Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Wojszwillo 2011-07-11 20:27

Antraštė: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-07-11 20:27
Labas visiems po ilgos pertraukos :-)
Didelis prašymas - nepratrinkit žinutės nors trumpam, netgi jeigu ji kartojasi :-)))
Esmė - vis ta pati Alfa 147 buvo užvesta, pavažiavo apie 30 metrų (išvažiuojant iš parduotuvės), įvažiuota į posūkį, ir variklis užgęso. Nebeužsivedė.
Visus saugiklius pertikrinau - OK.
Veleno nesuka (matėsi tiek per alyvos pylimo angą, tiek vėliau nusiardžius pagrindinio diržo apsaugą).
Pagrindinis diržas nenutrūkęs - patikrinau.
Generatoriaus diržas sukasi.
Starteris suka, bet "nekabina", bet garsas toks įtartinas - galbūt sukasi tiktai generatoriaus diržas su kitais "pričindalais".
Rakto klaidos nemeta.
Variklio klaidą meta.
Galvojau, gal visgi imobilaizeris, nors ir rakto nemeta, bandžiau su Alfa kodu bandyti apeiti imobilaizerį - variklio lemputė net nepradeda mirksėti. Žodžiu, avarinis užvedimas neveikia.

Tai kas galėtų būti?
Ar:
1) imobilaizeris, kurio antenos kontaktus teks žiūrėti, ar
2) peršoko diržas per dantračius ir amen varikliui :-(

P.S.
Ar Alfos imobilaizeris blokuoja starterį ir dėl to nesuka veleno? (čia man galva skauda dėl to, kad visgi diržas gali būti peršokęs per dantračius ir amba).

Ačiū iš anksto
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Fragziukas 2011-07-11 21:56
starteris suka alkunini velena. jei sukasi alkuninis velenas t.y genero dirzas ir visi kiti bradai. tai jei viskas okey ti turi suktis ir virsutiniai veleneliai
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-07-11 22:07
tai jei viskas okey ti turi suktis ir virsutiniai veleneliai
Viršutiniai velenėliai nesisuka.
Visi "reikalai", kurie turėtų suktis su paskirstymo diržu taip pat nesisuka.
Starteris "dūzgia" tikrai gerai.
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Steponas 2011-07-11 22:28
prasukts skirstymo dirzas..
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-07-11 22:57
Ech, klausimas "nuimamas", visgi diržas trūkęs, tik iš viršaus nelabai matėsi :-(
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Infas 2011-07-11 23:19
Na sveikas sugrįžęs. Gaila, kad tokiomis aplinkybėmis. Žinau, kad nuo klausimų nepagerės, bet tiesiog įdomu kada buvai keitęs įtempėjus? Ar po keitimo variklyje buvo dar kas nors daryta, kad reikėtų nuimti pagr. diržą?
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-07-12 07:34
Na sveikas sugrįžęs. Gaila, kad tokiomis aplinkybėmis. Žinau, kad nuo klausimų nepagerės, bet tiesiog įdomu kada buvai keitęs įtempėjus? Ar po keitimo variklyje buvo dar kas nors daryta, kad reikėtų nuimti pagr. diržą?
Viskas buvo pakeista prieš 71.000 km Autobravoje, detalės mano, t.y. diržas geras ir guoliai geri (dalims netaupau :-) ). Toje pačioje Autobravoje, po diržo keitimo nuvažiavus apie 5.000 km buvo pakeistas variatorius, daugiau niekas nedaryta.
Na ne 60.000 km, kaip rekomenduoja Autobrava, o 71.000 km, tačiau naujo gero diržo + gerų naujų įtempėjų resursas apie 100.000 km... Planavau ant 75.000 - 80.000 km keist :-))
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Ciudikas 2011-07-12 09:55
Na sveikas sugrįžęs. Gaila, kad tokiomis aplinkybėmis. Žinau, kad nuo klausimų nepagerės, bet tiesiog įdomu kada buvai keitęs įtempėjus? Ar po keitimo variklyje buvo dar kas nors daryta, kad reikėtų nuimti pagr. diržą?
Viskas buvo pakeista prieš 71.000 km Autobravoje, detalės mano, t.y. diržas geras ir guoliai geri (dalims netaupau :-) ). Toje pačioje Autobravoje, po diržo keitimo nuvažiavus apie 5.000 km buvo pakeistas variatorius, daugiau niekas nedaryta.
Na ne 60.000 km, kaip rekomenduoja Autobrava, o 71.000 km, tačiau naujo gero diržo + gerų naujų įtempėjų resursas apie 100.000 km... Planavau ant 75.000 - 80.000 km keist :-))

