Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: pavaduotojas 2011-01-14 21:37
-
Na va islindo pirma beda mano alfonsui,uzsikiso tas filtras aklinai,nusiardes bandziau praplauti,bet tik vos vos prasikiso,bent tiek ,kad masina vaziuotu.Zodziu teko krapstyti lauk,apgauti kompa ir percipuoti is naujo.Darbus atliko lenkas,kuris atseit daro individualias programas automobiliui,na zodziu ant stendo dabar 180ag ir 421nm,bet pastebejau kad turba truputi maziau pucia(anksciau,po vimotos ant daciko uzsipusdavo iki galo,dabar truputi maziau),na zodziu siaip likau patenkintas,vaziuoja sakyciau geriau nei pries tai... ;)O kaip jums alfu turetojai ar dar nekamuoja dpf sindromas?
-
o tas dpf neturetu savaime issivalyti?
-
o tas dpf neturetu savaime issivalyti?
Turetu, 12-15km reik vaziuoti virs 2100~ apsuku berods ir prasivalo, juk jie tipo amzini tipo...
-
cipavimas = daugiau dumu dazniausiai, gal tas ir paveike ta filtra
-
cipavimas = daugiau dumu dazniausiai, gal tas ir paveike ta filtra
Gal, bet abejoju, manau tiesiog brokas ar kas...
-
Nezinau ar tai 100% teisybe, bet papasakosiu, buvo neseniai remonte MAZDA, geru metu, su tuo filtru, atvaryta is uzsienio ir su issilydziusiu viduje varikliu. Priezastis - kai uzsikisa tas filtras 50% tada kompas duoda signala turbinai kad jinai uzkaistu iki 700 laipsniu ir isdegintu suodzius ar ka ten is to filtro, bet jei tu vazineji trumpais atsumais, pvz iki darbo ir namo, turbina nespeja ikaisti ir nespeja tuo labiau isdeginti ten visko ir tas filtras vis kisasi, o kai uzsikisa pilnai ir tu isleki kur nors i trasa ilgesnei kelionei ir turbina uzkaista gerai jinai nebepajegia isdeginti nes jis perdaug uzsikises, tada viskas karstis eina i motora - pasekme tragiskos, tas pats eina ir i kitas masinas, bet daugelis yra nauju metu ir mazai kas su tuo susiduria dar, beje, ta mazda buvo su 25 000km rida tiktai, visa kvepejo gamykla dar, o motoras issilydes. Isvada pasake meistrai - eiline nauju automobiliu gamintoju nesamone, cia tas filtras tam kad atitiktu EURO 5 reikalavimus, jau iesko kaip butu galima ji ismesti lauk, nes pvz atrodo toks dalykas kaip katalizatoriaus isemimas turetu pagerinti viskas automobiliui, bet kiek jau buvo bandyta su ir be katalizatoriu automobiliai - visiems ispjovus kuro sanaudos padideja apie 0,5 - 1l netgi, priklauso nuo kubaturos. Priezastis kaip man aiskino - lengviau ismetamos dujos, automatiskai greitesne duju apytaka ar pan. greiciau ismete, greiciau paeme ora, automatiskai ir kuro reikia daugiau, tai liecia faktiskai tik automobilius nuo 2000m. ir naujesnius. Sorry jei ka suklydau ar netaip parasiau, aiskino man tik viena karta, neisigilines dar labai i tai.
-
Tam ir yra user manual'as :D Dega lempute ziuri kame beda, mes reguliariai savo darbiniam naujam autobusiukui darome profilaktika uzsidegus to filtro indikacijai, praleki per nemencines plenta su apsukomis 2000+ ir po 10km~ jau uzgesta indikatorius, jei zmogus nemoka eksplotuoti automobilio, tai cia jau jo problema :)
-
Tam ir yra user manual'as :D Dega lempute ziuri kame beda, mes reguliariai savo darbiniam naujam autobusiukui darome profilaktika uzsidegus to filtro indikacijai, praleki per nemencines plenta su apsukomis 2000+ ir po 10km~ jau uzgesta indikatorius, jei zmogus nemoka eksplotuoti automobilio, tai cia jau jo problema :)
+1
-
Tam ir yra user manual'as :D Dega lempute ziuri kame beda, mes reguliariai savo darbiniam naujam autobusiukui darome profilaktika uzsidegus to filtro indikacijai, praleki per nemencines plenta su apsukomis 2000+ ir po 10km~ jau uzgesta indikatorius, jei zmogus nemoka eksplotuoti automobilio, tai cia jau jo problema :)
Nu nevisiems suprantama ka reiskia raudona lempute, kuri simbolizuoja trukstamo tepalo lygi, yra teko tokiu matyti, kurie paklausus ko tepalo nedasipili atsakydavo "dar neilgai, gal pora savaiciu tik dega" ;D tai ka sneketi apie kazkokia filtro lempute :)
-
Tam ir yra user manual'as :D Dega lempute ziuri kame beda, mes reguliariai savo darbiniam naujam autobusiukui darome profilaktika uzsidegus to filtro indikacijai, praleki per nemencines plenta su apsukomis 2000+ ir po 10km~ jau uzgesta indikatorius, jei zmogus nemoka eksplotuoti automobilio, tai cia jau jo problema :)
Nu nevisiems suprantama ka reiskia raudona lempute, kuri simbolizuoja trukstamo tepalo lygi, yra teko tokiu matyti, kurie paklausus ko tepalo nedasipili atsakydavo "dar neilgai, gal pora savaiciu tik dega" ;D tai ka sneketi apie kazkokia filtro lempute :)
Pardavejai irgi instruktaza praveda atiduodant auto, o pagal garantini, tu privalai user manuala perskaityti, o jei dar neaisku yra nurodytas tel. nr., jei raudona lempute isvis parasyta sustoti ir skambinti i servisa. O jei skaityti nemoka, tai tegul i visuomenini transporta seda ;)
-
Kai man uzsikiso,domejausi ir klausinejau,kas supranta ir kas susidure,zodziu isvada tokia meti lauk ir vsio nes tai pasaka be galo,vieniem uzsikemsa po 25t kitiems po 50t ir t.t.O cia tas vaziavimas virs 2t apsuku tai mitas,irgi vieni raso kad reikia 2 tuks,kiti kad atseit ant neutralo 5 min laikyti 4 tuks,krc kazkokia nesamone,jeigu as vazineju kasdien ir pas mane maziau 2t buna tik pajudant is vietos ir perjungiant begi,o siaip pastoviai apie 2,5t,ir ne trumpus atsumus vaziuoju,tai nemanau kad tos apsukos ka padetu,na neaisku kaip ji buvo eksplotuota pirmo seiminin ko,nes tas zmogus buvo pagyvenes,galbut jau nuo pat pirmu dienu jis pradejo kimstis,pritariu vanagiukui,kad jie su tais filtrais ir gamtos mylejimu cia supjove gryba >:(
-
O be to man jokia lempute neuzsidege ir kaip tycia pries savaite alfu centre buvau pajunges ant kompo,klaidu nebuvo...
-
O be to man jokia lempute neuzsidege ir kaip tycia pries savaite alfu centre buvau pajunges ant kompo,klaidu nebuvo...
Na tada taviskis brokinis ar dar kas jam, nes VW raso juoda ant balto ka daryti uzsidegus lemputei, kad filtra reik valyti, na nuskanuosiu prie progos manuala ;) Manau gamintojai mitais neuzsiema ;)
-
viskas ten puikiai isdega-issivalo. ta reikala galima ir su kompu padaryt ;)
-
Nzn kaip ten issivalo,bet ta problema kamuoja visu automobiliu savininkus,Steponai isduok paslapti kaip uzsikisusi filtra isvalyti galima su kompu?
