Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: Goldik 2008-03-31 23:07
-
Sveiki,
Noriu kad mano dyzeliukas lektu smagiau, vieni siulo chipuot. Ka suzinojau pasidalinsiu (jei ir jus turit ka pasakyt patart pasiulyt - u r welcome).
Tai tas malonumas mano masinikei kainuotu 600-700 lietuvisku. sake jau chipavo tokia alfute +35ag ir 10-15% sumazeje kuro sanaudos. Pats abiejoju del sanaudu kaip jie gali sumazet.
Tai va padekit savo ziniomis kas galite. Bijau kad sumazes varyklio resursas ar isvis po kokiu 50k km sustosiu.
Aciu.
www.galingas.lt
-
Nejuokaukit taip ;D
Galia padideja sanaudos sumazeja ? Tik ne abu rodikliai vienu metu ;D Manai 'skraidysi' su raketa, padangas svilinsi , o kuro maziau valgys ? taip nebuna ! galia is sventosios dvasios neatsiranda ! ::)
-
'galingas" kaip supratau atsirado bendradarbiaujant su Vitoldu ish "Vimotos", o jis tikrai zino ka daro. Ant Lietuveles vienas geriausiu yra programintoju auto softu. Man dare bmw 530d tai patikek skirtumas net laaabai jauciamas ;) o sanaudos vazinejant IPRASTU rezimu tai gal ir sumazejo ant kokio puslitrio, bet aishku, ne kai pedalas iki galo nuspaustas.
krc, tikrai verta. + jei nepatiks, tau perinstaliuos tavo orginalu softa atgal.
-
kaip tik norejau artimiausiu metu kurti tokia tema, bet ziuriu aplenke mane :)
aktualus klausimas.
as biski veliau detalesni aprasyma imesiu su kreivem ka man si savaitgali vimota pribure ;)
smagiai dabar 1.9 jtd sukasi :cart:
gavosi + 21 ag ir + 45 nm :begam:
-
na sakau imesiu pora nuotraukeliu su vimota dyno stendo parodymais pries ir po ecu programa. gal kam idomu bus ;)
-
dar siek tiek placiau apie chipavimo procedura vimotoj.
pirma pasimatavom stock situacija ant dyno (pirma nuotrauka). rezultatai nenudziugino, nes buvo maziau nei gamykliskai turi buti: tik 96 ag ir 220 nm. turetu but 105 ag ir 255 nm. na padarem prielaida gal gamintojas uzraso daugiau nei realiai buna. atseit pas dazna prasukta alfa pas vimota parodo kiek maziau, nei priklauso. tik va labiausiai itarima kele sukimo momentas.. na bet gi atvaziavom daryti programa, tai pradedam. pas AR 145 reikala apsunkina tai, kad nera obd jungties ir negalima daryti programavimo pasijungus "gyvai" prie auto (tas negalioja 156 1.9/2.4 jtd ar 166 2.4 jtd, nes pas jas yra obd jungtis). Kita beda – 1.9 jtd neturi slegio reguliavimo voztuvo, kuris reguliuojasi programiskai (2.4 jtd turi ir mechanini, ir programiskai reguliujama slegio voztuva), tai vel siek tiek apriboja siekant max pakelti galia. Bet tai tik tam tikri niuansai ir atkreiptinos vietos, jei kam kyla klausimu kodel vieniems padaryt programa trunka ilgiau, kitiems trumpiau ir kodel ispaudziamas skirtingas galingumas. Taigi islupus kompa (beje pas 145 jis guli po keleivio kilimeliu) pradejom procedura. Is kompo buvo isimtas vienas valdymo lustu (jo dydis apie 10x25 mm) ir per specialu prietaisa pajungiamas prie kompo. Tada per ivairiu parametru map'us buvo daromos korekcijos. Pabaigus pirma varianta viskas susukama atgal. Sukam ant stendo – 98 ag ir 238 nm.. kazkas ne taip.. pradejom ieskot saknu. Labai greitai buvo mesti itarimai i maf’a. pirmas variantas buvo daromas manant, kad maf’as normaliai veikia, todel gavosi tokie zemi rezultatai. Darant antra programos korekcija buvo priimta, kad maf’as mires ir programuojama kiek kitaip (niuansu tikrai nepaaiskinsiu). Prasukus ant dyno – 117 ag ir 265 nm. Na stai jau geriau. Spejimas buvo teisingas – nelabai gyvuojantis maf’as buvo apeitas (jei gerai supratau programiskai apgavo kompa, kad maf’as tipo veikia gerai). Noriu priminti, kad tai buvo isgauta nekeiciant turbinos slegio (is 2.4jtd butu kiek kitaip). Na manau daugelis galvojat, kad mazai ir ne ka daugiau nei turi standartas :) ir as taip is pradziu galvojau :) tada padariau pora test drive. Skirtumas – akivaizdus! Ir tikrai garantuoju 