Sveiki, jau metai laiko turiu Giulietta ir pagalvojau, kad reikia pasidalinti kaip ten reikalai su ja. Pirkau su 83 k km ant skaitliuko, 2010 metu dobilo lapo versija. Per metus laiko nuvaziavau 10 k km. Per ta laika buvo kelios ilgesnes keliones po 400 - 500 km, bet pagrinde kas diena vazinejimai iki 10 - 20 km.
Bendras ispudis:
tai pirma mano turbinine masina ir pirma masina, kur jaucia, kad turi galios, todel vairuoti man ja labai patinka. Ypac trumpais atstumais. Vaziuojant autostradoje jauciasi triuksmas salone - turbut ne pati geriausia izoliacija. Siaip ilgiau vaziuojant jokio didesnio diskomforto nesijaucia, masina nera super kieta, sedynes patogios, traukia gerai, todel aplenkti nera problemu. Kuro sanaudos rodomos kompo apie 9 L mixed cycle.
Islindusios problemos, surasiau viska, kas islindu per metus:
Neveike kaires puses radijos garsiakalbis (tokia nupirkau nepatikrines)
Vairuotojo sedyne nesyla (tokia nupirkau nepatikrines)
Numerio apsvietimo lemute perdege - pats pakeiciau
Nepatinka kaip veikia AC, reikia tikrinti freono lygi - duosiu specams vasara
Numire batareika, panasu kad buvo dar originali....- pasikeiciau pats
Perdege abieju lempu halogenai kazkur 3 menesiu intervalu - pasikeiciau pats
Kartais apipurskus stikla apiplovimo skysciu ne visada suveikia valytuvai, reikia ijungti atskirai - nezinau ar verta uzsiimti, nes buna retai
Papildziau ausinimo skysti apie 1 L, nezn ar jis naturaliai nugaravo ar gal kas rimciau - pasiziuresim vasara
Sian is ryto nustojo veikti kaires galines faros stabdziu LED girlianda ir atbulos pavaros lempa - panasu i jungties problema - paziuresiu kai bus silciau.
Dar vienas dalykas tai pavaru perjungimo indikatorius. Kazkaip jis juokingai rodo kada tas pavaras jungineti, prie 1500 apsuku jau liepia jungti aukstesne vos ne ant 50 vaziuojant jau sesta pavara jungti, zodziu i ji as nekreipiu demesio
Pasiziurejus i sarasa gavosi gana netrumpas ir dauguma issues elektrines .
Na ka dar sioks toks update:
daviau 100 k km aptarnavimui i Autofficina, kazkaip man jie paliko lb gera ispudi
, todel varysiu pas juos vel (nuolaidu nedave man jie, uz posta nemokejo).
Pakeite alyva, paskirstymo dirza + vandens siurbli, greiciu dezes tepalus, zvakes, ta nusilanksciusia jungti bagazines, patikrino viska ir kaip ir jokiu daugiau problemu nerado, pakaba gera, galiniai ratu guoliai geri (tipo cia ju liga buna), stabdziai geri. Palikau 600 Eur, nezinau cia daug ar mazai, bet kaip ir negaila uz major aptarnavima.
Del kondiskes, as vasaros pradzioje kitame servise padariau profilaktika, papilde keliais simtais gramu, kai Autofficina ziurejo, sake, kad nebesipildo - reiskia sistema sandari. Kondiske veikia, saldo, bet vis tiek ne taip kaip kitose masinose, gal taip turi buti
.
Isbandziau ilgesnese trasose nespaudziant pavyko realias sanaudas apie 7 litrus pasiekti
cia vaziuojant pastoviai greiciu apie 100 kmh, nelabai pasikrovus, bet su keleiviu.
Tai toks update.
P.S. kadangi baby on the way, o maniske nenori mechanikos vairuoti, jauciu reikes ja keisti, i kazkoki automata. Jeigu yra susidomejusiu prasau sakyti, parduociau uz realia kaina.
Masinos rida tikra, serviso knygele yra.