-
su diagnostiniu, bet cia as ne 100% garantuotas, nes pats to nedares, galiu ir klysti del to
-
Tam ir yra user manual'as :D Dega lempute ziuri kame beda, mes reguliariai savo darbiniam naujam autobusiukui darome profilaktika uzsidegus to filtro indikacijai, praleki per nemencines plenta su apsukomis 2000+ ir po 10km~ jau uzgesta indikatorius, jei zmogus nemoka eksplotuoti automobilio, tai cia jau jo problema :)
Nu nevisiems suprantama ka reiskia raudona lempute, kuri simbolizuoja trukstamo tepalo lygi, yra teko tokiu matyti, kurie paklausus ko tepalo nedasipili atsakydavo "dar neilgai, gal pora savaiciu tik dega" ;D tai ka sneketi apie kazkokia filtro lempute :)
Pardavejai irgi instruktaza praveda atiduodant auto, o pagal garantini, tu privalai user manuala perskaityti, o jei dar neaisku yra nurodytas tel. nr., jei raudona lempute isvis parasyta sustoti ir skambinti i servisa. O jei skaityti nemoka, tai tegul i visuomenini transporta seda ;)
Nu taip, o jei nupirkai su kokiu 30k km rida, visi manualai po pirmo savininko jau guli neaisku kur.
p.s. mazdoje toje, nera jokios lempetus, uzsikiso, automatiskai issivalyti turi be jokiu perspejamuju lempuciu, kad vairuotojas issigandes nepultu lekti i servisa ir negaistu laiko, as labai abejoju ar kas lietuvoje pirkdamas masina deveta bent kiek puls nusipirkes skaityti manuala arba pamates, kad jis nelietuviskas ar nerusiskas ieskos kazkur tinkama kalba ar dar ka. Cia jau panaseja i rusiska technika - kuriai kas keli tukstaciai reguliuoti reikia voztuvus, degima, karbiuratoriu dar koki velnia daryti sezono pradzioje ir pabaigoje :D pazistamas ten kazka buria su tais filtrais, jei padarys, kad be jo nebutu jokiu bedu tai parasysiu visiems, nes dabar ji isemus gali kompas mesti klaida, nes visgi ten stovi davikliai kurie skaiciuoja suodziu kiek ir duoda signalus i kompa, juos nuemus ar isskerdus gali buti bedu. Lietuvoje ekologijos reikalavimai juokingi, pvz mano ex. 164 alfa buvo su mechaniniu siurbliu prasuktu, be jokiu katalizatoriu, plius purkstukai jau nebuvo idealus ir tai sake i normas telpa :)
-
Lietuvoje ekologijos reikalavimai juokingi, pvz mano ex. 164 alfa buvo su mechaniniu siurbliu prasuktu, be jokiu katalizatoriu, plius purkstukai jau nebuvo idealus ir tai sake i normas telpa :)
Sutinku 100% ;D
www.galingas.lt kazka makliuoja su tais smulkiu daleliu filtrais. Kiek zinau, jie kompo pagalba ta filtra visiskai atjungia. O kaip konkreciau tas daroma ir kokios to pasekmes tikrai nezinau, bet kaip patys raso - veikia, ir netgi labai gerai.
-
buvo ir pas mane pora kartų užsikimšęs DPF filtras. Užsidegė geltonas variklio simbolis ir užrašas chek engine. 1 -ą kartą nuvariau į autoprizmę. Pajungė prie kompo ir padarė filtro regeneraciją (jos esmė kaip supratau kažkiek laiko leidžia dirbt varikliui ant virš 3 t. apsukų (gal dar kas nors?)). Antrą kartą užsidegė keliaujant po EU, tai greičių dėžę permečiau ant rankinio junginėjimo (pas mane automatas) ir sužeminau pavarą, kad apsukos būtų virš 3 t. - taip pralėkiau kokių 20 km. :P ir nieks nepasikeitė, bet vėliau išjungus variklį ir vėl užvedus lemputė nedegė :P
-
tiesa pas mane Alfa Romeo 159 (1.9 JTDm 150 AG, sportwagon, Q-tronic, 2007-10 m.)
-
su diagnostiniu, bet cia as ne 100% garantuotas, nes pats to nedares, galiu ir klysti del to
100% su kompu galima padaryt "isvalyma" ;D kaip jau ir paminejo
-
Mano atveju tai kompas tikrai bejegis,nes uzsikiso konkreciai,net uzvesti nejo...
-
Tam ir yra user manual'as :D Dega lempute ziuri kame beda, mes reguliariai savo darbiniam naujam autobusiukui darome profilaktika uzsidegus to filtro indikacijai, praleki per nemencines plenta su apsukomis 2000+ ir po 10km~ jau uzgesta indikatorius, jei zmogus nemoka eksplotuoti automobilio, tai cia jau jo problema :)
Nu nevisiems suprantama ka reiskia raudona lempute, kuri simbolizuoja trukstamo tepalo lygi, yra teko tokiu matyti, kurie paklausus ko tepalo nedasipili atsakydavo "dar neilgai, gal pora savaiciu tik dega" ;D tai ka sneketi apie kazkokia filtro lempute :)
Pardavejai irgi instruktaza praveda atiduodant auto, o pagal garantini, tu privalai user manuala perskaityti, o jei dar neaisku yra nurodytas tel. nr., jei raudona lempute isvis parasyta sustoti ir skambinti i servisa. O jei skaityti nemoka, tai tegul i visuomenini transporta seda ;)
Nu taip, o jei nupirkai su kokiu 30k km rida, visi manualai po pirmo savininko jau guli neaisku kur.
p.s. mazdoje toje, nera jokios lempetus, uzsikiso, automatiskai issivalyti turi be jokiu perspejamuju lempuciu, kad vairuotojas issigandes nepultu lekti i servisa ir negaistu laiko, as labai abejoju ar kas lietuvoje pirkdamas masina deveta bent kiek puls nusipirkes skaityti manuala arba pamates, kad jis nelietuviskas ar nerusiskas ieskos kazkur tinkama kalba ar dar ka. Cia jau panaseja i rusiska technika - kuriai kas keli tukstaciai reguliuoti reikia voztuvus, degima, karbiuratoriu dar koki velnia daryti sezono pradzioje ir pabaigoje :D pazistamas ten kazka buria su tais filtrais, jei padarys, kad be jo nebutu jokiu bedu tai parasysiu visiems, nes dabar ji isemus gali kompas mesti klaida, nes visgi ten stovi davikliai kurie skaiciuoja suodziu kiek ir duoda signalus i kompa, juos nuemus ar isskerdus gali buti bedu. Lietuvoje ekologijos reikalavimai juokingi, pvz mano ex. 164 alfa buvo su mechaniniu siurbliu prasuktu, be jokiu katalizatoriu, plius purkstukai jau nebuvo idealus ir tai sake i normas telpa :)
Kaikas nezino, kad ir tepalus keist reikia, tad pasikartosiu vartotojo problemos, pacio vartotojo reikalas ;)
P.S. as nesigirciau kokia mano ex 164 "patobulinta" buvo parduota ;)
-
P.S. as nesigirciau kokia mano ex 164 "patobulinta" buvo parduota ;)
tai, kad viskas gerai. dar vakar maciau - vaziuoja :o :smilie:
-
P.S. as nesigirciau kokia mano ex 164 "patobulinta" buvo parduota ;)
tai, kad viskas gerai. dar vakar maciau - vaziuoja :o :smilie:
Vaziuoja ir labai puikiai, pardaviau pazistamui geram, papasakojau net parduodamas viskas kas daryta ir net parodziau mikro itrukimus ant kebulo lako :) nieko nepardaviau uzslepto ir blogo, o ir TA buvo praejus 2 dienos iki pardavimo. :)
-
Kaip isvalyni pilnas internetas instrukciju ir youtube filmuku ;)
Net Alfos knygeleje kur prie masinos yra yra nurodyta.