100%, kad geriau nei standartas. buvo padaryta dar keletas nedideliu korekciju del dumingumo ir viskas. Truko apie 4 val. Dumu siek tiek isliko, bet tikrai labai nedaug. Ko noret – juk ne oru vaziuojam :) plius normaliai ramiai vaziuojant nera ne dumelio. Viskas ok. Variklio darbas nepakito vaziuojant ramiai. Tik uzpaudus tapke daug greiciau surenka apsukas, ko pasekoje girdimas kiek kitoks variklio darbas, nei su standartiniu ecu. Sanaudos manau isliko tos pacios. Kaip tik buvau baka isdegines – 5.7 ltr. Po programos vel isdeginau – 5.5 ltr. Bet cia dar sieciau ir su alyvos keitimu praejusia savaite ;)
programa man reikalinga ne i dragus vazinet, o tam tikrose kasdienese situacijose tureti siek tiek galios rezerve, kada reikia greiciau prasokti ar aplenkti. didziausias pliusas manau yra geresnis sukimo momentas, kada be dideliu pastangu lenki kitus (kalbu apie uzmiesty). o ir siaip smagu kai nustebini nieko neitariancius piliecius, kad alfute vaziuoja kiek smagiau nei jie tikisi :D
jau antraja savo alfa vezu pas vimota, ir kol kas neesu nusivyles ;)
jei bus kokiu klausimeliu ar kazko nepaminejau – do not hesitate (nesivarzykite) :)
-
ant stendo rodo maziau ag ir nm nes gamintojai matuoja ant smagracio ;D todel gaunasi nuostoliai perduodant i ratus ;)
-
ant stendo rodo maziau ag ir nm nes gamintojai matuoja ant smagracio ;D todel gaunasi nuostoliai perduodant i ratus ;)
Nepamirstam dar nuostolio issukant pati dyno stenda, nemanau, kad jis idealiai sukalibruotas ;)
Nes teko svedijoje dyno labaratorija matyti, ten net speciali klimato kontrole idiegta su milijonu davikliu patalpoje, patalpa visiskai sandari, dumai per specialius vamzdzius istrukiami, oro dregnuma reguliuoji kaip nori, ko pasekoje labai skyriasi duomenys ;)
Gaila, bet lietuviai labai varganai man atrodo ta stebukla pamacius :)
-
Vienur uzrakino - reikia issilieti kitur :)
Sveiki, kolegos, as su tokiu prasymu - pasiulymu Smiley Kreipiuosi i tuos, kurie jau yra pasidare chiptuninga (pvz Vimotoje ar kur kitur) savo automobiliukams su 1.9JTD 105Ag varikliuku (156 alfa domintu). Parasykite arba cia, arba PM smiley Alaus Alaus Alaus Skoloj tikrai neliksiu :smilie:
-
Vienur uzrakino - reikia issilieti kitur :)
Sveiki, kolegos, as su tokiu prasymu - pasiulymu Smiley Kreipiuosi i tuos, kurie jau yra pasidare chiptuninga (pvz Vimotoje ar kur kitur) savo automobiliukams su 1.9JTD 105Ag varikliuku (156 alfa domintu). Parasykite arba cia, arba PM smiley Alaus Alaus Alaus Skoloj tikrai neliksiu :smilie:
O konkreciau galima? Ar cia siaip nori alaus pastatyti zmoniems kurie savo dyzelius patobulino? :D
-
Vienur uzrakino - reikia issilieti kitur :)
Sveiki, kolegos, as su tokiu prasymu - pasiulymu Smiley Kreipiuosi i tuos, kurie jau yra pasidare chiptuninga (pvz Vimotoje ar kur kitur) savo automobiliukams su 1.9JTD 105Ag varikliuku (156 alfa domintu). Parasykite arba cia, arba PM smiley Alaus Alaus Alaus Skoloj tikrai neliksiu :smilie:
O konkreciau galima? Ar cia siaip nori alaus pastatyti zmoniems kurie savo dyzelius patobulino? :D
Na cia jau nuo zmogaus priklausys :smilie: Turiu galimybe nuskaityti, remapinti ir vel irasyti map'us i alfutes ir pan ;)
-
Nepamirstam dar nuostolio issukant pati dyno stenda, nemanau, kad jis idealiai sukalibruotas ;)
Nes teko svedijoje dyno labaratorija matyti, ten net speciali klimato kontrole idiegta su milijonu davikliu patalpoje, patalpa visiskai sandari, dumai per specialius vamzdzius istrukiami, oro dregnuma reguliuoji kaip nori, ko pasekoje labai skyriasi duomenys ;)
Gaila, bet lietuviai labai varganai man atrodo ta stebukla pamacius :)
na jei kam idomu kaip atrodo vimota "laboratorija", imetu nuotrauka :)
viskas paprasta :)
na man realiai stendas buvo reikalingas tam, kad galeciau zinot kiek tas realus prieaugis ir koks skirtumas gaunasi po programos.
