Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: liuduks 2011-07-06 17:37

Antraštė: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-06 17:37
Sweiki visi.
Ilgai moraliskai ruostasi, ir pagaliau pribrandinta mintis: susidėti žemesnes spyruokles. Tokių minčių gal ir nebutų kilusių, jei galas nebutų nusileidęs (įtariu pakeliui į LT buvo pakirptos galinės spyruoklės) o priekis aukščio su standartu. Planuose Eibach spyruoklės -30mm, tik kilo klausimas su amortizatoriais, palikt ar keist, jei keist tai į kokius ir kiek tai kaštuos ?  :)  
kalba apie 156 SW 2.0
Kadangi kalba apie SW, tai ieškot kažko srote neverta, nes kiek suprantu galinės spyruoklės skiriasi nuo sedano, kaip ir amortizatoriai, tačiau...

Pradėjus nagrinėt amortizatorius, susidūriau su didele paineva, kas kur kam tinka, netinka. Ieskant pakaitalų sporpack (trumpesniu stoku) amortizatoriams pastebėjau idomų dalyką, praktiskai visi gamintojai turi seriją amortizatorių kurie atitinka gamyklinius kodus 60656818 ir 60663883 (sportpack 2.0 priekiniai, galiniai) pvz: TRW JGS165T ir JGM274T ar Shacks 556313 ir 556309, kurie pagal gamintojų tinka ir 147 bei GT kas visiškai supainiojo, neganato per google pataikius į www.manodalys.lt radau 147/156 SW tinkančius galinius.

Indomumo dėliai kuom 156/147/GT pakabos panašios t.y. tinka tie patys elementai ?

Padėkit apsispręst ką susidėt į savo alfukę, nes kuo giliau knisu, tuom mažiau aišku :)

Dėkoju iš anksto už informatyvius ir paaiškinančius, patarančius pasisakymus.

Ta linkme ir tiriamajį darbą pradėjau   ;)




Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: PiPPas 2011-07-06 18:05
Jei nori kazka keisti, tai dek pilna komplekta iskart pritaikyta ir suderinta. Pvz. kad ir toki komplekta...

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/Eibach-ProSystem-syspension-kit::1145.html

 Nes jei gerai suprantu visa sia sistema, tai idejus zemesnes spyruokles, automatiskai kencia stock amortizatorius. Jam tenka didesnes apkrovos ir jis greiciau sudyla. Lygiai tas pats reversiniu variantu keiciant is sportpack i stock. ;)


 O del masinos galo, tai pas tave greiciausiai, kaip ir pas mane sudilo galines spyruokles. Jos paprasciausiai susispaude. Pakeite Stepas pries kelias savaites ir kolkas jokiu bedu. Galas iskart pakilo i normalu auksti, o ir vaziuojant 3-4 asmenims masinoje jau nebesiekia arku ratai, nes anksciau uztekdavo ir dviese vaziuot, ir per didesni kalniuka brukst brukst i galines arkas padangos budavo. 8)

 Taigi sekmes sprendziant si klausima ir lauksim rezultatu. 8)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-06 18:21
Jei nori kazka keisti, tai dek pilna komplekta iskart pritaikyta ir suderinta. Pvz. kad ir toki komplekta...

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/Eibach-ProSystem-syspension-kit::1145.html

 Nes jei gerai suprantu visa sia sistema, tai idejus zemesnes spyruokles, automatiskai kencia stock amortizatorius. Jam tenka didesnes apkrovos ir jis greiciau sudyla. Lygiai tas pats reversiniu variantu keiciant is sportpack i stock. ;)


 O del masinos galo, tai pas tave greiciausiai, kaip ir pas mane sudilo galines spyruokles. Jos paprasciausiai susispaude. Pakeite Stepas pries kelias savaites ir kolkas jokiu bedu. Galas iskart pakilo i normalu auksti, o ir vaziuojant 3-4 asmenims masinoje jau nebesiekia arku ratai, nes anksciau uztekdavo ir dviese vaziuot, ir per didesni kalniuka brukst brukst i galines arkas padangos budavo. 8)

