Autorius Tema: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip  (Skaityta 8825 kartus)

Neprisijungęs dodo

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Įrašytas: 2016-06-22 19:44 »
Kokių patarimų būtų dėl važiuoklės? Jau nusibodo su vežimu važinėt. Pakeistos spyruoklės, nes buvo susėdus, tai kokia savaitę atrodė, kad smagiau važiuoja, bet dabar tas pats vėl. Net mažiausios duobės krato ir garsiai dirba pakaba. Kai keičiau spyruokles sakė, kad amortikai tvarkoj, bet ar gali būti vis dėl to amortikai?

Ratai tik r16 su 205/55 padangom.

Prieš tai esu važiavęs su 1.8TS su sportpack pakaba, tai mašina atrodė daug komfortiškesnė. Ar čia gali būti dėl svorio? Ar turėtų ir dyzelis nebūt toks kietas?

Ar verta čipuot? Ar daugiau bėdų dėl kažkieno nelaikymo turėtų būt? Sankaba nauja kol kas, bet kainavo daug, tai nesinori suvaryt iškart. Taip pat kur normaliai sučipuotų? Vimota?

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2016-06-22 19:53 »
20v, ne 24v.

Taip, svoris 2.4 duoda savo, priekis sunkesnis. Spyruokles į naujas keitei? Ne naudotas? Padangos ir amortikai irgi gali būti kalti.

Sankaba, smagratis, tripodai - šie dalykai nelaiko ir nečipavus, jei nebijai sužinoti antro daikto kainos - tada tikrai verta čipuoti, skraidysi. Bijai skaičiukų, neverta - neišsimokėsi.

Vimota/Galingas bendrai nebegalėčiau rekomenduoti jau. Yra kitų, atsakingiau dirbančių ir mažiau kainuojančių. Kiti patars, kas konkrečiai.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs dodo

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2016-06-22 20:05 »
Smagracio komplektą visą naują teko keist, tai gal laikys pora metų. Kas per tripodai?

Spyruoklės ir padangos naujos, 2mėn.

Klausimas ar padėtu pigučiai coilai? TA technix ir kiti panašūs. Ar geriau nepigiausius standartinius?
Toks vaizdas kad amortikam tiesiog stiprai trūksta eigos.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-06-22 20:08 sukūrė dodo »

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2016-06-22 21:14 »
Isvardintos detales nelaiko ,ne nuo cipavimo ,o nuo vairuotojo.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2016-06-22 22:26 »
Zenius, matau, kad turėjai daug 2.4 20v Alfų, jei jau daliniesi patirtimi. Aš turėjau dvi tokias, o kiek tu?
Išvardytos detalės dėl galios tiesiog greičiau išsidėvi, taip, nuo vairavimo priklauso, ar prie 160k ar prie 250k jos pareis, bet šiuo atveju galia yra esminis faktorius, nes 1.9 jos laiko žymiai ilgiau.

Dodo, tripoidai, tai vidinės granatos. Coilai tik pablogins situaciją.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-06-22 22:28 sukūrė toshkaz »
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-06-22 23:42 »
Klausimas ar padėtu pigučiai coilai? TA technix ir kiti panašūs. Ar geriau nepigiausius standartinius?
Toks vaizdas kad amortikam tiesiog stiprai trūksta eigos.
Pigūs coilai bus dar tragiškesnis variantas. Mano pirmoji alfa važiavo labai šiurkščiai, net nežeminta. Amortikai dar gyvi buvo, bet atgyvenę savo.

Programuot dyzelį sakyčiau net reikalinga. Visu pirma išsiprogramuosi EGR nesąmonę, kuri „prišika“ į variklį. Praeitą savaitgalį valiau išmetimo koliką, tai 1cm suodžių ant sienelių. Jeigu smagratis naujas, sankaba nauja tai nė nemąstęs važiuočiau ir programuočiau. Jei labai bijai, paprašyk, kad nepersistengtų su NM ir tuomet jokių problemų nebus. Variklis atsigauna tiesiogine ta žodžio prasme.