ziauru bajeri masinyte pavare..
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Fragziukas 2011-07-12 11:43
alfos pasizymi pagrindinio dirzo valgymu...  siaip turejo atlaikyt ilgiau bet gal dirzas buvo pertemptas..? bet daba saukstai po pietu...
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: vanagiux 2011-07-12 12:35
Alfai benzininei 65 000km yra riba kada reikia keisti dirza jei detales yra geros, jei lievos tai nutrukti gali dar greiciau.

Itempejai gal ir atlaiko tuos 100 000km, bet dirzai niekaip, teko girdeti apie kazkokius prailginto darbo dirzus, dejosi zmones i audi, vw, ford, opel ir pan., kurie laiko 160 000km, kiek tame teisybe nz, zinau tik tiek kad naujesniu audi dirzo keitimo intervalas 120 000km  ;)
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-07-12 12:36
alfos pasizymi pagrindinio dirzo valgymu...  siaip turejo atlaikyt ilgiau bet gal dirzas buvo pertemptas..? bet daba saukstai po pietu...
Na taip, turėjo atlaikyti, bet... Gal ir diržas pertemptas buvo, gal įtempėjus patingėjo pakeisti - Autobravos vyrai viską keitė, žiūrėti proceso neleido, patys žinot, ką apie juos mano vairuotojai - tačiau nieko dabar nepakeisi, yra kaip yra :-)
Vienintelis dalykas lieka - tikėtis, kad daug nebus sumalta, nes greitis buvo nedidelis, trūko važiuojant išmynus sankabą ir pristabdžius, įvažiavus į posūkį (apsisukimą) ir paspaudus akseleratorių jau variklis išsijungė - na bent jau taip man pasakoja, nes ne aš vairavau, o antroji pusė :-)
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-07-12 12:38
Alfai benzininei 65 000km yra riba kada reikia keisti dirza jei detales yra geros, jei lievos tai nutrukti gali dar greiciau.
Detalės geros - SKF ir Contitach. Resursas - 100.000 km, kažkur anglų forumuose buvau radęs.
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: vanagiux 2011-07-12 12:45
Alfai benzininei 65 000km yra riba kada reikia keisti dirza jei detales yra geros, jei lievos tai nutrukti gali dar greiciau.
Detalės geros - SKF ir Contitach. Resursas - 100.000 km, kažkur anglų forumuose buvau radęs.

O is kur tu zinai kad isidejai 100% SKF ir Contitach? Tevo bendradarbio fordui generatoriaus dirzas Contitach gabalais islakste to 10 000km, nors viskas buvo padaryta kaip reikiant. Ieskojau x-trail vandens pompos, tai originali SKF pompa apie 1500lt, radau "SKF" uz 400lt, tai koks ten idomu orignalas?  :) as taipogi keiciausi 166 dirzus negailedamas pinigu, kazkodel variklio dirzo ir generatoriaus dirzo itempejai (ne visi) barskejo po 20000km ir teko vel pasikeisti, generatoriaus dirzas visas suaizejas buvo, net nustebau pamates. tiek ta autobrava, tiek autoprize ir visi kiti ima dalis is tu paciu tiekeju, tik skiriasi antkainiai ir tiek  ;) jei nusipirktu dalis vokietijoje, anglijoje ar dar kur tai gal but butu tiketina kokybe.
Beje visi dirzeliai turi garantija, tai nera daiktas kuris gali guleti sandelje belekiek, jis lygiai taip pat kaip ir padangos, gal situacija pageretu jei butu ant visu prekiu pagaminimo data ar pan. tiketina kad kas pasensta uzsienyje atveza uz centus i lietuva ir parduodama kaip nauja, lygiai tas pats su padangomis, tik joms pagaminimo data jau ilieta yra.
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Fragziukas 2011-07-12 22:28
kokiu greiciu buvo vaziuota ar stoveta, nedaro itakos pasekmes mastui... tai visaj nereikia kad maziau bus issitaske
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-07-12 22:45
kokiu greiciu buvo vaziuota ar stoveta, nedaro itakos pasekmes mastui... tai visaj nereikia kad maziau bus issitaske
Žinau, čia pats save raminu :-)
O kas ištaškyta - pamatysim.
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Raimman 2011-08-01 15:06
kokiu greiciu buvo vaziuota ar stoveta, nedaro itakos pasekmes mastui... tai visaj nereikia kad maziau bus issitaske
Žinau, čia pats save raminu :-)
O kas ištaškyta - pamatysim.