 Taigi sekmes sprendziant si klausima ir lauksim rezultatu. 8)
Mes panašiai galvojam, as ir mastau, kad geriausia būtų komplektukas ir būtent ProKit  ;)
Pilnai tikiu, kad Eibach s... nemala ir puikiai viskas suderinta, tik...
teko skaityt, kad Eibach naudoja Sachs amortizatorius, tačiau juos užpildo pagal save (revalving), tai kirba mintis ar nepataupius ir nesusidėjus Sachs'u nr. 556313 ir 556309 kurie pagal gamintoją yra būtent sport pakabai, be to Eibach tuos pačius Sachs korpusus naudoja ir SportKit (-45mm) tai jie tikrai trumpesniu stoku turi but, o tai savo ruostu tik patvirtina Sachs'u 556313 ir 556309 trumpesnį stoką, nors kita vertus tai tik ~250Lt kisenėj liktų  :-\

KONI sport ir KONI STR komplektukus atmetu dėl aukščio  :-\ Nors Koni Sport komplekte spyruoklės praktiškai už dyką (lyginant ką kainuotų atskirai) visgi koni spyruoklės ištikro VOGLAND (vokietija) ir iš atsiliepimų tinkle tikrai kietos. Ko pasakoje KONI minksčiausiu režimu neveikia su "KONI" spyruoklėmis  :P
VOGLAND patyssiulo komplektukus, 156 atvęju dėja tik nereguliuojamus ~100eur pigiau nei KONI STR, o tikimybė, kad ten tie patys amortizatoriai labai didelė.

Nesinori mokėt 2 kart už tą patį darbą, susimesčiau tik spyruokles kolkas  :-\

Indomumo dėliai gandų: Kiwi, Weitec (tas pats Kiwi biudžetinis) ir Novirec pasak pasaulio forumiečių naudoja AL-KO ispaniskus amortizatorius savo komplektukuose amortikas+spyruoklė  :-\

Labai viliojančios taip pat GABI fors ports suspension kainos, už 4vnt ~1000 lietuviskų
(G51231;G35288)

P.S. gale kad ir 3 arku nesieka, net ir per didesnę duobę pas mane, tik, kad tarsi "pasoka" galas, po plataus greičio ribotuvo, ta prasme pakyla galas per daug po susispaudimo spyruoklių ir iškart nusileidžia i normalią padėtį, nelinguoja, amortizatoriai sveiki, tik speju per ilgi gaunas spyruoklių aukščiui.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: PiPPas 2011-07-06 18:42
Mes panašiai galvojam, as ir mastau, kad geriausia būtų komplektukas ir būtent ProKit  ;)
P.S. gale kad ir 3 arku nesieka, net ir per didesnę duobę pas mane, tik, kad tarsi "pasoka" galas, po plataus greičio ribotuvo, ta prasme pakyla galas per daug po susispaudimo spyruoklių ir iškart nusileidžia i normalią padėtį, nelinguoja, amortizatoriai sveiki, tik speju per ilgi gaunas spyruoklių aukščiui.

 Tai matai. Pas tave gal padangos ne 225. Nes pas mane jos yra lygiai su arka ziurint is sono. Taigi naturalu, kad sulendant ratui i arkos vidu padanga tiesiog uzkabina krasta ir viskas. Jei pas tave padangos siauresnes, tai ir neliecia. ;) Pas mane ziemos metu irgi neliesdavo, kai su 185 plociu vazinejau. Pas mane irgi nelinguodavo, amortikai irgi sveiki, bet galas nusedes buvo, uztekdavo mazu duobyciu ar nelygumu, kad paliestu arkas, jei vaziuodavau ne vienas. Pakeitem i K-Flex originalu analogus ir viskas normalizavosi. 8)

 Aisku ziuresim kaip ilgam tai bus. Bet jauciu, kad jei jau pasiliksiu ja ilgam ilgam ilgam, tai su laiku irgi bus Suspension Pro-kit sudetas koks nors. :)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-06 19:08
Mes panašiai galvojam, as ir mastau, kad geriausia būtų komplektukas ir būtent ProKit  ;)
P.S. gale kad ir 3 arku nesieka, net ir per didesnę duobę pas mane, tik, kad tarsi "pasoka" galas, po plataus greičio ribotuvo, ta prasme pakyla galas per daug po susispaudimo spyruoklių ir iškart nusileidžia i normalią padėtį, nelinguoja, amortizatoriai sveiki, tik speju per ilgi gaunas spyruoklių aukščiui.

