Kodėl pas dyzelį toks "sunkus" vairas? Po benzino atrodo, kad be stiprintuvo dyzelis. Vistema viskas tvarkoj patikrinta. Skiriasi kolonelės ar grynai dėl svorio?
Tai kai masina rimta-vairai visada sunkus. Sportinese nebuna lengvu. Siaip retas keicia vairo stiprintuvo skysti. Reiktu bent syki i 3metus, nepakenks.
O siaip juk varyklis agromnas, ko noreti, aisku vaziuos kietai, aisku spyruokles suses. Man paciam naujos susedo net metu nepraejo, ir tarp padangos ir sparno-tapke nebelenda
Panasiai atrode, kai turejau sportines spyruokles 3cm zemesnes
Kas del smagumo vaziuoti (kalbu ebnt jau apie savo 129Kw 2.4 20v) - tai isprogramavau EGR, pirmame (prie turbinos) katalizatoriuje isduriau su atsuktuvu skyle kokiu 1.5cm plocio. Turbina graziai kvepuoja, puikiai girdisi ismetime.
Palyginus su kitom masinos-turbina beveik nelagina.
Siaip apskritai gera masina jau ir be modifikaciju.