Spyruoklės all done. Pravažiavus keliolika dešimčių km galas atsistojo identiškai kaip priekis.
(Eibach spyruoklės pravažiavus 100-200km + 15mm spaceriai gale pri***arinti su 50mm varžtais
)
Tik vat pakeistas radiatoriaus temperatūros daviklis (į Febi) sugalvojo neveikt išvis. Sriegis tinka, jungtis irgi, bet matyt užtrumpina ne tuos kontaktus (ventiliatorius įsijungia užtrumpinus 2 iš trijų jungties kontaktų), tai arba reikės bandyt chimičint kažką arba kito ieškot.
Dėl tepalų, pravažiavus hardcore 100-200km atkarpą tepalo suvalgė apie 100ml (būtent tiek dapilus ščiupas rodė tiek kiek prieš tai kelis kartus patikrinus) na ir dingo dūmai (garai). Reiškia buvo ne kas kita kaip kondensatas, o pats tepalų suvartojimas sakyčiau normos ribose all things considered (praeitą kartą matyt per riebokšlį išbėgo didžioji dalis arba magija kažkokia). Anyway, dėl tepalų galva ramesnė.
Dabar generatoriaus diržas nerbus gadina kuris pagal nuotaiką cypia prie cold-start. :/