Autorius Tema: Dom's GTV  (Skaityta 66781 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2017-10-18 16:10 »
Na Pvz powerflex iš tų 14 vnt buvo trijų kietumų, priklausomai kuriai vietai skirtas.
Bus įdomu ar negirgždės strongflex ;)

156'oj Powerflex purple pradėjo po 1.5 metų garsus skleist 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Dom's GTV
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2017-10-18 16:32 »
156'oj Powerflex purple pradėjo po 1.5 metų garsus skleist
Tai čia matyt 156 specifika ir turbūt priekis, o mes kalbame apie galą ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2017-11-25 21:15 »
Na ką, sutvarkytas pečiuko ventiliatorius kad veiktų visi greičiai, sutvarkyta/sulituota "pravodkė" (atsijunginėjo degimas ir elektra), išvalyti spidometro kontaktai su rūgštim (daugiau niekas nėėmė oksidacijos/rūdžių) ir pakeisti mirę spidometro lempučių cokoliai - dabar pagaliau pilnai apšviečia greitį, apsukas, kilometražą ir durų atidarymą/žalią auto konturą. Taip pat dėl įdomumo išėmęs skydelį buvau pajungęs spidometrą nuo V6 TB - kilometražas buvo rodomas V6 alfos o apsukas rodė 500rpm žemesnės nei jos yra iš tikrūjų :D.;
Pakeistos žvakės. Iš didesnių darbų liko vis atidėliojamas galinės važiuoklės remontas (strongflex) ir ratų suvedimas - dabar jau oficialiai Gruodžio 4d. Autofficina.  :)

__________________

Iš tokių labiau smulkmenų - vis kovoju su variklio ventiliatorium. Jis "veikia" ir variklis nekaista, bet kai įsijungia paveikia 5sek. ir tada bent 10sek. neveikia. O kol jis įsijungia, rėlė (pati rėle gera ir bandytos kelios) buna suklasi ir 5 ar net dar daugiau kartų (pastoviai). Ventiliatorius veikimo laikas nepriklauso nuo temperatūros - kai įsijungia paveikia apie 5 sek ir tiek. Jei nepakankamai numuša temperatūrą - rėlė vėl prievartaujama kol pagaliau vėl paveikia 5 sek. Ciklas kartojasi tol kol variklio temperatūra nukrenta tiek kiek reikia. Greičio rezistorius ne prie ko - laidus pajungiau taip kad veiktų be jo ir tik vienu (max) greičiu bet rezultatas tas pats (išskyrus greitį). Sekantis dalykas kas čia bus keičiama dienų bėgyje - radiatoriaus skysčio temperatūros/aktyvinimo daviklis.
« Paskutinį kartą keitė: 2017-11-25 21:32 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2017-11-25 22:06 »
O su ventiliatoriaus varikliu viskas gerai? Pajunk tiesiai 12v ir žiūrėk ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2017-11-26 01:14 »
butu ventiliatorius blogas tai reles nesijunginetu - isijungtu viena karta ir tiek, tik ventiliatorius nieko nedarytu.
reik ziuret kas per sistema stovi nes buvo keli variantai priklausomai ar vienas radiatoriaus ventiliatorius ar du, ar su A/C ar be. kiek pamenu be A/C valdymas eina iš motoro kompo, kai stovi A/C tai ten jau neblogas raizgalynas su valdymu
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2017-11-26 02:24 »
Pats ventiliatorius geras, radiatorius vienas.  ;)
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2017-11-26 12:00 »
butu ventiliatorius blogas tai reles nesijunginetu - isijungtu viena karta ir tiek, tik ventiliatorius nieko nedarytu.
reik ziuret kas per sistema stovi nes buvo keli variantai priklausomai ar vienas radiatoriaus ventiliatorius ar du, ar su A/C ar be. kiek pamenu be A/C valdymas eina iš motoro kompo, kai stovi A/C tai ten jau neblogas raizgalynas su valdymu
Klysti, turėjau bėdą panašia, tai veikdavo, tai ne, tai kažkokiais ciklais, kol nepajungiau tiesiai 12v nesupratau kas darosi, keičiau relės ir t.t., pasirodo ventiliatoriaus variklyje angliukai į pabaigą buvo ir ypač reaguodavo nuo temperatūrų ir drėgmės...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2017-11-26 16:53 »
Klysti, turėjau bėdą panašia, tai veikdavo, tai ne, tai kažkokiais ciklais, kol nepajungiau tiesiai 12v nesupratau kas darosi, keičiau relės ir t.t., pasirodo ventiliatoriaus variklyje angliukai į pabaigą buvo ir ypač reaguodavo nuo temperatūrų ir drėgmės...

gal, maikės nesiplėšysiu. žiūrint tik į schemą tai ten nėra jokio tikrinimo dėl trumpo ar termo perkaitinimo - sistema taporna ON/OFF, jei jau trumpas tai išmuša saugiklius dar prieš rėlę
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2017-11-26 17:19 »
gal, maikės nesiplėšysiu. žiūrint tik į schemą tai ten nėra jokio tikrinimo dėl trumpo ar termo perkaitinimo - sistema taporna ON/OFF, jei jau trumpas tai išmuša saugiklius dar prieš rėlę


Ne visai. Prieš tai buvo bėda su papraščiausiais laidais į ventiliatoriaus switch'ą kuris parenka greitį (dabar visai jo nenaudoju, max greitis paduodamas iškart) - laidas neturėjo gero kontakto su juo ir vos pradedant suktis iškart sukibirkščiuodavo (matėsi vizualiai) ir išsijungdavo po sekundės. Jokių saugiklių ar rėlių nesudegindavo.
Žodžiu, čia ne vieną žingsnį reikia praeiti kad pilnai jį sutvarkyti:D
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2017-11-26 17:49 »
na tai dėl blogo kontakto ar supuvusiu laidų įtampa krenta laiduose ir tiek. pasiimk schemą ir matuok su kontrolkę ir testeriu ar turi 12V vienam ir kitam gale, nes testeris be apkrovos 12V gali rodyti ir per supuvusi laidą
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480