Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: egonomija 2010-03-15 12:08
-
Sveiki :)
Jei čia dar užsuka techniškai mąstantys žmonės - diskusija ir pasidalinimas patirtimi.
panorėjau pasikeisti slespeed dėžę mechaninę. variklis beabejo 2.0 TS.
labai aišku ir paprasta, kad keisti reikia:
dėžę (smagratis juk turi būti taspats)
pedalų konsolę
centrinę konsolę su bėgių kulysą
kažkokias kosmetines smulkmenas ir t.t.
o čia diskutuojant su Girium - išlindo klausimas:
jei lieka mano ECU + selespeedo valdymo kompas, - ECU
nemato N pavaros ir neleidžia starterio. pakeitus ECU (+imobilaizerį, ar pririšus esamą),
problema išsispręs?? mechaninės dėžes kitas ECU, nors vizualiai ir pagal jungtis taspats.
aš ant saviškės buvau pastatęs ECU nuo mechaninės - ji leido užkurti variklį, BET neleido jungti
pavarų, nes nematė selespeedo kompo. ko pasekoje kyla klausimas, ar paliekant esama vaiklio pravodkę,
ir uždėjus main ECU nuo mechaninio varianto - jis neieškos dėžės?
jei nieko nesupratai , - būk geras, nieko neatrašyk. jei esi susidūręs, ar šiektiek daugiau už mane
protauji būtent variklio valdymo procese ir ryšiu su selespeed valdymu - pasidalink mintimis, arba nuorodomis
į užsienio forumus, kur kažkas būtų keitęs selespeed to MT. :D
aaaačiū
-
siaip man atrodo, kad reiketu keisti selespeed ECU i manual ECU, arba is selespeed ECU permesti manual ECU programa...
-
siaip man atrodo, kad reiketu keisti selespeed ECU i manual ECU, arba is selespeed ECU permesti manual ECU programa...
100% esu tikras, kad permetus programas jokio efekto nebus. Turetu skirtis kompu architektura
-
tai taip, skiriasi architektūra. selespeed ECU surištas su main ECU. juk selespeedo kompas mato viską, visus davikliių rodmenis, kurie siunčiami į main ECU - rpm dačikai visokie ir t.t.
variklį vesti leidžia programa tik tada, kai selespeed kompas įmeta N pavarą ir tą mato pagr. kompas. čia ir rebusas ar tiesiog užmetus ECU nuo MT, jis nesusiparins ir nekreips dėmesio į kažkur kitam laidų pynės gale nebus selespeed kompo ...
žodžiu. burtai burtai burtai. būtų įdomu ar užsienio forumuose nematėt eigos darbų ir rezultato
-
tai taip, skiriasi architektūra. selespeed ECU surištas su main ECU. juk selespeedo kompas mato viską, visus davikliių rodmenis, kurie siunčiami į main ECU - rpm dačikai visokie ir t.t.
variklį vesti leidžia programa tik tada, kai selespeed kompas įmeta N pavarą ir tą mato pagr. kompas. čia ir rebusas ar tiesiog užmetus ECU nuo MT, jis nesusiparins ir nekreips dėmesio į kažkur kitam laidų pynės gale nebus selespeed kompo ...
žodžiu. burtai burtai burtai. būtų įdomu ar užsienio forumuose nematėt eigos darbų ir rezultato
neverta permetinet:) nebent nusipirktum visa masina su mt ant daliu td gal ir apsimoketu:)
-
tai va skaitinėju interneto platybėse visokių versijų. kažkas teigia, kad net gazo sklendė skiriasi selespeed ir MT. man čia jau protu nesuvokiama kokius narkotikus italai vartojo ir tebevartoja.
o šiaip klausimas ne apsimokėjime finansinėje išraiškoje. o galimybėse. :)
-
repostas (pamąstymui):
The Selespeed ECU talks to the Main ECU via the CAN bus (a two-wire serial data line), in order to blip the throttle (and other things like preventing the car from starting until the pressure is up, or if it's stuck in a gear!). What happens if you disconnect the CAN bus connection I don't know. The ECU might just ignore it if there is no Selespeed ECU saying hello to it.
To find out you could just unplug the multipins from the Selespeed ECU in the passenger footwell (after disconnecting the battery), and see if the car will run (make sure its in neutral before switching ignition off before doing this). I know the ME3.1 main ECU is used on some non-selespeed cars as well, but it may have different software in it.
I can't guarantee that this won't do damage to something....
-
O pvz. nenori pasikonsultuoti su Zazu? Jis yra selespeedus tvarkes keleta deziu (dar kai zaziukas 147 selespeed turejo). Gal tures ka patarti siuo klausimu ir nereiks ieskoti uzsienio forumuose. ;) :)
-
Tai tvarkiusių žmonių aš žinau, man reik drąsuolio, kuris pamėgintų pakeisti į MT :D
nebenoriu selespeed tvarkyti, juolab, kad net gerai veikiančią aš užkaitinu mieste važinėdamas
savo rėžimais. o ką jau kalbėti apie pavaikymus kačerginėje.
ps: nepažįstu aš zazo.