 Tai matai. Pas tave gal padangos ne 225. Nes pas mane jos yra lygiai su arka ziurint is sono. Taigi naturalu, kad sulendant ratui i arkos vidu padanga tiesiog uzkabina krasta ir viskas. Jei pas tave padangos siauresnes, tai ir neliecia. ;) Pas mane ziemos metu irgi neliesdavo, kai su 185 plociu vazinejau. Pas mane irgi nelinguodavo, amortikai irgi sveiki, bet galas nusedes buvo, uztekdavo mazu duobyciu ar nelygumu, kad paliestu arkas, jei vaziuodavau ne vienas. Pakeitem i K-Flex originalu analogus ir viskas normalizavosi. 8)

 Aisku ziuresim kaip ilgam tai bus. Bet jauciu, kad jei jau pasiliksiu ja ilgam ilgam ilgam, tai su laiku irgi bus Suspension Pro-kit sudetas koks nors. :)
kolkas mano 205/55. Negazdink, as planuoju R17 o tai auto kals 215/45 su 7j, tik labai norisi et35 (kaip GT) daug gyviau 156 atrodo, tik ar neprasidės problemos ? :)
Na žiūrėsim kaip ten bus ar išvis rasiu savo ratukus :)

Būtų malonu, kad kas pasidalintų įspudžiais, kas pakabas "pasipimpinę" nes tokių aiškiai yra  ;)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: PiPPas 2011-07-06 19:12
kolkas mano 205/55. Negazdink, as planuoju R17 o tai auto kals 215/45 su 7j, tik labai norisi et35 (kaip GT) daug gyviau 156 atrodo, tik ar neprasidės problemos ? :)
Na žiūrėsim kaip ten bus ar išvis rasiu savo ratukus :)

Būtų malonu, kad kas pasidalintų įspudžiais, kas pakabas "pasipimpinę" nes tokių aiškiai yra  ;)

 et35 yra 156 GTA isnesimas. Tau reiktu arciau 40, kad butu normaliai. Nes suzeminus tikrai lies arkas. Matai pas GTA arkos yra ispustos, tiek priekines, tiek galines, uztai ir platesnius arba su didesniu isnesimu ratus galima uzdeti pas jas (kaip ir GT). ;)

 Vat tikrai butu idomu, kad pasisakytu tie, kurie turi patobulintas jau 156. Pvz. koks baroone ar kiti. 8)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-06 21:35
147 GT ratlankiai kataloge uzsakomi 156 buvo et40,5 kaip ir sales R17
GT ejo jau ir nuo konvejerio, kažkurioje modifikacijoj nuo konvejerio su 147 GT ratukais kuriu ET35
Visi paminėti 7j, GTA 7,5j et35, kai kurie mofeliukai et36  :-\
IESKOMI "147 GT" ratlankiai (kaip foto) jei jau apie ratus  ;D Bet tema ne apie tai  :mzp:

Ką tik prisiminiau dar vieną indomų variantą kainos atžvilgiu GT-cupline
http://www.gt-cupline.de/SPORTFAHRWERKE/Alfa-200020/156-200248/?XTCsid=7j06ge834gm97o3oatl1nodf80
230Eur firminiam saite visur kikur jau per 350  :-\ Broliai latviai bent jau spyruoklėm nesiskundžia, o kaina tikrai vilioja lyginantsu ProKit'o 550Eur  :o
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: Danas 2011-07-11 08:46
pas mane žydrojoje 156 (zr. garaze) stovėjo Weitec komplektas, tiek amortikai tiek spyruoklės (žalios spalvos).
Siaip viskas gut buvo, kieta ir stabilu  :smilie:
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-13 09:04
Va dar variantų kelis prisiminiau: FK, AP, Ta-technic. Variantų pilna, tik su kokybe neaišku
(amortikai, saibom, ar neišlakstys).
Kita vertus girdėjau ne kartą, kad ir pigiausi ir dažniausiai nepatikimais laikomi supersport komplektai žmonėm 3m ir daugiau laiko (amortikai). Kažkas pamenu nekartą sakęs yra, kad TRT slamsto neveža, ojie kaip tik FK, AP stumdo :-\ AP visvien dropai kvaili "DTM look".  Kolkas niekas neužsakyta, ir nežinau dabar ką užsisakyt  ;D
Blin nereikejo Eibach perparduot, kai parsisiuntęs buvau :angry:

Girdėję gal ką apie GT-cupline kit'us ?

Koni kažkodėl nesinori, net nekreipiant dėmėsio į kainą. Rusam greit pareina  :o o ir faktas, kad jie normalaus ilgio (reikia paminėti yra ir SHORT KONI SPORT, dėja ne Alfom) nors kiti dedas su eibach spyruoklėm ir vargo nemato  :-\
STR serijos amortikai įtariu bus labai kieti, pritaykiti KONI spyruoklėm (-40; kietoms). Gazdina jų maža kaina, ypač priekio (kaip AleSport serijos Magneti ar Gabi). Čia 2 variantai: arba įmanoma už tokia kainą gauti gerus mortikus, arba visi, koni tame tarpe, nieko verti :D (60Eur)
Indomu kaip Eibach veiktų su STR demperiais ? :D

Bilsteinai, uuu B8 butų liuks, px ką sako visi, kad bilsteinai tik į trasą (b8) o su Koniu į gatves.
[dažniausi atsiliepimai]
Bet as persiprasau 850+ eur komplektukas  :(  na ten H&R spyruoklės čiut brungesnės..
Perkant atskirai lyg keliais šimtais gautųsi pigiau (nelygu siuntimas) bet viesvien arti 3t lietuviskų.

Minčių žodžiu daug, atsakymų kolkas per mažai  8)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: Disco_V 2011-07-13 09:23

Blin nereikejo Eibach perparduot, kai parsisiunčiau  :angry:

O kuom tau Eibach'ai blogi? Juk miesto gatves ne trasa, kad reiketu kazkokiu super duper vaziuokles perdarymu... 
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-13 09:32

Blin nereikejo Eibach perparduot, kai parsisiunčiau  :angry:

O kuom tau Eibach'ai blogi? Juk miesto gatves ne trasa, kad reiketu kazkokiu super duper vaziuokles perdarymu...  

Tuom, kad jie neypatingi; "neblogai" gatvem važiuoja ir tiek  ;D  
Čia reiktų, gal patikslinti, iš dėžės Eibach išemęs nebuvau, Ziema buvo, o gavau 100e +  ;D
Kaina kirbina gal geriau kokį GT-cupline įsidėt jei kokybė pvz ik 5-10% Visgi vokiski pastarieji, kad ir pigus.
550 VS 230   :-\
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: justs 2011-07-13 22:04

Blin nereikejo Eibach perparduot, kai parsisiunčiau  :angry:

O kuom tau Eibach'ai blogi? Juk miesto gatves ne trasa, kad reiketu kazkokiu super duper vaziuokles perdarymu...  