Uzjauciu ir as cia po ilgesnes pertraukos,...  ech ir mano ratai nepravaziavo ilgai :) nors aisku cia liudnai juokauju,...  bet siaip tai itartinai kvepia reikaliukas, ... gal vertetu su autobrava "pasiaiskint ", ypac jeigu detales buvo pirktos is ju.
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: brumbrum 2011-08-01 15:23
Alfai benzininei 65 000km yra riba kada reikia keisti dirza jei detales yra geros, jei lievos tai nutrukti gali dar greiciau.
Detalės geros - SKF ir Contitach. Resursas - 100.000 km, kažkur anglų forumuose buvau radęs.

O is kur tu zinai kad isidejai 100% SKF ir Contitach? Tevo bendradarbio fordui generatoriaus dirzas Contitach gabalais islakste to 10 000km, nors viskas buvo padaryta kaip reikiant. Ieskojau x-trail vandens pompos, tai originali SKF pompa apie 1500lt, radau "SKF" uz 400lt, tai koks ten idomu orignalas?  :) as taipogi keiciausi 166 dirzus negailedamas pinigu, kazkodel variklio dirzo ir generatoriaus dirzo itempejai (ne visi) barskejo po 20000km ir teko vel pasikeisti, generatoriaus dirzas visas suaizejas buvo, net nustebau pamates. tiek ta autobrava, tiek autoprize ir visi kiti ima dalis is tu paciu tiekeju, tik skiriasi antkainiai ir tiek  ;) jei nusipirktu dalis vokietijoje, anglijoje ar dar kur tai gal but butu tiketina kokybe.
Beje visi dirzeliai turi garantija, tai nera daiktas kuris gali guleti sandelje belekiek, jis lygiai taip pat kaip ir padangos, gal situacija pageretu jei butu ant visu prekiu pagaminimo data ar pan. tiketina kad kas pasensta uzsienyje atveza uz centus i lietuva ir parduodama kaip nauja, lygiai tas pats su padangomis, tik joms pagaminimo data jau ilieta yra.

Ant dirzelio contitech, tiek pagrindinio, tiek genero yra parasyta pagaminimo data ;)
O jei jie gulejo pora metu sandeliuose, tai kaip ir padangos kieteja, todel tokiu reiktu vengti ir ju kaina buna pigesne, tokias "naujas" dalis megsta pas mus vezti :D

