Legalizuot tai ten nėra ko. Važinėsi kaip registruotu 1,9. Tech apžiūroj, ar kitur tiesiog nuimk variklio dangtį su užrašu 2.4 ir jei sugebėsi ten sutvirtint viską kultūringai, tai nieks neatkreips dėmesio. O šiaip tai aš kiek googlinau, tai kad kas būtų daręs iš tikro- neradau. Klausimų lygyje Alfaowneryje buvo postas. Bet idėjos autorių išpizdavojo visi ir tiek. Tas pats ir čia tuoj bus.
Anyway. Smagumo dėlei jei turi pinigų, tai jei atvirai nežinau ar iš viso ne geriau būtų galvot kaip pvz į 2.4 20V sedaną įsimontuot tą Q4 sistemą? Tada literally turėtum žvėrį. O 156 Q4 Crosswagon tai ir sunkesnė ženkliai. Čipuok ir važinėk, ar dar tokį dalyką įsimesk, jei čia dėl galios tas keitimas-
http://www.jtd-performance.com/en/intercoolers/intercoolerkit-156-jtd-detail Čipas + fmic kitas ir pavysi tą 20V. plius čia kainuotų viskas kokius 6-700. +- . O ir mašina servise tebūtų kelias dienas. O jau su Tavo minėtu konstravimu tai ten pradėjęs gali ir niekada nebaigt.
Čia kaip man buvo kai žiauriai įsinorėjau dvigubo išmetimo. Tai net neradau kas apsiima.
Jei vis dėl to apsispręsi daryti projektą- tai įmesk nuotraukas. Tikrai įdomu, kaip seksis.