Kas tingi skaityti ir ieskoti galiu parasyti:
Knygutes instrukcija:
Isilusia masina Vaziuoti up to 60 km/h -> apsukos virs 2000. Vaziuoti 15 min :)
Su kompiuteriu valymas (tech centre):
Kopiuteris laiko 3500 apsuku ir padirbes variklis is duslintuvo pasipila dumai. (jei darysite patys darykite tai kur nors saugioje vietoje, nes is duslintuvo labai karsti dumai eina)
As pasidariau stovedamas, palaikiau ant 3000-3500 apsuku keleta min ir pradejo eiti tas brudas. :)
-
Ne viskas auksas,kas auksu blizga.... ;) ,butu taip viskas paprasta tai nekiltu problemu
-
Ne viskas auksas,kas auksu blizga.... ;) ,butu taip viskas paprasta tai nekiltu problemu
Girdejau, kad vagenai taip "tustinasi" :) bet galiu ir klysti.
-
nu kad visi pansiu principu valosi ;)
-
Kaip isvalyni pilnas internetas instrukciju ir youtube filmuku ;)
Net Alfos knygeleje kur prie masinos yra yra nurodyta.
Kas tingi skaityti ir ieskoti galiu parasyti:
Knygutes instrukcija:
Isilusia masina Vaziuoti up to 60 km/h -> apsukos virs 2000. Vaziuoti 15 min :)
Su kompiuteriu valymas (tech centre):
Kopiuteris laiko 3500 apsuku ir padirbes variklis is duslintuvo pasipila dumai. (jei darysite patys darykite tai kur nors saugioje vietoje, nes is duslintuvo labai karsti dumai eina)
As pasidariau stovedamas, palaikiau ant 3000-3500 apsuku keleta min ir pradejo eiti tas brudas. :)
Va čia viskas teisingai parašyta. Yra problemų su užsikimšimu ypač važinėjant mieste trumpais atstumais - ima ir užsikemša ;D. Šiaip apsivalo automatiškai bevažiuojant pagal aukščiau aprašytus būdus. :D
-
Jau teko girdeti, kad lietuviai issigudrino "apgauti" ta filtra, kazka ten jam pridaro, kad nebesikemsa ir kompiuteris nerekia :)
-
Jau teko girdeti, kad lietuviai issigudrino "apgauti" ta filtra, kazka ten jam pridaro, kad nebesikemsa ir kompiuteris nerekia :)
Tikrai taip :D lietuvis nebutu lietuvis :)
-
kam idomu http://www.lbm.lt/dpf.htm
-
kam idomu http://www.lbm.lt/dpf.htm
Sveiki, cia nurodytas sprendimo būdas jau atgyvenes ir veikia tik dalinai, DPF sistema galima išjungti 100% programiskai pačiame variklio valdymo kompiuteryje, jei kam įdomu :
www.startline.lt
-
As cia gal biski ne i tema,bet noriu paklaust :) o pas mane alfoi 156 1.9 jtd 2002m yra tas DPF filtras ar ne? ::)
-
As cia gal biski ne i tema,bet noriu paklaust :) o pas mane alfoi 156 1.9 jtd 2002m yra tas DPF filtras ar ne? ::)
Tikrai ne. Nebent cipuojant idejo... Dovanu.
-
sveiki, nu ka turiu 2.4 159 AR nusipirkes lietuvoj (parvaryta is svedijos), po keliu dienu pradejus vaziuot autostrada uzsidege CHECK'as, nulekiau i alfos centra suderinau kad pajungtu kompa ir paziuretu kame kas.. isvada buvo kad dpf kemsasi. padare pravalyma (diagnostinio kompo pagalba), kjp ir anksiau kolega minejo sukelia apsukas ir paankstina ismetima... viskas tuo ir pasibaige, iki tol kol vaziuojant i airija su ta pacia masina, neuzsidege vel CHECK'as :) trauka vel dingo vel isijunge LIMP rezimas. niekur nedingsi teko toliau keliauti.. po keliu valandu vaziavimo sustojau pailseti. atsikeles pradejau judeti pastebejau kad CHECK'o nebera, apsidziaugiau. bet vel trumpam laikui :) po 3 ar 4 menesio vel ta pati istorija.. galu galiausiai diagnostini kompa pajungus ir istrynus klaida jis po poros min vaziavimo vel pasirodydavo skydelyje. buvo dvi isejtys, arba pirkti nauja dpf arba raut jy lauk ir chipuot perasant kompa. nulekiau i autodaliu parduotuve (s.airijoj) kaina 560 £. draugas pasiule nuvaziuot pasiklaust kiek kainuotu isemimas ir uzchipavimas..? kaina 550 £ (beje kaina tokia del to kad yra reikalu su uzsikimsusiais dpf chipuot, taip chipina uzh 250 £.) tj va ilgaj galvoti neteko pasirinkau daugiau arkliu ir jokiu galvos skausmu del dpf. tj db turiu 222hp ir vaziuoja kjp zveris patikekit. imesiu ft su diagrama. beje db turiu kita problema :) su isiurbimo kolektoriaus sklendemis (bent jau kompas rodo i jas) tj tex vel leisti nemazo pinigelio, aisku pirmoj eilej reix jas pravalyti gal nereikes nauju pirkti. ir dar problema turiu su smagraciu, garsa skleidzia nepermaloniausia.. jo kaina cia pas manes kam idomu 650 £ LUKOS firmos.
-
Truputi permokejai,butum viska susitvarkes uz 300,pas ka nors garaze uz 50 ismetes dpf ir 250 sucipaves... ;)
-
Truputi permokejai,butum viska susitvarkes uz 300,pas ka nors garaze uz 50 ismetes dpf ir 250 sucipaves... ;)
Iš kur čia tokios kainos? ???
-
cia svarais,siaip jau ;)
-
cia svarais,siaip jau ;)
Tuomet realesni skaičiai :)
-
Truputi permokejai,butum viska susitvarkes uz 300,pas ka nors garaze uz 50 ismetes dpf ir 250 sucipaves... ;)
nu jo... gudrus tu... tik paskui butum permokejas :) esme tame kad jie vietoj suko ant stendo su dpf'u ir tik paskui galejo jie lupt lauk ir persukti be jo. nu ce pasidomek ir suprasi kaip kas daroma.. (buvo mintis toke nuvaryt pas meistriuka islupt ir paskui pas ju varyt, bet gerai kad pries tai nuvaziavom pas tuos tiuningustus pasikalbet kas kaip. tai jei buciau pirma islupes dpf'a tai buciau galejas nauja pirkt tam kad jie galetu statyt ant stendo, del check engine.. o tj man butu iseja dar daugiau £)
-
Truputi permokejai,butum viska susitvarkes uz 300,pas ka nors garaze uz 50 ismetes dpf ir 250 sucipaves... ;)
nu jo... gudrus tu... tik paskui butum permokejas :) esme tame kad jie vietoj suko ant stendo su dpf'u ir tik paskui galejo jie lupt lauk ir persukti be jo. nu ce pasidomek ir suprasi kaip kas daroma.. (buvo mintis toke nuvaryt pas meistriuka islupt ir paskui pas ju varyt, bet gerai kad pries tai nuvaziavom pas tuos tiuningustus pasikalbet kas kaip. tai jei buciau pirma islupes dpf'a tai buciau galejas nauja pirkt tam kad jie galetu statyt ant stendo, del check engine.. o tj man butu iseja dar daugiau £)
Nu ir pripasakojo tau pasakų tie meistreliai 8)
-
Truputi permokejai,butum viska susitvarkes uz 300,pas ka nors garaze uz 50 ismetes dpf ir 250 sucipaves... ;)
nu jo... gudrus tu... tik paskui butum permokejas :) esme tame kad jie vietoj suko ant stendo su dpf'u ir tik paskui galejo jie lupt lauk ir persukti be jo. nu ce pasidomek ir suprasi kaip kas daroma.. (buvo mintis toke nuvaryt pas meistriuka islupt ir paskui pas ju varyt, bet gerai kad pries tai nuvaziavom pas tuos tiuningustus pasikalbet kas kaip. tai jei buciau pirma islupes dpf'a tai buciau galejas nauja pirkt tam kad jie galetu statyt ant stendo, del check engine.. o tj man butu iseja dar daugiau £)
Pas mumys paprasčiau, lauk tą filtrą ir pačipinam tuo pačiu saikingai - 240a.g. garantuotai.
