Autorius Tema: selespeed conversija į MT - realu?  (Skaityta 12485 kartus)

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2010-03-16 21:58 »
na tai selespeede taspats. tad jei nuo 2001-ųjų elektroninis throttle pradėtas diegti į MT - viskas ok.
panašu, kad laukia nemažai eksperimentų ir "bandau darau"

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2010-03-25 22:30 »
Manau dezes nereiktu keisti, tik primontuoti rankinio jungimo mechanizma vietoj servo ir sankabos valdyma pedalu. Tvirtinimo vietos turetu buti numatytos, nes deze is esmes ta pati. Bet kompo manau nepavyks apgauti, nes variklio ECU ir dezes ECU tikrai suristi ir bendrauja tarpusavyje, o ne taip kad gauna signala nuo tacho ar dar ko nors... pvz. kickdowno rezimas nuo gazo pedalo paspaudimo ir t.t. Ir pavaros jungiasi ne nuo rpm, o nuo isibegejimo intensyvumo - kuo daugiau spaudi pedala, tuo aukstesniu rpm jungiasi. Netgi KW ir Nm kreives selespeedo ir paprasto TS skiriasi. Manau paprasciau bus pakeisti ECU.
DUCATI 750M!

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2010-04-14 16:03 »
ooooo jau panašu, kad mum gali pavykti  8) bei lieka SS ecu su imobilaizeriu ir t.t.
sekmės atveju - būsiu antras europoje su ss->mt konversija  :D (pirmasis sakė : i'd never ever do it again!!)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2010-04-14 16:23 »
ooooo jau panašu, kad mum gali pavykti  8) bei lieka SS ecu su imobilaizeriu ir t.t.
sekmės atveju - būsiu antras europoje su ss->mt konversija  :D (pirmasis sakė : i'd never ever do it again!!)

Parasyk butinai kaip sekesi ;) nes cia vienas varikli bure, dare, lipde ir t.t. issidirbinejo, o dabar ta alfa ideta i autogida su nepabaigtu daryti motoru ;) t.y. nieko jam is to nesigavo.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2010-04-14 17:17 »
Parasyk butinai kaip sekesi ;) nes cia vienas varikli bure, dare, lipde ir t.t. issidirbinejo, o dabar ta alfa ideta i autogida su nepabaigtu daryti motoru ;) t.y. nieko jam is to nesigavo.

 Nu tu ir sulyginai: Egonomija su tuo kazkokiu Kacapa ar kaip ten jis... :o Jei nepavyktu, tai net nedarytu, manyciau... Anas, tai tikpirma Alfa nusipirko ir pradejo burti, o cia jau rimtas vyras su nemaza patirtim Alfu... :D

 Sekmes darbuose ir lauksim rezultatu ar viskas pavyko, kaip planuota. ;) :alaus:
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Nio

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2010-04-15 17:19 »
hohoho... ir mane atsimenet... man viskas uzsivede.. veike.. bet man meistras buvo tiek pribures kad geriau nezinot... :) dirzas, mafas, skremulis netaip stovejo,2saugikliai blogi.... tepala ishvarvejo , ir del to kad mazai jo buvo pokol diagnostikas darem indeklus patryne....as isvazioju po 14 dienu visam laikui... tevai su ja tikrai nesikrapstys. .tai atiduosiu papigiai.. lei kas pasidaro ir vazinejasi....
seip... sitas eksperementas nlb vertas... nes tau tikrai butu pigiau parsivaryt donora is u.k ir.t.t jei padarysi.. tikrai maladec busi :)

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2010-04-22 19:25 »
ir opliaaa. ji važiuoja  :D thanx to Girius. liko kelios smulkmenos ir sankabą matyt reiks nuorint pakartotinai  :)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2010-04-22 19:34 »
ir opliaaa. ji važiuoja  :D thanx to Girius. liko kelios smulkmenos ir sankabą matyt reiks nuorint pakartotinai  :)

 Sveikinimai pasipatoginus masina pagal savo poreikius... ;) :alaus:
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Nio

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2010-04-24 13:01 »
Tikrai sveikinu.... geras meistras.. geras conversion :) :alaus:

Neprisijungęs GIRI

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 106
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2010-04-27 22:07 »
SVEIKI.
PROJEKTAS PADARYTAS. :masina:
SELESPYDAS PERDARYTAS I MECHANIKA.
VIEN SPORTINIO INTERESO VEDAMAS JEMIAUSI SIO PROJEKTO.
NESITIKEJAU,KAD TIEK DAUG VISKO NETINKA.
PIRMAS BANDYMAS ATIMA DAUG LAIKO IR SUNKU SUPLANUOTI KIEK GALI PRIREIKTI DETALIU,GERAI,KAD YRA DAUG DONORU.
TIKIUOSI SEIMININKAS LIKO PATENKINTAS.LAUKIAM ATVAZIUOJANT SU ALUM :du:.PASIPASAKOTI KAIP MASINIUKAS RIEDA.