-
Tai tvarkiusių žmonių aš žinau, man reik drąsuolio, kuris pamėgintų pakeisti į MT :D
nebenoriu selespeed tvarkyti, juolab, kad net gerai veikiančią aš užkaitinu mieste važinėdamas
savo rėžimais. o ką jau kalbėti apie pavaikymus kačerginėje.
ps: nepažįstu aš zazo.
869833298 ir susipazinsi... :D Siaip, manau, kad turetu padet bent jau issiaiskinti situacija. ;) www.alfaracing.lt
-
dėkui, pasuksiu. jau esu kankinęs jį telefonu kitu kažkokiu klausimu. :D
aš gi iš tų nemėgiamų serviso klientų, kurie mašiną atiduoda tik patys detaliai išsiaiškinę viską ir supratę,
kad patys nesusitvarkys
ok, baigiu OT
-
kazkas kazkur kazkada buvo taip iskastraves savo alfa i mechanke, bet neatsimenu kas - pries ~2 metus cia buvo padaryta. zodziu imanoma ;)
-
paeksplotuok selespeedą metus - suprasi, kad čia ne kastracija, o pi***lo padidinimo operacija :D
būčiau labai dėkingas, jei prieš eidamas miegoti, pabandytum prisiminti kas ten toks ir iš kur įdėjo MT - norėčiau tiesiogiai susirasti :) ačiū jei ką
-
tai taip, skiriasi architektūra. selespeed ECU surištas su main ECU. juk selespeedo kompas mato viską, visus davikliių rodmenis, kurie siunčiami į main ECU - rpm dačikai visokie ir t.t.
variklį vesti leidžia programa tik tada, kai selespeed kompas įmeta N pavarą ir tą mato pagr. kompas. čia ir rebusas ar tiesiog užmetus ECU nuo MT, jis nesusiparins ir nekreips dėmesio į kažkur kitam laidų pynės gale nebus selespeed kompo ...
žodžiu. burtai burtai burtai. būtų įdomu ar užsienio forumuose nematėt eigos darbų ir rezultato
Sveikas, pasiziurejau schemas, main ECU nera suristas su selespeed ECU, tenai tiktai ABS blokas ir diagnostikos laidas lygiagreciai pajungtas i main ECU ir i selespeed ECU. (apvedziau ta vieta raudonai).
Pridedu schema kurioje vietoje pajungus +12V varikli galetum laisvai uzvesti.
Pagalvojus ir su geru elektriku galima tai igyvendinti.
-
dėkui labai! dėja nesu labai kompetetingas el. schemose, bet čia rodos gan aiškiai išklojai.
tai suprantu, kad pvz net apsukas mato (ir supranta, kada prisižemint pavaras) selespeedo kompas
ne iš kokio RPM Senosriaus, o tiesiai iš tacho....
man tik vienas klausimas lieka - Tu čia turi galvoje, palikus dabartinį main ECU ar į jo vietą visgi pajungus
ECU nuo MT mašinos ? :)
-
man tik vienas klausimas lieka - Tu čia turi galvoje, palikus dabartinį main ECU ar į jo vietą visgi pajungus
ECU nuo MT mašinos ? :)
[/quote]
Taip palikti dabartini main ECU.
-
tu turi keist ecu i ecu mt,kadangi selespedo kompo fyskes yra didesnes nei mt tai tau reik ieskotis kompo nuo 2001metu,senesnis netiks:)
-
tai, kad kompas nuo 2001 žinau. o vat kodėl keisti, jei kolega samprotauja, kad tą patį ecu galima draugiškai "apgauti" ?
dar kažkoks niunasas užsienio forumuose paminėtas dėl throttle body sklendės.. (em lietuviškai matyt droselinė sklendė skambėtų) - selespeede ji pilnai valdoma elektros, o mt nuo kažkurių metų tik - nuo tų pačių 2001-ųjų maybe?
šito tikrai nežinau, tik nuogirdos, tad išplėskit, kas žinot. būtų idealu likti su tuoapčiu selespeed ecu, šiektiek pachimičinus.
-
cf1(senasis, kur ejo i ar155) ir cf2 TS matoruose ejo sklende ant troso, o cf3 matore - elektrine, tas cf3 marods tris lambdas turejo. taigi cf2 ir cf3 kompai turi skirtis. o ejo atrodo nuo 2001 kaskurio ketvircio
-
tai, kad kompas nuo 2001 žinau. o vat kodėl keisti, jei kolega samprotauja, kad tą patį ecu galima draugiškai "apgauti" ?
dar kažkoks niunasas užsienio forumuose paminėtas dėl throttle body sklendės.. (em lietuviškai matyt droselinė sklendė skambėtų) - selespeede ji pilnai valdoma elektros, o mt nuo kažkurių metų tik - nuo tų pačių 2001-ųjų maybe?
šito tikrai nežinau, tik nuogirdos, tad išplėskit, kas žinot. būtų idealu likti su tuoapčiu selespeed ecu, šiektiek pachimičinus.
Niuansai tokie ;)
Naujesnese AR gazo trosa pakeite i akseleratoriaus pedalo padeties potenciometra ir kitokiu droselines sklendes valdymu.
