Autorius Tema: Dom's GTV  (Skaityta 66794 kartus)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #170 Įrašytas: 2018-04-15 20:30 »
Spyruoklės all done. Pravažiavus keliolika dešimčių km galas atsistojo identiškai kaip priekis.  :)   

 
(Eibach spyruoklės pravažiavus 100-200km + 15mm spaceriai gale pri***arinti su 50mm varžtais :D )


Tik vat pakeistas radiatoriaus temperatūros daviklis (į Febi) sugalvojo neveikt išvis. Sriegis tinka, jungtis irgi, bet matyt užtrumpina ne tuos kontaktus (ventiliatorius įsijungia užtrumpinus 2 iš trijų jungties kontaktų), tai arba reikės bandyt chimičint kažką arba kito ieškot.

Dėl tepalų, pravažiavus hardcore 100-200km atkarpą tepalo suvalgė apie 100ml (būtent tiek dapilus ščiupas rodė tiek kiek prieš tai kelis kartus patikrinus) na ir dingo dūmai (garai). Reiškia buvo ne kas kita kaip kondensatas, o pats tepalų suvartojimas sakyčiau normos ribose all things considered (praeitą kartą matyt per riebokšlį išbėgo didžioji dalis arba magija kažkokia). Anyway, dėl tepalų galva ramesnė.

Dabar generatoriaus diržas nerbus gadina kuris pagal nuotaiką cypia prie cold-start. :/     
« Paskutinį kartą keitė: 2018-04-15 20:47 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #171 Įrašytas: 2018-04-16 16:11 »
Savanorių melga (prieš) vs Martonas 4x4 (po). Komentarų manau net nereikia :D 

Melgos žodžiai dėl galinio kosminio suvedimo laipsnio buvo “geriau nepasidaro” arba kitaip “p* mums” :)
« Paskutinį kartą keitė: 2018-04-16 16:15 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #172 Įrašytas: 2018-04-26 23:01 »
Planas sekančiai sąvaitei :)


(fiatdalys.lt)

Dabar gaunasi padorus tepalo suvartojimas važinėjant iki 5k rpm (~0.7l/1000km) bet viskas pasikeičia sukant iki redline.  :D

Žiūrėsim kaip bus su šituo.
   

Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs alfagta

Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #173 Įrašytas: 2018-04-27 21:59 »
20w50 ohooo, jau beveik solidolas... gal ten visai ne tepalus reik keist, kaip manai?
« Paskutinį kartą keitė: 2018-04-27 22:18 sukūrė alfagta »
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Dom's GTV
« Atsakymas #174 Įrašytas: 2018-04-27 22:38 »
20w50 ohooo, jau beveik solidolas... gal ten visai ne tepalus reik keist, kaip manai?
Mes jau bandėm išaiškinti, kai indėklus prasuks, dėl šalto užvedimo, nes nebus sistemoje pakankamo tepimo, dėl sunkiai prasisunkiančio tepalo tepaliniais kanalais, tada bus kita kalba o dar tokie reikšmingi dalykai kaip cirkuliacija labai veikia net karštam varikliui, nes tepalas veikia kaip šilumos pernešėjęs ir paradoksas su tirštais tepalais, kad jie temperatūrą perneša blogai kol nepasiekė savo darbinės temperatūros, paradoksas galį gautis, kad variklis kaista
« Paskutinį kartą keitė: 2018-04-27 22:51 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #175 Įrašytas: 2018-04-27 22:46 »
20w50 ohooo, jau beveik solidolas... gal ten visai ne tepalus reik keist, kaip manai?

Alfaworkshop rekomenduoja jį daugiau pravažiavusiems TS'ams (na tai visiems jau praktiškai).
Pats variklis dirba gražiai ir kaip minėjau važinėjant iki 5k rpm to eksesyvaus deginimo nėra, bet... kai aš važiuoju apsukų rodyklė vaikšto per visą skalę. :D
Na tai bandysim ir žiūrėsim kokie bus įspūdžiai.
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #176 Įrašytas: 2018-04-27 22:52 »
Mes jau bandėm išaiškinti, kai indėklus prasuks, dėl šalto užvedimo, nes nebus sistemoje pakankamo tepimo, dėl sunkiai prasisunkiančio tepalo tepaliniais kanalais, tada bus kita kalba

Absurdas. 
Ten jau buvo išdiskutuota iki nukritimo tai gal negrįžtam prie tos temos. 

