Tam ir yra user manual'as
Dega lempute ziuri kame beda, mes reguliariai savo darbiniam naujam autobusiukui darome profilaktika uzsidegus to filtro indikacijai, praleki per nemencines plenta su apsukomis 2000+ ir po 10km~ jau uzgesta indikatorius, jei zmogus nemoka eksplotuoti automobilio, tai cia jau jo problema 
Nu nevisiems suprantama ka reiskia raudona lempute, kuri simbolizuoja trukstamo tepalo lygi, yra teko tokiu matyti, kurie paklausus ko tepalo nedasipili atsakydavo "dar neilgai, gal pora savaiciu tik dega"
tai ka sneketi apie kazkokia filtro lempute 
Pardavejai irgi instruktaza praveda atiduodant auto, o pagal garantini, tu privalai user manuala perskaityti, o jei dar neaisku yra nurodytas tel. nr., jei raudona lempute isvis parasyta sustoti ir skambinti i servisa. O jei skaityti nemoka, tai tegul i visuomenini transporta seda 
Nu taip, o jei nupirkai su kokiu 30k km rida, visi manualai po pirmo savininko jau guli neaisku kur.
p.s. mazdoje toje, nera jokios lempetus, uzsikiso, automatiskai issivalyti turi be jokiu perspejamuju lempuciu, kad vairuotojas issigandes nepultu lekti i servisa ir negaistu laiko, as labai abejoju ar kas lietuvoje pirkdamas masina deveta bent kiek puls nusipirkes skaityti manuala arba pamates, kad jis nelietuviskas ar nerusiskas ieskos kazkur tinkama kalba ar dar ka. Cia jau panaseja i rusiska technika - kuriai kas keli tukstaciai reguliuoti reikia voztuvus, degima, karbiuratoriu dar koki velnia daryti sezono pradzioje ir pabaigoje

pazistamas ten kazka buria su tais filtrais, jei padarys, kad be jo nebutu jokiu bedu tai parasysiu visiems, nes dabar ji isemus gali kompas mesti klaida, nes visgi ten stovi davikliai kurie skaiciuoja suodziu kiek ir duoda signalus i kompa, juos nuemus ar isskerdus gali buti bedu. Lietuvoje ekologijos reikalavimai juokingi, pvz mano ex. 164 alfa buvo su mechaniniu siurbliu prasuktu, be jokiu katalizatoriu, plius purkstukai jau nebuvo idealus ir tai sake i normas telpa