Tuom, kad jie neypatingi; "neblogai" gatvem važiuoja ir tiek  ;D  
Čia reiktų, gal patikslinti, iš dėžės Eibach išemęs nebuvau, Ziema buvo, o gavau 100e +  ;D
Kaina kirbina gal geriau kokį GT-cupline įsidėt jei kokybė pvz ik 5-10% Visgi vokiski pastarieji, kad ir pigus.
550 VS 230   :-\

Truputi taves nesuprantu.. Tu ruosies i trasa, ar paprastai gatvem vazinet? Ar gatvem kaip trasa vazinet? :)
Suprantu tavo nora pasitobulint vaziuokle..  Tiesiog nuspresk kaip ir kur vaziuosi... ;)
O pasirinkimu tu cia jau nemazai privardinai... ;)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-14 01:04
Truputi taves nesuprantu.. Tu ruosies i trasa, ar paprastai gatvem vazinet? Ar gatvem kaip trasa vazinet? :)
Suprantu tavo nora pasitobulint vaziuokle..  Tiesiog nuspresk kaip ir kur vaziuosi... ;)
O pasirinkimu tu cia jau nemazai privardinai... ;)
Viskas labai paprasta: gali nusipirt spyruokle su amortikais už 230, o gali už 870.
Berots aišku, ir iš kainų, kad ne apie tikrą sportą kalba eina ?  ::)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: justs 2011-07-15 22:15
Na pigus daiktas , aisku , retai kokybiskas buna... Bet brangus irgi nereiskia kad geras... ;)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: baroone 2011-07-18 15:05
Kad jau klausiat, galiu atsakyti.
Pas mane sudetas komplektas KONI amortiku su reguliuojamu kietumu, spyruokles ejo jau komplekte, nepamenu kiek zemina, lyg -50mm +17iniai ratai, padangos 215/45,  priekyje "rastavkes" 10mm, gale 20mm. Niekas nieko neliecia. Tarp amortiko kieciausios ir minksciausios padeties yra labai ryskus skirtumas. Auto ant kelio stovi labai smagiai, smagiau nei tikejausi pries modifikuodamas. Todel su sioje temoje sutinkamais "komentarais" apie KONI, visiskai nesutinku.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: baroone 2011-07-18 15:06
Cia ejo kalba apie 156 modeli.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: Laimis 2011-07-18 16:41
Cia ejo kalba apie 156 modeli.
Linas vaziavo su tavo ir mano alfomis, sake mano panasiai stovi kaip tavo. O pas mane stovi stock amortikai + plius eibach sprendzinos ~-50mm(ratas lygiai su arka), OMP rasporke, 225/45r17 ratai, niekas nieko neliecia ir nesibruzina, ant kelio tovi kaip pasiutusi.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: baroone 2011-07-19 14:07
Nu pas mane pati stovejo standartiniai amortikai su raudonomis eibach spyruoklemis, tik nebuvo ir nera "rasporkes", tik prie standartu buvo ratai r16. Tai isvada persasi, arba ratai ir rasporke sukuria efekta it reguliuojami koni, arba Linas girtas kazkurio masina vairavo...
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-19 16:07
Koni spyruoklės -40 (kalba apie 156) eibach (sport line) -45
Dėl spyruoklių tai praktiškai visos kurias beįdėtum sumažins linkimą ir pan...

Mano atveju nelinkęs daugiau -30 eit, ir jokių DTM look -45/-30 Tai čia 3 var ir tebus: Eibach, H&R, GT arba org. sporpack

Kas liečia ekonominius dalykus, nemanau, kad KONI ar Eibach veikimu labai skirtusi nuo kad ir minėto GT, o kaina skiriasi kelis kartus. Susirasinėjau su keliais latviais, tai patenkinti tuom pigiu GT, jau 2-3m amortikai tarnauja ir sake si sekančias alfas vėl GT dės, tai tik dar labiau verčia susimastyt  :-\
Ne tas atvėjis, kad butų svarbu pagyros " O pas mane tai...."  ;D
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-19 16:11
Kad jau klausiat, galiu atsakyti.
Pas mane sudetas komplektas KONI amortiku su reguliuojamu kietumu, spyruokles ejo jau komplekte, nepamenu kiek zemina, lyg -50mm +17iniai ratai, padangos 215/45,  priekyje "rastavkes" 10mm, gale 20mm. Niekas nieko neliecia. Tarp amortiko kieciausios ir minksciausios padeties yra labai ryskus skirtumas. Auto ant kelio stovi labai smagiai, smagiau nei tikejausi pries modifikuodamas. Todel su sioje temoje sutinkamais "komentarais" apie KONI, visiskai nesutinku.