Pridėsiu tik pusiau anekdotinį video.  :)
https://www.youtube.com/watch?v=vN8M61Q_2nc&t=95s



Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Dom's GTV
« Atsakymas #177 Įrašytas: 2018-04-27 23:22 »
Pažiūrėk redline tepalo kaina, pas juos aukščiausios rūšies bazė PAO ir Esterai! Redline net neatitinka low SAPS kategorijų europiniams auto :)
Jei pilsi redline ar gulf, tai jokių priekaištų tau neturėsiu
« Paskutinį kartą keitė: 2018-04-27 23:25 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #178 Įrašytas: 2018-04-28 21:22 »
GTV PH1 916-96 2.0TS.

Auto work-in-progress, bet rimčiausi darbai jau galima sakyt padaryti.  :)


1. 2.0TS CF1 swap į CF2 iš 156.
2. Pakeisti visi indėklai.
3. Pakeisti diržai.
4. Naujas fazių variatorius.
5. Pakeisti pedalai iš sparco į AR. 
6. Pakeisti visi ženkliukai + QV lapai + numerių rėmeliai.
7. Pakeistos naujom visos traukės jungiančios greičių dėžę su dėžės rankena salone (dabar jokio "malimosi"/laisvumo ir bėgiai jungiasi kaip per sviestą)
8. Pakeista bėgių rankena į "wooden style". (IMO kartu su vairu visumoj super derinasi prie mašinos  8)). 
9. Prikelta elektronika (sudėtos rėlės iš donoro GTV).
10. Pakeisti galiniai lempučių cokoliai (nebuvo kontakto - nesikrapščiau ir paprasčiau sudėjau kitus).
11. Pakeista variklio ventiliatoriaus pirmo greičio laido jungtis (kibirkščiavo ir išsijungdavo vos įsijungęs).
12. Restauruota priekinė važiuoklė.
13. Nupirkta automagnetola bei priekiniai garsiakalbiai su dangteliais ROCKFORD 13cm Koax. (dar nesudėti)
14. Supilta Shell Helix Racing 10W60.
15. Pininfarina kilimėliai. (kantriai laukia)
16. Pininfarina greyscale nauji metaliniai side logotipai su užrašais (laukia kėbulo darbų pabaigos).
17. GTV White Vinyl Side decals (laukia kėbulo darbų pabaigos).
18. Bosch valytuvai.
19. Sudėti skaidrūs veidrodiniai šoniniai posūkiai.
20. Naujas sankabos komplektas (LuK).
21. Visi 4 nauji diskai su kaladėlių komplektais (ACDelco/Delphi).
__
__ redaguota 2018-04-28:
**
22. Pakeistos galinės spyruoklės. Eibach Sport Kit -20mm.
23. Spaceriai galas +15mm; priekis +5mm.
24. Pagaliau žmoniškai suvedimas padarytas (Martonas 4x4 - rekomenduoju).
25. Padangos Continental R16 205/45 (neliečia arkų per duobes pakrauta ir važiuoja stebėtinai minkštai atsižvelgus į žemą jų profilį)
26. Susukus vairą į dešinę pusę pasirodo buvo kabinami stabdžių vamzdeliai. Pastebėta laiku (iš garso) ir sutvarkyta.

- Važiuoklė galima drąsiai sakyt pilnai tvarkinga šiai dienai. Jokių lietimų, klebėjimų, tarškėjimų ar trinimų. Viskas kaip priklauso.  8)   

PS. Greitu metu bus imtasi kėbulo (įbrėžimai/įlenkimai).  :)
**

0/22. Procesu metu nupirkta važiuojanti bet išregistruota detalėm raudona GTV TB. Neseniai parduota viską išardžius (kai kas jau panaudota, kai kas bus atskirai parduodama, kitos - atsarginės kėbulo dalys ir pan.) ir palikus praktiškai tik rėmą, važiuoklę, variklį ir dėžę ;) 





(R16 205/55)
 



(Coffee addict. Cupholderis v2 pasiteisino:)





<a href="http://www.youtube.com/watch?v=tc6RfI_ArS0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=tc6RfI_ArS0</a>
« Paskutinį kartą keitė: 2018-04-28 21:26 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #179 Įrašytas: 2018-04-29 18:15 »
Mes jau bandėm išaiškinti, kai indėklus prasuks, dėl šalto užvedimo, nes nebus sistemoje pakankamo tepimo, dėl sunkiai prasisunkiančio tepalo tepaliniais kanalais, tada bus kita kalba o dar tokie reikšmingi dalykai kaip cirkuliacija labai veikia net karštam varikliui, nes tepalas veikia kaip šilumos pernešėjęs ir paradoksas su tirštais tepalais, kad jie temperatūrą perneša blogai kol nepasiekė savo darbinės temperatūros, paradoksas galį gautis, kad variklis kaista
saltas motoras su tirstesniais tepalais negali uzkaisti :D jis tik susyla gal kiek greiciau ;)
ziema tik toks 20w50 tepalas netiktu ;)
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606