Kiek km ridos tavojoj Alfoj, kad filtrui paskutinioji atėjo?
-
Kranbalki,jeigu nebuciau susidures su tokia pacia problema,nerasyciau....o duros tau kaip reikiant uzstume tie tiuningistai ;)
-
Pas mumys paprasčiau, lauk tą filtrą ir pačipinam tuo pačiu saikingai - 240a.g. garantuotai.
Kiek km ridos tavojoj Alfoj, kad filtrui paskutinioji atėjo?
ant skydelio 160k. beje pats keitei jau gal?
-
Kranbalki,jeigu nebuciau susidures su tokia pacia problema,nerasyciau....o duros tau kaip reikiant uzstume tie tiuningistai ;)
galvok ka nori tavo reikalas. beje jie vieni geriausiu s.airijoj kurie apturbina automobilius driftam.. ce renginiai vyksta vos ne kas menesi..
-
Kranbalki,jeigu nebuciau susidures su tokia pacia problema,nerasyciau....o duros tau kaip reikiant uzstume tie tiuningistai ;)
galvok ka nori tavo reikalas. beje jie vieni geriausiu s.airijoj kurie apturbina automobilius driftam.. ce renginiai vyksta vos ne kas menesi..
Dėkoju :star: Galvosiu ir aš ką noriu ;) Noriu galvoti, kad tamsta smarkiai permokėjo. Manau, kad geriausias s.airijos yra nėra pats geriausias, nes tavo įdėtos kreivės labai jau kreivos :smilie: Jei pageidausite, galėsiu parodyti, kaip atrodo profesionalo sureguliuota.
Dar kartą dėkoju už galimybę galvoti laisvai.
-
Kranbalki,jeigu nebuciau susidures su tokia pacia problema,nerasyciau....o duros tau kaip reikiant uzstume tie tiuningistai ;)
galvok ka nori tavo reikalas. beje jie vieni geriausiu s.airijoj kurie apturbina automobilius driftam.. ce renginiai vyksta vos ne kas menesi..
Na visi mes norime save pateisinti, kai padarome klaidu, bet pripazinti klydus nera gedinga ir daugiau siulyciau ten pas tuos "tiurlingistus" nesirodyti ir kitiems nesiulyti, lupikauja jie, o kaip minejo Zhalias, kreive labai nekokia, kazka ten negerai padare...
P.S. jei nori pasitvarkyti savo kreive, turiu pazystama Airijoje, kuris sutvarkyti tau gali si "bardakeli" ir manau uz stipriai zemesne kaina ;)
-
ant skydelio 160k. beje pats keitei jau gal?
Dar ne, man ne laikas
-
Dėkoju :star: Galvosiu ir aš ką noriu ;) Noriu galvoti, kad tamsta smarkiai permokėjo. Manau, kad geriausias s.airijos yra nėra pats geriausias, nes tavo įdėtos kreivės labai jau kreivos :smilie: Jei pageidausite, galėsiu parodyti, kaip atrodo profesionalo sureguliuota.
Dar kartą dėkoju už galimybę galvoti laisvai.
su mielu noru lauksiu tamstos kreiviu.
-
Na visi mes norime save pateisinti, kai padarome klaidu, bet pripazinti klydus nera gedinga ir daugiau siulyciau ten pas tuos "tiurlingistus" nesirodyti ir kitiems nesiulyti, lupikauja jie, o kaip minejo Zhalias, kreive labai nekokia, kazka ten negerai padare... Kas idomiausiai, kad tik HP rodo, o kur NM?
P.S. jei nori pasitvarkyti savo kreive, turiu pazystama Airijoje, kuris sutvarkyti tau gali si "bardakeli" ir manau uz stipriai zemesne kaina ;)
achiu uz pasiulyma, bet gal susilaikysiu
-
Na visi mes norime save pateisinti, kai padarome klaidu, bet pripazinti klydus nera gedinga ir daugiau siulyciau ten pas tuos "tiurlingistus" nesirodyti ir kitiems nesiulyti, lupikauja jie, o kaip minejo Zhalias, kreive labai nekokia, kazka ten negerai padare... Kas idomiausiai, kad tik HP rodo, o kur NM?
P.S. jei nori pasitvarkyti savo kreive, turiu pazystama Airijoje, kuris sutvarkyti tau gali si "bardakeli" ir manau uz stipriai zemesne kaina ;)
desinej pusej sukimo momentas, tik nevisiems jis suprantamas jei nera 'nm' zymes ;)
-
Jau matau, tai pikas 430NM isvertus, mazokai, kai standarte 400NM...
-
:D
Dėkoju :star: Galvosiu ir aš ką noriu ;) Noriu galvoti, kad tamsta smarkiai permokėjo. Manau, kad geriausias s.airijos yra nėra pats geriausias, nes tavo įdėtos kreivės labai jau kreivos :smilie: Jei pageidausite, galėsiu parodyti, kaip atrodo profesionalo sureguliuota.
Dar kartą dėkoju už galimybę galvoti laisvai.
su mielu noru lauksiu tamstos kreiviu.
Patikėk pas mus geresnes greives padaro, jau antri metai važiuoju, superiukas tik
-
Jau matau, tai pikas 430NM isvertus, mazokai, kai standarte 400NM...
Kad Galingas.lt pas mus 460 padaro, o tai tik švelnus čipavimas vadinasi
-
Jau matau, tai pikas 430NM isvertus, mazokai, kai standarte 400NM...
Kad Galingas.lt pas mus 460 padaro, o tai tik švelnus čipavimas vadinasi
tai sunervinot zmogu juodai, as tai taip pasijausciau...
-
tai sunervinot zmogu juodai, as tai taip pasijausciau...
:lol: Visai nėra ko nervuotis, pagal norus mūsų Galingas.lt gali padaryti ir maksimumą...velniai rautų!** tik padangas keist reiks labai dažnai
-
Jau matau, tai pikas 430NM isvertus, mazokai, kai standarte 400NM...
ka tu ce skaiciuoji? 495 kazkur, jei neturit ka berasyt nu bukit normalus ir nekomentuokit. aciu
1 Lb-Ft = 1.35582 Nm
-
Dėkoju :star: Galvosiu ir aš ką noriu ;) Noriu galvoti, kad tamsta smarkiai permokėjo. Manau, kad geriausias s.airijos yra nėra pats geriausias, nes tavo įdėtos kreivės labai jau kreivos :smilie: Jei pageidausite, galėsiu parodyti, kaip atrodo profesionalo sureguliuota.
Dar kartą dėkoju už galimybę galvoti laisvai.
su mielu noru lauksiu tamstos kreiviu.
(http://www.part.lt/img/bdd476ef7d3406d2d1bdd80e8e62c84f98.jpg)
-
Patikėk pas mus geresnes greives padaro, jau antri metai važiuoju, superiukas tik
gal nori parodyti savo kreive visiems?
-
(http://www.part.lt/img/bdd476ef7d3406d2d1bdd80e8e62c84f98.jpg)
tu cia man rodaj benzino kreives :) biski i lankas cia..
-
tai sunervinot zmogu juodai, as tai taip pasijausciau...
patikek kiek cia visaziniu atsiranda tai kaip gali islikti ramus? :)
-
(http://www.part.lt/img/bdd476ef7d3406d2d1bdd80e8e62c84f98.jpg)
tu cia man rodaj benzino kreives :) biski i lankas cia..