P.S. mano dirzelis atlaike 70k+ km, nors keistas buvo autoprizmeje ir neteisingai uzdetas, o gal persoko per danti, nes degimas neteisingas buvo :)
Dar priedo pompa keiciau i metaline, bet kiek girdejau dabartiniam savininkui keiciant dirzus, iseme plastmasine ir pamate neteisinga degimo kampa, pinigus uz ja paeme, sena paliko ir nesugebejo degimo nustatyti... :D
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-08-30 08:14
Sutvarkyta... Diržas buvo nenutrūkęs, o buvo "nuėję" diržo danteliai kažkur 5 cm plote. Uždėtas buvo ne Contitech diržas, nors kai buvo keičiamas diržas tuometinėje Autobravoje, buvau nuvežęs Contitech...
Na o rezultatas toks - iš 16 vožtuvų buvo "parėję" visi 8 išmetimo ir 2 įsiurbimo. Pasikeičiau visus 16. Kreipiančiųjų keisti nereikėjo, pakeistos vožtuvų gumelės, galvos tarpinė, išmetimo kolektoriaus tarpinė, pompa, šlifuota galva, plius papildomai pasikeičiau dar ir generatoriaus diržą su guoliu ir įtempėju.
Tvarkė Gintaras ir jo 2 kolegos (kur prie meistrų Klaipėdoje nurodytas), darbą padarė liuks ir greitai. Variklis dar niekada taip gerai nesisuko, kaip dabar :-).
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Giedriusss 2011-08-30 14:13
o tai neturėjo duot garantijos autobrava kažkokios?
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-08-30 17:54
o tai neturėjo duot garantijos autobrava kažkokios?
Jeigu jų detalės - tada taip, bet detalės buvo mano (nors diržą įdėjo ne mano - tas tai faktas). Taip pat buvo pravažiuota 70.000 km, jie duoda garantiją 60.000 km (jei jų detalės).
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Giedriusss 2011-08-31 22:42
žodžiu jei darai servise, tai geriau pasižėk ar tą sudėjo, ką davei
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-09-01 12:34
žodžiu jei darai servise, tai geriau pasižėk ar tą sudėjo, ką davei
Tai aš čia tik pačioje pradžioje, tik nusipirkus Alfą į tuometinę Autobravą vežiau. Po to ją "peržegnojau" ir pamiršau. Nemanau, kad kažkas pasikeitė ir dabartinėje Krasta auto - žmonės tai tie patys dirba su tuo pačiu mentalitetu ir tomis pačiomis rankomis, neaišku iš kur išaugusiomis :-).
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Uola 2011-11-21 21:33
Cia prie to pacio.Vienas rimtas motoristas sake,kad AR 1.9jtd 16V voztuvu nelanksto,nes jam teko tvarkyt toki varikli po dirzo trukimo.Gal kam teko ant savo kailio patirt,lanksto ar ne?
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Ciudikas 2011-11-22 09:09
Sutvarkyta... Diržas buvo nenutrūkęs, o buvo "nuėję" diržo danteliai kažkur 5 cm plote. Uždėtas buvo ne Contitech diržas, nors kai buvo keičiamas diržas tuometinėje Autobravoje, buvau nuvežęs Contitech...
Na o rezultatas toks - iš 16 vožtuvų buvo "parėję" visi 8 išmetimo ir 2 įsiurbimo. Pasikeičiau visus 16. Kreipiančiųjų keisti nereikėjo, pakeistos vožtuvų gumelės, galvos tarpinė, išmetimo kolektoriaus tarpinė, pompa, šlifuota galva, plius papildomai pasikeičiau dar ir generatoriaus diržą su guoliu ir įtempėju.
Tvarkė Gintaras ir jo 2 kolegos (kur prie meistrų Klaipėdoje nurodytas), darbą padarė liuks ir greitai. Variklis dar niekada taip gerai nesisuko, kaip dabar :-).
a kiek kainavo darbai/detales?
Antraštė: Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
Parašė: Wojszwillo 2011-11-22 15:49
Sutvarkyta... Diržas buvo nenutrūkęs, o buvo "nuėję" diržo danteliai kažkur 5 cm plote. Uždėtas buvo ne Contitech diržas, nors kai buvo keičiamas diržas tuometinėje Autobravoje, buvau nuvežęs Contitech...
Na o rezultatas toks - iš 16 vožtuvų buvo "parėję" visi 8 išmetimo ir 2 įsiurbimo. Pasikeičiau visus 16. Kreipiančiųjų keisti nereikėjo, pakeistos vožtuvų gumelės, galvos tarpinė, išmetimo kolektoriaus tarpinė, pompa, šlifuota galva, plius papildomai pasikeičiau dar ir generatoriaus diržą su guoliu ir įtempėju.
Tvarkė Gintaras ir jo 2 kolegos (kur prie meistrų Klaipėdoje nurodytas), darbą padarė liuks ir greitai. Variklis dar niekada taip gerai nesisuko, kaip dabar :-).
a kiek kainavo darbai/detales?

Detalės 1.024 Lt, darbas 505 Lt + "magaryčios" savo noru :-). Bet buvom sutarę už patį darbą 450 Lt + 55 Lt galvos šlifavimas.
Vyrai puikiai ir greitai viską padarė.