verta uždengti generatorių, starterį ir aišku akumuliatorių jeigu jis variklio skyriuje. Rugsėjį ploviau variklį, tai dariau motorui esant darbinės temperatūros ir plovimas aukštu slėgiu atliekamas buvo dirbančiam varikliui. Viskas gražiai, tvarkingai gavosi tik nebuvau uždengęs starterio, ko pasekoje už pusės mėnesio visiškai sudegė starteris (sveika liko tik dalis kur dantračiai stovi) kuris buvo pilnai atrestauruotas prieš 7mėn ir Dago diagnozė buvo drėgmė. Tokia va patirtis buvo, tad kitą kartą prieš plaudamas variklį maskuosiu:

1) Generatorių
2) Starterį
3) Visas daviklių jungtis kurios lengvai pasiekiamos

Efektas kai matai švarų ir gražų variklio skyrių atperka tą sugaištą laiką maskuotei uždėt  :D Ne tautovežius vairuojam  :alaus:
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: KLIFF 2013-10-22 21:51
Blogai dariai, plaudamas ji darbines temperaturos, jei saltu vandeniu purskiai. Ikaites metalas gali skilti ar deformuotis nuo staigios salto oro sroves.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: vanagiux 2013-10-22 22:55
Blogai dariai, plaudamas ji darbines temperaturos, jei saltu vandeniu purskiai. Ikaites metalas gali skilti ar deformuotis nuo staigios salto oro sroves.

Va cia teisybe, pvz ten kur as plaunu purskiamas siltas vanduo, pats aparatas toks. kad ir labai senas, bet kazkokiu kuru varomas (gal dyzeliu), jis kas kiek laiko "uzsiveda" ir vanduo siltas ir aukstas slegis buna, ziema labai pravercia tai.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: KLIFF 2013-10-23 10:17
Taip dyzeliu, bent jau musiskis, bet dar nesu sitos funkcijos isbandes, niekas darbe dyzlio jam nenori uzpilti :)
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: Disco_V 2013-10-23 10:20
Taip dyzeliu, bent jau musiskis, bet dar nesu sitos funkcijos isbandes, niekas darbe dyzlio jam nenori uzpilti :)

Jei jis naujesnio modelio, tai turėtų būti ir su elektros maitinimų, kuris irgi pašildo vandenį.
Antraštė: Ats: Variklio įšorės plovimas
Parašė: daewon 2013-10-23 11:59
Vanduo plovimui buvo siltas ;) + aukstu slegiu plaunant nebuna juk toks didelis vandens kiekis ispurskiamas kad drastiskai atsaldytu ir pakenktu.