Pasiduodu :'( . Einu su šaldytuvu padiskutuosiu-gal jis mane supras...
-
Pasiduodu :'( . Einu su šaldytuvu padiskutuosiu-gal jis mane supras...
Zaliau, o savo 159 kreiviu neturi? Kita vertus, kai zmogus nieko kito negirdi, tik savo tiesa, tai jam nieko neirodysi ir neparodysi - vistiek jo tiesa bus. 8)
-
Noriu tokio kliento, noriu!!! Kad tokiu butu daugiau, greiciau fera isigysiu :D
-
Noriu tokio kliento, noriu!!! Kad tokiu butu daugiau, greiciau fera isigysiu :D
Brumai, taigi 159 SW nori, koks dar Feras? :o ;D ;D
-
Noriu tokio kliento, noriu!!! Kad tokiu butu daugiau, greiciau fera isigysiu :D
Brumai, taigi 159 SW nori, koks dar Feras? :o ;D ;D
Nu gerai, iseis po tokiu "klientu" ir paauksuota 159 "gold edition" :D
-
Nu gerai, iseis po tokiu "klientu" ir paauksuota 159 "gold edition" :D
Jeigu "gold", tai gerai. Svarbiausia, kad ne "Swarowski edition".. ;D ;D
-
gal kas galetu patart koki aparaciuka tam filtro valymui atlikt? turiu omeny pajungus prie masinos priverstini valyma ijungt. ir kiek mazdaug jis galetu kainuot? reiktu bent modelio.esu uzsienyje i Lietuva taip daznai negryztu, butu gerai gal turet toki daikta, nes cia uz diagnostika kosmoso paprasys.
-
gal kas galetu patart koki aparaciuka tam filtro valymui atlikt? turiu omeny pajungus prie masinos priverstini valyma ijungt. ir kiek mazdaug jis galetu kainuot? reiktu bent modelio.esu uzsienyje i Lietuva taip daznai negryztu, butu gerai gal turet toki daikta, nes cia uz diagnostika kosmoso paprasys.
Vaziuoji 10-15km atstuma ir laikai apsukas virs 2100~ rpm, nezinau tiksliai kiek pas alfa ir issivalo jis... Kaip sakant gerai "pasmauk", kad ikaistu ismetimo sistema ir isdegs visos nuosedos tame filtre ;)
Juk ta diagnostika su priverstiniu valymu didina apsukas ir laiko jas, na dar gal kura pariebina, kad dar didesne temp. isgauti ;)
-
gal kas galetu patart koki aparaciuka tam filtro valymui atlikt? turiu omeny pajungus prie masinos priverstini valyma ijungt. ir kiek mazdaug jis galetu kainuot? reiktu bent modelio.esu uzsienyje i Lietuva taip daznai negryztu, butu gerai gal turet toki daikta, nes cia uz diagnostika kosmoso paprasys.
Vaziuoji 10-15km atstuma ir laikai apsukas virs 2100~ rpm, nezinau tiksliai kiek pas alfa ir issivalo jis... Kaip sakant gerai "pasmauk", kad ikaistu ismetimo sistema ir isdegs visos nuosedos tame filtre ;)
Juk ta diagnostika su priverstiniu valymu didina apsukas ir laiko jas, na dar gal kura pariebina, kad dar didesne temp. isgauti ;)
vejus cia rasai, kad pavaziavus virs 2000rpm tipo issivalys ;D
masinos kompas pats duoda daugiau kuro, kai ijungia filtro valymo rezima pagal davikliu parodymus
ir tai vyksta 1 ar 2 kartus ant 1000km, tuo momentu gali gazo ir nespausti, bet kompas kuro sanaudas rodo virs 10ltr/100km, jei visa elektronika ok ;)
problemos prasideda kai filtras pats per ecu nebeissivalo, tada pjauna filtra lauk ir kompa perprogramuoja ;)
-
Na matosi ponas antoska manual'u neskaito... "Valstybiniame" automobylyje su DPF filtru manual'e parasyta, kad uzsidegus dpf filtro lemputei kuri reiskia, kad uzsikimso filtras, reikia vaziuoti ilgesni atstuma paaukstintomis apsukomis, aisku ten anglu kalba parasyta, galeciau tau isversti ir alfos manual'a jei reikia ;)
P.S. kur tu rasi diagnostini stenda pvz kokioje magistraleje ar dar kokiam kaime? "Valstybinio" auto dar nei karto nevezeme, kad su diagnostiniu stendu valytu... Na nebent alfos dpf filtras kazkuom ypatingas, kad leidzia is oro pinigus autoservisams uzdirbineti...
Apie tai raso ne tik as ;)
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/206949-dpf-regeneration.html
Google translate isvers ka parase jie ten :)
-
Antanui BUTINA visose temose rasyt "vejus". Rasau ir uz savo rasta atsakau
-
man lietuvoj kai dare priverstini valyma, tai variklio apsukos buvo virs 3k apsuku, ir laikesi 15 minuciu, na programa tiek truko. kiek suprantu kai isijungia valymas is duslintuvo eina nemazas karstis ir siokia tokia smarve. pagal sita sprendziant man buvo valymas isijunges kelis kart, bet kuro sanaudu padidejimo nepastebejau. tad jei eina ta valyma ijungt paciam pavaziavus virs 2k apsuku, butu saunu, nes nereiketu leist pinigu aparatam. kadangi mieste nevazineju beveik, pagrinde uzmiescio rezimas, tai manau dideliu problemu neturetu kilt. siaip nelabai daug ka as suprantu apie tuos dalykus, tad nepykit jei nusisneku :)
-
Antanui BUTINA visose temose rasyt "vejus". Rasau ir uz savo rasta atsakau
neskleisk ereziju ;D
as rasau is savo patirties, o ne is teoriniu knyguciu, nes vazineju jau du metus fiat croma 1.9jtd su tuo filtru euro5 standartas ir nesidegineja jokios lemputes kai valosi filtras tik kompas padidana zenkliai ipurskiamo kuro kieki ;)
gal pas 159 tik euro4?
-
Antanui BUTINA visose temose rasyt "vejus". Rasau ir uz savo rasta atsakau
neskleisk ereziju ;D
as rasau is savo patirties, o ne is teoriniu knyguciu, nes vazineju jau du metus fiat croma 1.9jtd su tuo filtru euro5 standartas ir nesidegineja jokios lemputes kai valosi filtras tik kompas padidana zenkliai ipurskiamo kuro kieki ;)
gal pas 159 tik euro4?
Tas pats ir 159 darosi, nebent naujesnėje laidoje kokis pranešimas ekrane būna, gerai kad būtų, nes turi pagauti tą momentą ir leisti pačiam mašinos kompui pravalyti kiek ten valosi, nes kitaip kemšasi filtras ir iššoka atatinkamas ženkliukas, o jau tada duoti apsukų ir birbini. Kai filtras valosi, padidėja kūro sąnaudos, tai ir pagaunu tą momentą, tai svarbu, kad išsivalytų važinėjant daugiau po miestą, o šiaip alfutė yra tokia mašina, ją reikia pagainioti autostrada, tada jokių problemų su filtrais :D
-
vakar pabandziau. pralekiau koki 5 km laikydamas 2k-2,5k apsuku, po ~5km zenkliai padidejo kuro sanaudos, ir is duslintuvo pradejo eiti didelis karstis bei smarve. pravaziavus apie 15km valymas issijunge, nes sanaudos nukrito iki normos, stabtelejus nebebuvo nei smarves, nei tokio didelio karscio. tad arba sutapimas, arba istikro eina suaktyvint sita valyma.
-
vakar pabandziau. pralekiau koki 5 km laikydamas 2k-2,5k apsuku, po ~5km zenkliai padidejo kuro sanaudos, ir is duslintuvo pradejo eiti didelis karstis bei smarve. pravaziavus apie 15km valymas issijunge, nes sanaudos nukrito iki normos, stabtelejus nebebuvo nei smarves, nei tokio didelio karscio. tad arba sutapimas, arba istikro eina suaktyvint sita valyma.