Komentarai tik netiesioginės citatos ONLINE
Ties kokia padėtim nustatymai naudojami ?

Baroone, kaip ten yra su KONI garantija ? Siunteisi ar vietoj radai kur ? Vobshė yra atstovaskoks ant LT ? nes kaip suprantu tik atstovui sudėjus garantija galioja :S  Ar klystu ?
Papildyta (17:42)
Galiniai KONI pilni amortikai, ar tik "Insertai" ir reik pjaustyt ssenus (seniau žinau dalies seno reikdavo) ?
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: Giedriusss 2011-07-19 16:55
Nuvažiuok tu pas Kupstą, sudės jis ten savo amortikus kokius nors super duper ir nesuk čia galvos. Nes kaip pats supranti kuo toliau į mišką tuo daugiau medžių, pasirenki vieną variantą, kuris tau atrodo geriausias ir dediesi. 
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-19 17:42
Nuvažiuok tu pas Kupstą, sudės jis ten savo amortikus kokius nors super duper ir nesuk čia galvos. Nes kaip pats supranti kuo toliau į mišką tuo daugiau medžių, pasirenki vieną variantą, kuris tau atrodo geriausias ir dediesi. 

Kaip nekenčių žmonių pasisakymų neturinčių ka pasakyt, net rankos niešti  :angry:
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: justs 2011-07-19 22:01
Nu tai uzmojuok tom rankom jei tokios kietos...

Juk pats svarstai svarstai.. ir negali nusprest...( cia kaip sako: nito sikt noriu, nito batai spaudzia.. :D)
Pasiziuri kiek turi kisenej, ka imanomo uz tai galima nusipirkt  perki ir dediesi. Juk pats daug jau issiaiskinai. O jei turi daug daugiau negu reikia siam patobulinimui, nusisamdyk koki  specialista, jis tegu galva suka ka pirkt..

Kaip nekenciu neapsisprendzianciu zmoniu...Nors nieks ir neniezti... ;)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-07-20 09:32
Nu tai uzmojuok tom rankom jei tokios kietos...

Juk pats svarstai svarstai.. ir negali nusprest...( cia kaip sako: nito sikt noriu, nito batai spaudzia.. :D)
Pasiziuri kiek turi kisenej, ka imanomo uz tai galima nusipirkt  perki ir dediesi. Juk pats daug jau issiaiskinai. O jei turi daug daugiau negu reikia siam patobulinimui, nusisamdyk koki  specialista, jis tegu galva suka ka pirkt..

Kaip nekenciu neapsisprendzianciu zmoniu...Nors nieks ir neniezti... ;)

Aš gi iškart rašiau, kad koliai nedomina, o čia Kupstą kišą, ps anas garantuotai net nepasiūlys nieko, iš kur pas jį korpusų alfai bus, be to Alfa kupsto ne ka pigesni bus nei KONI sport ar B12 komplektukai :)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: Giedriusss 2011-07-20 11:33
O kas tau nepatinka aš pasiūliau ir tiek, nepatinka pasiūlymo gali ir nepriimt. Nes tu dabar trepsi , kaip moteris per išpardavimą  ir to nori ir to nori, tas per brangus, bet geras. Jūs tik pasižėkit į šitą ir pigus ir geras, bet tas brangesnis man labiau patinka. O galutinis variantas būna, kad baigiasi išpardavimas ir išvis nieko nenusiperka. Tu nesupyk ant manęs, bet būtent toks vaizdas dabar matomas. Suprantu, kad pasirinkimas yra ir nežinai ką daryt, bet pats suprask, kad niekas tau neateis ir nepasakys- pirk šitą. Visu pirma netikiu, kad yra toks čia žmogus kuris būtų viską išbandęs ir galėtų lygint, todėl teks pačiam nuspręsti. Pats sakai GT yra pigiau ir geri atsiliepimai, tai ir pirk GT, nepatiks parduosi, manau tikrai atsiras, kas nupirks. 
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: baroone 2011-07-20 11:54
Kad jau klausiat, galiu atsakyti.
Pas mane sudetas komplektas KONI amortiku su reguliuojamu kietumu, spyruokles ejo jau komplekte, nepamenu kiek zemina, lyg -50mm +17iniai ratai, padangos 215/45,  priekyje "rastavkes" 10mm, gale 20mm. Niekas nieko neliecia. Tarp amortiko kieciausios ir minksciausios padeties yra labai ryskus skirtumas. Auto ant kelio stovi labai smagiai, smagiau nei tikejausi pries modifikuodamas. Todel su sioje temoje sutinkamais "komentarais" apie KONI, visiskai nesutinku.