-
Na cia jau nuo zmogaus priklausys :smilie: Turiu galimybe nuskaityti, remapinti ir vel irasyti map'us i alfutes ir pan ;)
:o
tu cia ka ruosiesi nuskaityti jau esancia pakeista programa ir irasineti kitiems??
jau biski nesvariais reikalais kvepia..
tikiuosi klystu..
-
Na cia jau nuo zmogaus priklausys :smilie: Turiu galimybe nuskaityti, remapinti ir vel irasyti map'us i alfutes ir pan ;)
:o
tu cia ka ruosiesi nuskaityti jau esancia pakeista programa ir irasineti kitiems??
jau biski nesvariais reikalais kvepia..
tikiuosi klystu..
Galiu tave nudziuginti, nes tu klysti :smilie: Cia as tik su saviske alfute pazaisti noriu kol galimybe yra ;) Neturiu as kompetencijos sitoje srity, kad tokiais dalykais uzsiimciau ;) Tegul tai daro profesionalai :du:
-
Na cia jau nuo zmogaus priklausys :smilie: Turiu galimybe nuskaityti, remapinti ir vel irasyti map'us i alfutes ir pan ;)
:o
tu cia ka ruosiesi nuskaityti jau esancia pakeista programa ir irasineti kitiems??
jau biski nesvariais reikalais kvepia..
tikiuosi klystu..
paaiskink. pakomentuok savo pasisakyma
-
Na cia jau nuo zmogaus priklausys :smilie: Turiu galimybe nuskaityti, remapinti ir vel irasyti map'us i alfutes ir pan ;)
:o
tu cia ka ruosiesi nuskaityti jau esancia pakeista programa ir irasineti kitiems??
jau biski nesvariais reikalais kvepia..
tikiuosi klystu..
paaiskink. pakomentuok savo pasisakyma
As irgi nesupratau :)
-
Na cia jau nuo zmogaus priklausys :smilie: Turiu galimybe nuskaityti, remapinti ir vel irasyti map'us i alfutes ir pan ;)
:o
tu cia ka ruosiesi nuskaityti jau esancia pakeista programa ir irasineti kitiems??
jau biski nesvariais reikalais kvepia..
tikiuosi klystu..
paaiskink. pakomentuok savo pasisakyma
As irgi nesupratau :)
Mano pasisakymo nesupratot ar Stasiaus? :smilie:
-
Na cia jau nuo zmogaus priklausys :smilie: Turiu galimybe nuskaityti, remapinti ir vel irasyti map'us i alfutes ir pan ;)
:o
tu cia ka ruosiesi nuskaityti jau esancia pakeista programa ir irasineti kitiems??
jau biski nesvariais reikalais kvepia..
tikiuosi klystu..
paaiskink. pakomentuok savo pasisakyma
aiskinu.
is aegis pasisakymo supratau, kad jis turi (ar kazkas is jo aplinkos) kabeli su obd jungtimi ir remapinimo programele. tuo kabeliu pasijungiama prie masinos kompo per obd jungti. pasijungus, visas softas tavo, jei tik yra ziniu su juo zaisti. toliau viskas kaip su personaliniais kompais (info permetimas i isorini harda ar usb atmintine). gali nusipumpuoti pajungtos masinos programele pas save i kompa ir veliau, pasijungus prie kitos masinos ikelti jau issaugota programa. tokiu budu tarkim susirandi kokia tai jau chipuota auto, nuskaitai jos programa, pasijungi prie savo masinos ir isimeti jau patobulinta programa. nu gal padrikai, bet mazdaug gal suprasit. bo kiek matau aegis mane suprato, nes zino ka turi ;)
o kodel sakau, kad nesvariais reikalais kvepia, todel, kad darant tokia operacija (permetimas pakeistos programos i kita auto) nieko doro neduos. nebent zalos. juk kiekviena programa individuali ir tinka tik tai masinai, o ne visom aplink. yra ten daugybe niuansu programavimo metu. daroma, testuojama, paskui koreguojama atitinkamai, jei ko truksta ar perdaug, nes kiekviena masina turi savu niuansu (kuro siurblio slegis, purkstukai, turbos bukle, sankaba, smagratis ir pan.).
na visko neisvardinsiu, bet jei trumpai, tai as taip nedaryciau. per daug rizikos.