Ka as tau ir sakiau ;) ir nereikia kiekviena karta prie to stendo vaziuoti, nes tikrai cia butu nesamone... sistema padaryta tokia, kad pats vartotojas galetu susitvarkyti ;)
-
http://www.youtube.com/watch?v=yymHZXMMtzM&feature=related
Na stai cia kazkas daroma :)
-
http://www.youtube.com/watch?v=yymHZXMMtzM&feature=related
Na stai cia kazkas daroma :)
nu kazka tai daro :D bet man kai priverstini valyma dare prisijunge, tai nebuvo jokiu dumu, o cia kamuoliais vercias laukan. o siandien autostrada vaziavau apie 90km, apsukom 2500rpm ir kuro sanaudu padidejimo nepastebejau. kazkas turetu vykt, nes jau 800km pravaziuota nuo paskutinio valymo, o kiek supratau valosi jis per1000km pora kart.
mazai is tikro ismanau apie situos dalykus, tad nesupykit jei pievu pavarau :D. bet kolkas konkretaus budo suaktyvint ta regeneracija neradau :)
-
DPF/Fap sodziu filtru valiklis
http://salditurbo.lt/xenum/in-out-cleaner/?lang=lt#more-1222
http://www.youtube.com/watch?v=2d4qScFORsw&list=UUaX50WDerxchLEobD2pAUKQ&index=4&feature=plpp_video
-
važiavimas 10-15km nemažom apsukom nelabai gelbėja, jeigu filtras per daug užsikimšęs. Buvo užsikimšęs mano mašinoj, bet kad ir 40km pravažiavau 3tūkst. apsukų, bet jis tik dar labiau užsikimšo. Kompą prijungus rodė 99,96proc. užsikimšimą, dukart pradeginus mažiau 69,69 neišsivalo. Nenorint ar negalint visai išimt DPF'o galima kelias mažas skylutes pragręžt tame koryje, o tuo pačiu ir carb cleaner'iu jį išplaut ir nebus jokių užsikišinėjimų daugiau. Tik skyles pragrežt su protu reikia, kad slėgis prieš ir po filtro skirtūsi, nes dėl slėgių skirtumo ir supranta mašinos kompas, kad jau kemšasi ar jau užsikišęs tas filtras.
-
važiavimas 10-15km nemažom apsukom nelabai gelbėja, jeigu filtras per daug užsikimšęs. Buvo užsikimšęs mano mašinoj, bet kad ir 40km pravažiavau 3tūkst. apsukų, bet jis tik dar labiau užsikimšo. Kompą prijungus rodė 99,96proc. užsikimšimą, dukart pradeginus mažiau 69,69 neišsivalo. Nenorint ar negalint visai išimt DPF'o galima kelias mažas skylutes pragręžt tame koryje, o tuo pačiu ir carb cleaner'iu jį išplaut ir nebus jokių užsikišinėjimų daugiau. Tik skyles pragrežt su protu reikia, kad slėgis prieš ir po filtro skirtūsi, nes dėl slėgių skirtumo ir supranta mašinos kompas, kad jau kemšasi ar jau užsikišęs tas filtras.
Jau geriau isvis jis "iskastruoti" ir kompe atjungti ;)
-
čia faktas, kad geriau, bet nežinant kur tai padaryt už protingą kainą, teks palikt vos ne mėnesio kuro išlaidas, tai yra paprastesnių variantų.
-
sake reikia per menesi pora kartu, rimtai isbandyti ka gali masiniukas ir jokiu problemu nebus, DPF prasivalys laiks nuo laiko, ir neuzsidegs lempute kad DPF uzsikiso , tada valymosi nebepades
-
koks gali būti išbandymas mašinos, kai dpf prijungus kompą neišsivalo iki galo. kam tą mašiną kankint. tik daugiau užsikimš, nes suodžių dauiau gaus bebandant.
-
koks gali būti išbandymas mašinos, kai dpf prijungus kompą neišsivalo iki galo. kam tą mašiną kankint. tik daugiau užsikimš, nes suodžių dauiau gaus bebandant.
tai tipo ant stendo valant ne tas pats gaunasi aaa ?? tai irgi kankina maske
-
koks gali būti išbandymas mašinos, kai dpf prijungus kompą neišsivalo iki galo. kam tą mašiną kankint. tik daugiau užsikimš, nes suodžių dauiau gaus bebandant.
nabasninkui zvake ;D tavo filtras yra uzsikises per daug ir jo neimkanoma jau isvalyti.. cia tas pac kaip guolis - sudilo, ir viskas, tepalo idejus nepageres ;)
-
kaip kas supranta. juk ir kankint nereikia, pati pravalo tą nesąmonę, bet kažkodėl ir užsikemša, ir neprasivalo, ir lemputės dega. čia iš kokios pusės pažiūrėsi- kompą prijungt irgi kainuoja, o mašiną pjaut kaip ir ne, bet jei iš to nauda yra, tai valio. bet kai jau lemputė daga ir klaida užfiksuota, galima draskytis iki pamėlynavimo, bet nepadės.
-
kaip kas supranta. juk ir kankint nereikia, pati pravalo tą nesąmonę, bet kažkodėl ir užsikemša, ir neprasivalo, ir lemputės dega. čia iš kokios pusės pažiūrėsi- kompą prijungt irgi kainuoja, o mašiną pjaut kaip ir ne, bet jei iš to nauda yra, tai valio. bet kai jau lemputė daga ir klaida užfiksuota, galima draskytis iki pamėlynavimo, bet nepadės.
Taigi tau aiškiai parašė brumbrum, kad išpjauni nachrien ta pdf, pajungus kompa užgesini lempą ir užmiršti amžiam. O tu čia kažką gimdai jau antra diena, kalbi vienaip, po to jau kitaip ir vistiek nieko konkretaus nepasakai.
-
niekas čia nieko negimdo ir nereik čia kelt bangų. pats žinau, kad išpjovei ir rami galva, o aš ne prie ko jei žmonėm atrodo, papjovei mašiną ir viskas.
-
Duoti kontaktus kas gali tai padaryti? Uz "protinga" kaina? :)
-
dėkui, nereikia- turiu:)
-
Sveiki visiems atsiprasau iskart uz gramatines klaidas:),visi pjauna DPF/FAPus isprogramuoja DPFus,vazineja laimingi ir ne galvoja kad greitai musu Tuvlitoje bus aparatura kuri tikrins DPF filtru veiksminguma nes tai yra euro 3-4 paketai kurie sumazina suodziu ismetima i aplinka,ir dabar tie kurie ispjove ir isprogramavo savo masinu DPFus daris tai isnaujo, tik dabar statis DPF ir instalios progas is naujo.
Ir kam to reikia kai yra paprastesni budai isspresti sia problema:
http://salditurbo.lt/xenum/in-out-cleane...#more-1222
pasiziurekit video kaip tai veikia
http://www.youtube.com/watch?v=2d4qScFORsw...rxchLEobD2pAUKQ
ir dar vinas variantas kai jau DPF/Fapas pilnai uzsikimses:
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...d&v=t5J3B9OTiaY
<
-
Tai kai paprasys, tada ir susides, o dabar kam kol nepraso?
Juk jei jau jam amen, tai ka daryti?
-
Kur yra pirkti sito stebuklo?
-
Kur yra pirkti sito stebuklo?
Autobrava ;)
-
Mazeikiu kaime tokios parduotuves nera.
Gal dar kur yra?
Pabandyciau.
-
Keista, kad budami es jau beveik 10 metu to nereikalauja. xenon lempuciu deti vietoj paprastu negalima, o ora tersti papildomai galima. Keistoka strategija, nelabai i es panasi.