Komentarai tik netiesioginės citatos ONLINE
Ties kokia padėtim nustatymai naudojami ?

Baroone, kaip ten yra su KONI garantija ? Siunteisi ar vietoj radai kur ? Vobshė yra atstovaskoks ant LT ? nes kaip suprantu tik atstovui sudėjus garantija galioja :S  Ar klystu ?
Papildyta (17:42)
Galiniai KONI pilni amortikai, ar tik "Insertai" ir reik pjaustyt ssenus (seniau žinau dalies seno reikdavo) ?
Pirkau per "Tanagra racing". Tai yra visiskai pilnas amortiku su spyruoklemis komplektas (4vnt.). Nieks ten nesipjausto, isimi senus ir i ju vieta statai naujus. Del garantijos nesidomejau, man atrodo jos gal ir nebuvo, nu net nepamenu, nes tai buvo jau senokai.
Kietuma reguluojasi pagal nuotaika, dazniausiai palikdavau per viduriuka, tai jau pakankamai kietoki pasidaro, siuo metu su tuo auto vazineja mano drauge, tai prieki palikau ant minksciausios padeties, galas ties vidutiniu kietumu. Tikrai esu patenkintas KONI pasirinkimu.
O kas liecia Kupsto amortikus, jo zodziai buvo-barskes zandikaulis vaziuojant.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-08-08 12:25
Nu va kaip negerai gavos. Išvažiauvau pasiilsėt, orai sukiužo (planavau ilgiau) tai neužsakiau nieko.
Pasiknisęs leptope sedėdamas prie vandens pastebėjau indomių dalykėlių.

Pasirodo B12 (eibach+b8) galima gauti už 700 eur  :o ir keliais eurais daugiau koni 1130 komplektuką 720-730 eur.
Buvau isitikinęs kad be 860 negausi nei B12 nei KONI :) (STR kita kalba)

Eibach kaina 550 dabar jau ne taip ir vilioja  :-\

KLAUSIMAS kuo MONOTUBE amortizatoriai (vien kameriniai) jusų supratimu pranašesni ? Nepamirštam kad mašina kasdieninė.  

Kaip supratu tikri amortizatoriai vienakameriniai buna (sporte irgi labiau gerbiami) tokie amortizatoriai kiek suprantu greičiau reguoja i paviršiaus pasikeitimus.  LESS HARSH RIDE kaip sakant  :-\


P.S. 'GANDAS APIE AMORTIZATORIŲ MIRIMĄ SU ŽEMESNĖMIS SPYRUOKLĖMIS"
po gausybės įvairių straipsniukų ir pasisakymų ir gamintojų rekomendacijų perskaitytų priėjau prie išvados:
Praktiškai visi "Twintube'ai" lengvai susigyvena su iki 4cm žemesnėmis spyruoklėmis. Tik kaip supranta mano galva valdymas, pakabos elgsena, pablogėja. (kolkas neišsiplėskim)

"Monotube"ai atvirčiai labiau jautrūs "štoko" eigos sumažėjimui (trumpesnės spyruoklės) dėl didesnio slėgio amortizatoriuje, nuo ko greičiau ir nusibaigia su "agresyvesniu" žeminimu.