Veikimo principas paprastas - paspaudus gazo pedala pasikeicia potenco varza, kompas pagalvoja ir pasuka varikliuka esanti salia droselines sklendes, taip pradaroma ar pridaroma sklende.
-
na tai selespeede taspats. tad jei nuo 2001-ųjų elektroninis throttle pradėtas diegti į MT - viskas ok.
panašu, kad laukia nemažai eksperimentų ir "bandau darau"
-
Manau dezes nereiktu keisti, tik primontuoti rankinio jungimo mechanizma vietoj servo ir sankabos valdyma pedalu. Tvirtinimo vietos turetu buti numatytos, nes deze is esmes ta pati. Bet kompo manau nepavyks apgauti, nes variklio ECU ir dezes ECU tikrai suristi ir bendrauja tarpusavyje, o ne taip kad gauna signala nuo tacho ar dar ko nors... pvz. kickdowno rezimas nuo gazo pedalo paspaudimo ir t.t. Ir pavaros jungiasi ne nuo rpm, o nuo isibegejimo intensyvumo - kuo daugiau spaudi pedala, tuo aukstesniu rpm jungiasi. Netgi KW ir Nm kreives selespeedo ir paprasto TS skiriasi. Manau paprasciau bus pakeisti ECU.
-
ooooo jau panašu, kad mum gali pavykti 8) bei lieka SS ecu su imobilaizeriu ir t.t.
sekmės atveju - būsiu antras europoje su ss->mt konversija :D (pirmasis sakė : i'd never ever do it again!!)
-
ooooo jau panašu, kad mum gali pavykti 8) bei lieka SS ecu su imobilaizeriu ir t.t.
sekmės atveju - būsiu antras europoje su ss->mt konversija :D (pirmasis sakė : i'd never ever do it again!!)
Parasyk butinai kaip sekesi ;) nes cia vienas varikli bure, dare, lipde ir t.t. issidirbinejo, o dabar ta alfa ideta i autogida su nepabaigtu daryti motoru ;) t.y. nieko jam is to nesigavo.
-
Parasyk butinai kaip sekesi ;) nes cia vienas varikli bure, dare, lipde ir t.t. issidirbinejo, o dabar ta alfa ideta i autogida su nepabaigtu daryti motoru ;) t.y. nieko jam is to nesigavo.
Nu tu ir sulyginai: Egonomija su tuo kazkokiu Kacapa ar kaip ten jis... :o Jei nepavyktu, tai net nedarytu, manyciau... Anas, tai tikpirma Alfa nusipirko ir pradejo burti, o cia jau rimtas vyras su nemaza patirtim Alfu... :D
Sekmes darbuose ir lauksim rezultatu ar viskas pavyko, kaip planuota. ;) :alaus:
-
hohoho... ir mane atsimenet... man viskas uzsivede.. veike.. bet man meistras buvo tiek pribures kad geriau nezinot... :) dirzas, mafas, skremulis netaip stovejo,2saugikliai blogi.... tepala ishvarvejo , ir del to kad mazai jo buvo pokol diagnostikas darem indeklus patryne....as isvazioju po 14 dienu visam laikui... tevai su ja tikrai nesikrapstys. .tai atiduosiu papigiai.. lei kas pasidaro ir vazinejasi....
seip... sitas eksperementas nlb vertas... nes tau tikrai butu pigiau parsivaryt donora is u.k ir.t.t jei padarysi.. tikrai maladec busi :)
-
ir opliaaa. ji važiuoja :D thanx to Girius. liko kelios smulkmenos ir sankabą matyt reiks nuorint pakartotinai :)
-
ir opliaaa. ji važiuoja :D thanx to Girius. liko kelios smulkmenos ir sankabą matyt reiks nuorint pakartotinai :)
Sveikinimai pasipatoginus masina pagal savo poreikius... ;) :alaus:
-
Tikrai sveikinu.... geras meistras.. geras conversion :) :alaus:
-
SVEIKI.
PROJEKTAS PADARYTAS. :masina:
SELESPYDAS PERDARYTAS I MECHANIKA.
VIEN SPORTINIO INTERESO VEDAMAS JEMIAUSI SIO PROJEKTO.
NESITIKEJAU,KAD TIEK DAUG VISKO NETINKA.
PIRMAS BANDYMAS ATIMA DAUG LAIKO IR SUNKU SUPLANUOTI KIEK GALI PRIREIKTI DETALIU,GERAI,KAD YRA DAUG DONORU.
TIKIUOSI SEIMININKAS LIKO PATENKINTAS.LAUKIAM ATVAZIUOJANT SU ALUM :du:.PASIPASAKOTI KAIP MASINIUKAS RIEDA.
-
Na ir???
Papasakokit trumpai ka daret, ka keitet; i kokius pinigus atsiremet, galu gale kokie ispudziai, kaip vaziuoja? Man tai tikrai nebekiltu fantazija tokiam perdarymui, paprasciau pasikeist auto, dabar rinka pilna, tik kazkiek galvos skausmo...
Va kad kas nors priderintu selespeedo deze prie jtd variklio, tai butu tikrai idomus projektas.