-
Neives, nes tada ir katalizatoriai bus privalomi, musu auto parkas persenas ir sie reikalavimai pertekliniai, tad greitai to nebus ;)
-
kam per senas auto parkas ? katalizatoriam ? katalizai pasirode 8 desimtmeti kazkur
-
Paskutini ar pries paskutini karta varant TA, tai buvo ne maziau, kaip pries 3 metus, darbuotojas sake, kad jau greitai bus reikalaujama ir katalizatoriu is visu auto nuo 2000, kazkuriu tai metu. Bet pasirodo, melavo :) Benzinui kaip benzinui, bet dyzeliui turetu buti privaloma visi tie dalykai, kurie numatyti, juk, patys tuo oru kvepuojam, ypac miestuose gyvenantys, vienur sutaupom simta kita litu, bet sveikata brangesne, nei dpf ar egr.
-
kam per senas auto parkas ? katalizatoriam ? katalizai pasirode 8 desimtmeti kazkur
Persenas es reikalavimams, tiesiog reikru puse automobiliu po presu paleisti :)
-
Tie reikalavimai nereikalautu euro 4 ar 5 is senos ford sierra, tiesiog butu reikalaujama, kad auto atitiktu savo laikmecio standartus. Ka pvz man pries tuos 3 ar 5 metus ir minejo tuvlitos darbuotojas. Jei buvo nurodyta, kad masina atitinka euro 4 ar 5 standarta, tai ji turetu atikti ta euro 4, jei numatyta, kad ji turi tureti katalizatoriu, tai jis butu privalomas. Jei gamintojas nemontavo, nei lamdba zondo, nei egr, tai jo ir nereikalautu. Viskas cia normalu ir tas nieko bendro neturi su auto parko amziumi. Na, bet zingsnis po mazo zingsnio, rodos, enama prie to, atnaujinta ta tvarka dyzeliniams auto jau sioks toks pajudejimas i prieki. Aisku, jei visokie tam tikru detaliu pasalinimai ir cipavimai, pranoksta gamintojo numatytas tarsos normas, tai tebunie, dar geriau, bet abojoju ar taip yra :)
-
Sveiki visiems atsiprasau iskart uz gramatines klaidas:),
na kur tik i auto forumus uzeinu - visur reklamuojiesi :D
-
Tai kai paprasys, tada ir susides, o dabar kam kol nepraso?
Juk jei jau jam amen, tai ka daryti?
jai jam amen kaip jus sakot ,tai yra aparatinis plovymas;)
-
Kur yra pirkti sito stebuklo?
UAB Saldi Turbo
Adresas: Liepkalnis-Birbiniu 4A,Lietuva-Vilnius
Tel. +37060622608,+37064888205
Web: www.salditurbo.lt
www.xenum.lt
-
DPFui dazniausiai uztenka ~30km su uzdarytu EGRu pralekt, o tai yra virs 3k apsuku. Jei jau visai zopa tai daroma su diagnostine iranga ir vadinasi DPF regeneracija, viskas vyksta labai paprastai motoras pasildomas iki 75-80 laipsniu tiksliai nepamenu tik tada leidziami tolimesni veiksmai. Vyksta regeneracija automatiskai atlieka tai Examiner diagnostikos prietaisas, pagal garsa sprendziu kad pradzioje yra ikaitinamas DPF sukeliant variklio apsisukimus, paskui purskiamas didesnis kuro kiekis per purkstukus, nesudeges kuras pakliuna ant DPF ir taip jis isdeginamas.
Regeneracijos metu esfaltas lydosi ;D
-
euro 4 berods ir euro 5 masinoms tai tikrai, pilasi spec skystis i atskira talpa, reikalui esant maisomas su kuro ir valo DPF
The DPF additive is usually stored in a separate tank and is automatically mixed in with the fuel when you go to fill up. Only very small amounts of the DPF additive are required for regeneration for example on average 1 litre of DPF additive would cover around 2800 litres of fuel, enough to cover 25,000 miles at 40mpg. With this type of DPF, regeneration would be initiated by the ECU roughly every 300 or so miles depending on the vehicle and will normally take 5-10 minutes to completion. Normally you won't even notice this process taking place and if anything, once regeneration is completed you might see a glimpse of white smoke exit the exhaust and that's it.
apie filtrus
http://am.delphi.com/pdf/brochures/Delphi-Diesel-Particulate-Filters-Catalogue.pdf
-
Alfoms nieks ten nesipila,tik ziauru kai reikia smaugti motora apie 4000rpm be apkrovos vos ne pusvalandi jei turbas ant ribos tai pareis ir i savisukius variklis gali nukeliaut >:(.Japonamat sita problemele sprendzia prie 1500rpm.
-
Pjaut lauk tą nesąmone ir rami galva. Neapsikentęs nuolatinių kimšimųsi ir su tuo susijusių padarinių, išlupau lauk tą filtrą. Mašina pasidarė kaip mašina mašina: trauka nepalygint geresnė ir kuro sąnaudos sumažėjo maždaug litru.
-
Girdejau, kad tuvlitos TA jau pradeda judeti link es ir kito siulaikinio pasaulio normu, ko pasekoje pradedama reikalauti dpf filtru ir kitu gamintojo sumontuotu dalyku oro tarsai mazinti. Taip, kad gal palauk su pjovimu, kol viskas oficialiai pasitvirtins (jei dar nepasitvirtino).
-
Girdejau, kad tuvlitos TA jau pradeda judeti link es ir kito siulaikinio pasaulio normu, ko pasekoje pradedama reikalauti dpf filtru ir kitu gamintojo sumontuotu dalyku oro tarsai mazinti. Taip, kad gal palauk su pjovimu, kol viskas oficialiai pasitvirtins (jei dar nepasitvirtino).
Gerai pastebėta.. Aš jau net pradedu abejot ar su rezonatorium praeisiu TA, nes jis įvirintas vietoj katalizatoriaus..
-
Girdejau, kad tuvlitos TA jau pradeda judeti link es ir kito siulaikinio pasaulio normu, ko pasekoje pradedama reikalauti dpf filtru ir kitu gamintojo sumontuotu dalyku oro tarsai mazinti. Taip, kad gal palauk su pjovimu, kol viskas oficialiai pasitvirtins (jei dar nepasitvirtino).
Gerai pastebėta.. Aš jau net pradedu abejot ar su rezonatorium praeisiu TA, nes jis įvirintas vietoj katalizatoriaus..
Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje ;D nes ir pas mane tas pats..
-
Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje ;D nes ir pas mane tas pats..
Naudok nenaudojęs. Jie lenda po mašina ir žiūri kas ten pridaryta. Kuo daugiau vamzdyno neaiškaus bus, tuo jiems daugiau klausimų kils ir tuo labiau mažės galimybės praeiti TA be didelių išlaidų.
Vienintelė viltis ta, kad katalizatoriaus įstatymas naujas galiotų tik naujai įregistruojamiems automobiliams Lietuvoje, o prasitęsiantiems seną jis nebūtų taikomas. Kitu atveju, katalizatorių supirkimo verslas bus ant žlugimo ribos, tačiau nežmoniškai išaugs naujų katalizatorių pardavimas. 8)
-
Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje ;D nes ir pas mane tas pats..
Naudok nenaudojęs. Jie lenda po mašina ir žiūri kas ten pridaryta. Kuo daugiau vamzdyno neaiškaus bus, tuo jiems daugiau klausimų kils ir tuo labiau mažės galimybės praeiti TA be didelių išlaidų.
Vienintelė viltis ta, kad katalizatoriaus įstatymas naujas galiotų tik naujai įregistruojamiems automobiliams Lietuvoje, o prasitęsiantiems seną jis nebūtų taikomas. Kitu atveju, katalizatorių supirkimo verslas bus ant žlugimo ribos, tačiau nežmoniškai išaugs naujų katalizatorių pardavimas. 8)
Iš esmės taip ir turėtų būt, bet čia Lietuva.. Tas pats variantas ir amerikietiškom mašinom, jei ji įregistruota iki 2003 metų, nereikia perdėt europinių žibintų. Tai logiška būtų ir su katalizatoriais.