Vat jums ir šaknys posakio "užmus amortizatorius trumpesnės spyruoklės"

Tačiau tikrai eiliniai monro ar kiti su pvz koni spyruoklėm nieko gero visumoje naduos :)
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: Infas 2011-08-18 16:36
Baigėsi patobulinimai.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: pavaduotojas 2011-08-19 03:09
Nejaugi pagaliau issirinko?  ;D
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: liuduks 2011-08-19 23:24
Tai, kad nesigavo išprovokuot diskusijos (nesidomi dauguma tuom matyt  :-\ )  :'(

O kiek juoko kažkada kėlė diskusijos apie spyruoklių spalvas  :P
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: TwinTurbo 2015-10-11 22:00
Prikeliu uždulkėjusią Liudo sukurtą temą, kurioj, deja, neradau atsakymo į savo klausimą.

Perku naujus amortizatorius su spyruoklėm komplekte, pardavėjas nurodo, jog žemina 30-60mm. Klausimas, kaip reguliuojasi tie coilai? Pagal mane, spyruoklė riboja amortizatoriaus veikimo ilgį/aukštį. Todėl norint žemos mašinos deda žmonės raudonas ar kokias kitas spyruokles. Nematęs ir nesusidūręs su šituo dalyku, todėl norisi išsiaiškint prieš užsakant prekes.  :)
Priešingu atveju imčiau tik spyruokles, bet nesu garantuotas stock'inių amortikų likusiu resursu, tad perku viską.

Alfa 2.0 TS
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: nieksas 2015-10-11 22:36
Suki coiloverio zieda ir spyruokle leidziasi zemyn, taip zemeja masina.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: Esnyper 2015-10-11 23:24
Yra dar žeminančių spyruoklių, kurios nurodo kaip pvz: 30-40mm žeminimą. Tai čia taip išeina, kad dar pripjaut jas galima, jei nori 40mm?

Jei coilai, tai viskas aišku, suki sriegį ir matai rezultatą.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: nieksas 2015-10-12 00:15
Yra dar žeminančių spyruoklių, kurios nurodo kaip pvz: 30-40mm žeminimą. Tai čia taip išeina, kad dar pripjaut jas galima, jei nori 40mm?

Jei coilai, tai viskas aišku, suki sriegį ir matai rezultatą.

Jeigu per bruksneli "-", tai tiesiog nurodo, kiek mazdaug sukrenta. Jei 30/40, tai priekis/galas.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: Esnyper 2015-10-12 01:19
Supratau, vienas čia man bandė įrodyt, kad pjaustyt jas reik :D
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: nieksas 2015-10-12 09:05
Gamintojas tikrai nenurodys pjaustyti spyruokliu  :D Tai gali buti net pavojinga, kai spyruokle gali iskristi is lekstes.

Pjaustant spyruokle kai ji statosi atskirai nuo amortizatoriaus, pvz gale, tai tokiu atveju nera blogai kazkas, ant stilo pats eibachus pjausciau. Bet ant priekio, sukiojamt vaira, ji gali iskristi is lekstes, jeigu spyruokles siaurejanciais galais. Pats noreciau papjauti per kokia vija, bet baisu del to.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: TwinTurbo 2015-10-12 10:35
Suki coiloverio zieda ir spyruokle leidziasi zemyn, taip zemeja masina.

Danke. Susiradau kaip atrodo viskas, su spec. raktu sukasi coilo žiedas, kuris stovi ant sriegio, taip trumpėja pats amortizatorius ir žemėja mašina. Atsibosta braukyt bordiūrus - vėl pasikeli į aukščiausią padėtį, arba galima žaist su priekiu/galu. Geras dalykas, reiks užsisakyt.
Antraštė: Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
Parašė: nieksas 2015-10-12 13:42
Gali nepasakoti, turejau ant fiat stilo ;) Ziema isimdavau, nes gaila drozti juos. Mano buvo kw inox v1 nerudijancio plieno. Jeigu paprasti, sriegiai greitai uzpuna. Patarimas supurksti sriegi variu tepalu, nes kitaip nepasuksi po sezono.