-
Jop teisingai nupasakojo stasius :smilie: :alaus: Tai va tarp pavyzdziu radau identiska savo alfutei map'a originalu ir pakeista :smilie: tai turedamas galimybe negalejau nepabandyti. Po irasymo atlikau nedideli test drive su remapu o poto vel isirasiau originala. Isvados: trauka nuo mazdaug 2.2K tikrai zenkliai pagerejo ir vaziuot tikrai smagiau, nes isirasius original tai tikrai skirtumas jauciasi. O bet taciau kadangi nenoriu as su tuo neaiskiu kazkieno darytu remapinimu vazineti (velnias zino kas ten ka pridares buvo, bijau alfutei pakenkti). :o Tai va dabar noreciau gauti pavyzduka remapo ir isimesti laikinai for test drive (tada pamacius rezultata vaziuot pas Vitolda ir prasyt kad padarytu atskira remapa mano alfutei) :smilie:
-
Jop teisingai nupasakojo stasius :smilie: :alaus: Tai va tarp pavyzdziu radau identiska savo alfutei map'a originalu ir pakeista :smilie: tai turedamas galimybe negalejau nepabandyti. Po irasymo atlikau nedideli test drive su remapu o poto vel isirasiau originala. Isvados: trauka nuo mazdaug 2.2K tikrai zenkliai pagerejo ir vaziuot tikrai smagiau, nes isirasius original tai tikrai skirtumas jauciasi. O bet taciau kadangi nenoriu as su tuo neaiskiu kazkieno darytu remapinimu vazineti (velnias zino kas ten ka pridares buvo, bijau alfutei pakenkti). :o Tai va dabar noreciau gauti pvz vimotos pavyzduka remapo ir isimesti laikinai for test drive (tada pamacius rezultata vaziuot pas Vitolda ir prasyt kad padarytu atskira remapa mano alfutei) :smilie:
check pm
-
Jop teisingai nupasakojo stasius :smilie: :alaus: Tai va tarp pavyzdziu radau identiska savo alfutei map'a originalu ir pakeista :smilie: tai turedamas galimybe negalejau nepabandyti. Po irasymo atlikau nedideli test drive su remapu o poto vel isirasiau originala. Isvados: trauka nuo mazdaug 2.2K tikrai zenkliai pagerejo ir vaziuot tikrai smagiau, nes isirasius original tai tikrai skirtumas jauciasi. O bet taciau kadangi nenoriu as su tuo neaiskiu kazkieno darytu remapinimu vazineti (velnias zino kas ten ka pridares buvo, bijau alfutei pakenkti). :o Tai va dabar noreciau gauti pvz vimotos pavyzduka remapo ir isimesti laikinai for test drive (tada pamacius rezultata vaziuot pas Vitolda ir prasyt kad padarytu atskira remapa mano alfutei) :smilie:
P.S. jei kas noretu su 2.4JTD turiu remapintu pavyzdziu (netgi ir Vimotoj daryta, tai galeciau irasyti laikinai 4 test drive ;) :alaus:).