-
Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje ;D nes ir pas mane tas pats..
Vienintelė viltis ta, kad katalizatoriaus įstatymas naujas galiotų tik naujai įregistruojamiems automobiliams Lietuvoje, o prasitęsiantiems seną jis nebūtų taikomas.
Taip ne tik turi buti, bet privalo. Bet kuris galva, o ne subine mastantis, supranta, kad 90% katalizatoriu seniai ispjauti ir parduoti. Bet kadangi yra svogeriu ir draugu prekiaujanciu katalizatoriais, egr voztuvais ir dpf, tai kodel nepakelus jiems apyvartos ;D Tvarka seniai reikalinga, bet su nereiketu labai skausminti "nuskriaustuju".
-
Kitu atveju, katalizatorių supirkimo verslas bus ant žlugimo ribos, tačiau nežmoniškai išaugs naujų katalizatorių pardavimas. 8)
Zinant nauju katalizatoriu kainas, tai kazi kas des katalizatoriu, kainuojanti daugiau, nei verta visa masina? Turiu galvoj senesnes masinas.
-
Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje ;D nes ir pas mane tas pats..
Naudok nenaudojęs. Jie lenda po mašina ir žiūri kas ten pridaryta. Kuo daugiau vamzdyno neaiškaus bus, tuo jiems daugiau klausimų kils ir tuo labiau mažės galimybės praeiti TA be didelių išlaidų.
Vienintelė viltis ta, kad katalizatoriaus įstatymas naujas galiotų tik naujai įregistruojamiems automobiliams Lietuvoje, o prasitęsiantiems seną jis nebūtų taikomas. Kitu atveju, katalizatorių supirkimo verslas bus ant žlugimo ribos, tačiau nežmoniškai išaugs naujų katalizatorių pardavimas. 8)
Neaiskaus vamzdyno niekas nepastebes - vaziuoji TA su "originalu", viskas ok, tik ismetimas kliuna, tada, pakartotinai su "perdaritu" ismetimu ir per pakartotine tik ismetamasias dujas patikrins ir viskas :D
O siaip tai visi per pinigus vaziuos kaip vaziave ir TA darbuotojais gyvens dar geriau, apgauna ir ismetamuju duju tikrinimo sistema be problemu, pats maciau tai savom akim ;) Cia tik problemu bus tiems kas neturi jokiu pazinciu toje srityje, jei turi draugo draugo drauga tai nebus jokiu bedu niekam ;D
-
dpf filtras skirtas suodžių sulaikymui, o jį išpjovus ir perprogramavus mašinos kompą vietoj euro 4 liks euro 3 standartas, nes 159oj dar katalizatoriai du yra( jei yra). Per TA matuojamo CO išmetimo DPF filtras, tai neįtakoja jei motoras geras ir gražiai viskas išdarinėta, niekam ten nieko ir nepastebės.
-
Butent, DPF dzin, pas kaikuriuos auto jo nepamatysi kapota atidares ir is apacios, nes dengia variklio apsauga, negi nuimines ja ;) knisis tik del katalizo.
-
dpf filtras skirtas suodžių sulaikymui, o jį išpjovus ir perprogramavus mašinos kompą vietoj euro 4 liks euro 3 standartas, nes 159oj dar katalizatoriai du yra( jei yra). Per TA matuojamo CO išmetimo DPF filtras, tai neįtakoja jei motoras geras ir gražiai viskas išdarinėta, niekam ten nieko ir nepastebės.
Dyzeliui matuojamas ne CO, o dumingumas, ir tik laiko klausimas kada neprades ieskot, ar masina atitinka atitinkamus standartus:euro3 ar euro4. Bet siuo metu tai taip, kompo perprogramavimas ir nacher ji lauk. Na ir reiktu suprast, kad su fiatecuscan ar alfadiag jo neperprogramuosi ;D, teks padet pinigeliu ir ant to.
-
Pagal dabartine tvarka dyzeliniams varikliams CO nematuojama. Matuojamas tik dumingumas. Si informacija yra paskelbta oficialiuose transekstos puslapiuose. Idomu tai, kad dumingumo reikalavimai automobiliams pirma karta iregistruotiems (ne butinai Lietuvoje) nuo 1980 iki 2008 06 30 yra vienodi. T.y turi buti ne daugiau nei 3 (matavimo vienetas cia: ribinės šviesos absorbcijos koeficientas). Automobiliams pirma karta iregistruotiems nuo 2008 07 01 iki 2012 leistina dumingumo riba yra ne daugiau 1.5 (t.y dvigubai mazesne). Nuo 2012 metu iregistruotiems automobiliams dumingumas turi atitikti gamintojo pateiktus duomenis. Tai gi mano isvada butu tokia, kad pagal dabartinius reikalavimus (jei nesugalvos ju pakeisti) visi dyzeliniai automobiliai pirma karta iregistruoti iki 2008 06 30 yra priskiriami drapokams ir ju dumingumas gali buti pakankamai didelis (kazkodel manau kad net ir labai tvarkingas 1980 metu dyzelis dumina labiau nei iki 2008 06 30 pagaminta Alfa 159 su ispjautu DPF) todel bent siuo metu tokie automobiliai turetu be didesniu problemu praeiti TA. Aisku mastant pilietiskai deretu pastebeti, kad kietosios daleles esancios ismetamosiose dujose nera laba naudingos zmoniu sveikatai, todel ne siaip sau tuos DPF montuoja i ismetimo sistemas, bet cia jau kekvienas sprendzia asmeniskai.
O gal kam teko eiti TA su ispjautu DPF. Butu labai idomu suzinoti koks yra dumingumas (jis turi buti atspausdintas TA lape, kuris lieka transporto priemones valdytojui). Jei kas turit, pasidalinkite informacija.
Cia info is Tuvlitos puslapio:
2) Automobiliams su dyzeliniu varomais varikliais:
Motorinės transporto priemonės
Ribinės šviesos absorbcijos koeficiento reikšmės, m-1
Pirmą kartą registruotos nuo
1980-01-01 iki 2008-06-30:
variklis be turbopripūtimo
2,5
variklis su turbopripūtimu
3,0
Pirmą kartą registruotos nuo
2008-07-01 iki 2011-12-31
1,5
Pirmą kartą registruotos nuo
2012-01-01 ir “saugioms transporto priemonėms”
neturi viršyti lygio, užrašyto transporto priemonės gamintojo įrengtoje lentelėje*
* jeigu transporto priemonės gamintojo įrengtos lentelės nėra arba jos negalima rasti, reikia vadovautis kitais informacijos šaltiniais, kuriuose pateikiami transporto priemonės tipo patvirtinimo metu nustatyti duomenys.
•
Gamintojo nustatytu periodiškumu turi būti atlikti variklio techniniai aptarnavimai (variklio alyvos, oro filtro, kuro filtro, krumplinio diržo keitimas ir kiti gamintojo numatyti darbai).
•
Eksploatacinių skysčių lygis turi būti normos ribose. Neturi aiškiai prasisunkti variklio alyva, degalai, aušinimo ir kiti eksploataciniai skysčiai.
•
Neturi šviesti įspėjamieji signaliniai įtaisai, įspėjantys apie variklio ar išmetamųjų dujų sistemų gedimą.
•
Varikliui veikiant minimaliais ir padidintais sūkiais neturi būti girdimi pašaliniai garsai, variklis turi dirbti tolygiai.
•
Turi veikti variklio veleno sūkių ribotuvas.
•Techninei apžiūrai automobilis turi būti pateiktas su įšildytu varikliu, išvalyta išmetimo sistema (pavažinėkite padidintais sūkiais arba prieš apžiūrą atlikite ne mažiau kaip tris greitėjimo ciklus).