Tai tokios tad naujienos, vis dar laukiu kolegu, pasidariusiu chiptuninga tarkim vimotoj 4 alfa 156 1.9JTD 105Ag ;)
check pm
Na jei isigijai produkta ir sumokejai pinigus, kurie jauciu vistiek neuzpajemuoti, tai manau su tuo produktu gali veikti ka nori :)
-
ar neprasides tuoj temos " mano alfos programinej irangoj virusas... gal kas turi antivirusine ? " ;D
-
paprastas chiptuning budas - mechaniskai pakeli turbos slegi 0.2-0.4bar ir kompas is davikliu gauna pakitusius parametrus ir padidina kuro kieki, slegi ir vaziuoja kaip su chipu :alaus: tik turi buti geras motoras ir davikliai ;)
-
Nu kad jei neini dragint, tai tom alfom ir taip smarves uztenka ;D gali lenkt ir per kaire ir per desine net zemesnes pavaros nejunkdamas ;D
-
Nusisnekejot chebra su mechaniniais kelimais slegio ir automatiskais pasigavimais parametru :)
Kad programa ir vaziavimas butu tokie kad netektu spjaudytis, vien turbos ir kuro slegiu/kiekiu bet kaip prireguliuoti neuztenka. Bent dar nemaciau tokios masinos .. :) Gal Jtd pirmoji, bet kad pats su tokia vazineju :D
O jei kalbam apie galios padidinima bet kokiais budais, tai box'as tada nebloga iseitis turetu buti. Jei bagazinej veziojiesi atsargini kuro siurbli ;)
-
Jei domina galiu pasiulyti ivairiu paketu:
1.9 JTD ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA, OPEL, CHEVROLET, SAAB
8v 190Hp 335Nm
8V 205Hp 370Nm
8V 225Hp 440Nm
16V 210Hp 400Nm
16V 250Hp 470Nm
16V 265Hp 512Nm
16V 273Hp 530Nm
2.4 JTD ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA
10V 250Hp 480Nm
20V 300Hp 560Nm
20V 362Hp 700Nm
-
Jei domina galiu pasiulyti ivairiu paketu:
1.9 JTD ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA, OPEL, CHEVROLET, SAAB
8v 190Hp 335Nm
8V 205Hp 370Nm
8V 225Hp 440Nm
16V 210Hp 400Nm
16V 250Hp 470Nm
16V 265Hp 512Nm
16V 273Hp 530Nm
2.4 JTD ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA
10V 250Hp 480Nm
20V 300Hp 560Nm
20V 362Hp 700Nm
O 2,4JTDm profesionalus pasiūlymas ar būtų?
-
Is 2.4 dyzelio 362hp, cia kokiais budais? Vien chip tuningu? :begam:
-
Cia tik profesionalus pasiulymai, tikrai ne chip tuning'as ir t.t.
Viskas atitinkamai lenktynems zinoma, ne gatves naudojimui...
Nebent 8v 190HP@335Nm turiu setup'a naudota, tai galetu buti pigesnis variantas ir dar daug maz gatvej tiktu, visa kita profesionalu, brangu ir su garantija...
-
Is 2.4 dyzelio 362hp, cia kokiais budais? Vien chip tuningu? :begam:
Teoriskai viskas galima, kad tik motoras atlaikytu ;)
-
Std. Motoras tikrai nelaikys...
Cia ne teorija beje, cia realybe, bet apie tai labai nediskutuojam, nes sitas variantas kainuoja laaaabai daug ir cia nebus aktualu, bet kaip informacija pateikiau, ka siai dienai FIAT'as isdarineja, ir jau beje 400ag riba jau perzengta is 2.4JTD, bet dar oficialiai nepatvirtino, testuojama...
-
Cia tik profesionalus pasiulymai, tikrai ne chip tuning'as ir t.t.
Viskas atitinkamai lenktynems zinoma, ne gatves naudojimui...
Nebent 8v 190HP@335Nm turiu setup'a naudota, tai galetu buti pigesnis variantas ir dar daug maz gatvej tiktu, visa kita profesionalu, brangu ir su garantija...
tai kiek ag padaryta Autoprizmes ar-147 2,4jtd ;)
-
Cia tik profesionalus pasiulymai, tikrai ne chip tuning'as ir t.t.
Viskas atitinkamai lenktynems zinoma, ne gatves naudojimui...
Nebent 8v 190HP@335Nm turiu setup'a naudota, tai galetu buti pigesnis variantas ir dar daug maz gatvej tiktu, visa kita profesionalu, brangu ir su garantija...
tai kiek ag padaryta Autoprizmes ar-147 2,4jtd ;)
as tai nzn kiek ten padaryta, jie slepia sita informacija...
bet speju kad apie 210-220
-
o jusu balta ar-147 taip pat 2,4jtd, tai galingesne uz prizmes? ;D
-
o jusu balta ar-147 taip pat 2,4jtd, tai galingesne uz prizmes? ;D
Musu 1.9JTD 8v ;)
-
tai cia pasiulymas vien sportui..
o kaip su eiliniais vartotojais? kasdieniam vazinejimui gatveje, vien tik ecu koregavimas.
-
tai cia pasiulymas vien sportui..
o kaip su eiliniais vartotojais? kasdieniam vazinejimui gatveje, vien tik ecu koregavimas.
Galima ir eiliniems, bet tik detales galiu parduoti, chipu neturiu ir nedarom mes, pas mus programuojami ECU.
Programa galiu ir i standartini ipusti, bet nedirbs su std. purkstukais, siurbliu ir t.t.
Gatvej galiu pasiulyti isygiti tam tikrus pigesnius nozlus, veleneli ir t.t. o programa jau teks kazkur tada patiems susirasti kas padarys...
Pas mus atidirbti tik tie pamineti paketai...
Visa kita kuryba...