O tripodai nėra brangus dalykas, pasikeisi ankščiau keliasdešimt tūkstančių ir pamirši ilgam.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs dodo

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-06-23 07:42 »
O kur tie tripodai stovi? Gal jie dar kazkaip kitaip vadinasi?

EGR dėl ekonomijos/ekologijos skirtas? Po išprogramavimo nėra kažkokių nesamonių? Kur kitur kreiptis dėl chipavimo?

O nauji standartiniai amortikai normaliai su žemesnėm 3cm spyruoklėm turėtų dirbt? Stock aukštis gadina vaizdą. Susėdę spyruoklės gražiau atrodė :)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2016-06-23 08:20 »
O kur tie tripodai stovi? Gal jie dar kazkaip kitaip vadinasi?

EGR dėl ekonomijos/ekologijos skirtas? Po išprogramavimo nėra kažkokių nesamonių? Kur kitur kreiptis dėl chipavimo?

O nauji standartiniai amortikai normaliai su žemesnėm 3cm spyruoklėm turėtų dirbt? Stock aukštis gadina vaizdą. Susėdę spyruoklės gražiau atrodė :)

Na, nuo to ir reikėjo pradėt, kad pas tave yra žeminta važiuoklė. Nieko nuostabaus, kad važiuoji kiečiau + variklio svoris didesnis už tavo minėtą 1,8 T.S. "Tripoidas" yra kažkas panašaus į kryžmę, foto žemiau. Tripoidas yra ant pusašio. Čia yra viena iš alfų ligų, kurios turi 2.4, 20V dyzelius. Gal ir pas 10V dyzelius pasitaiko, bet dar neteko girdėt, kad kažkam jis išeitų.

EGR dėl ekologijos daugiau. Bet jį pašalinus - emonomija irgi pagerėja :) O čipuot, tai čia jau kur tamstai maloniau. Kaune kiek girdėjau diesel animals gerai daro, Vilniuj - Startline gerai čipuoja + turi stendą, kad galėtum prasukt kiek realiai turi prieš ir po čipavimo.
Jei gerai suprogramuos - jokių nesąmonių nebus, ypač kai turi naują sankabą. :) Nebent norėsi kažkokio custom varianto, tai ir laiko nemažai ir pinigų nemažai ten paliksi. Klausimas, ar verta...

« Paskutinį kartą keitė: 2016-06-23 08:25 sukūrė Disco_V »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs dodo

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2016-06-23 08:50 »
Na, nuo to ir reikėjo pradėt, kad pas tave yra žeminta važiuoklė. Nieko nuostabaus, kad važiuoji kiečiau + variklio svoris didesnis už tavo minėtą 1,8 T.S. "Tripoidas" yra kažkas panašaus į kryžmę, foto žemiau. Tripoidas yra ant pusašio. Čia yra viena iš alfų ligų, kurios turi 2.4, 20V dyzelius. Gal ir pas 10V dyzelius pasitaiko, bet dar neteko girdėt, kad kažkam jis išeitų.

EGR dėl ekologijos daugiau. Bet jį pašalinus - emonomija irgi pagerėja :) O čipuot, tai čia jau kur tamstai maloniau. Kaune kiek girdėjau diesel animals gerai daro, Vilniuj - Startline gerai čipuoja + turi stendą, kad galėtum prasukt kiek realiai turi prieš ir po čipavimo.
Jei gerai suprogramuos - jokių nesąmonių nebus, ypač kai turi naują sankabą. :) Nebent norėsi kažkokio custom varianto, tai ir laiko nemažai ir pinigų nemažai ten paliksi. Klausimas, ar verta...



Ne, pas mane spyruoklės standartinės KYB Excel G. Noriu amortikus keist, bet galvoju ar spyruokles žemesnes dėti ar bus dar kiečiau. O ar buvo 2.4 su sportpack? Kažkaip neteko matyti.

Dėl tripodu viskas aiškiau, dauguma "granatom" vadina. Kolkas dar laiko, bet dėl jų nesuku galvos, kaina normali, ne kaip sankabos :)

Programuojant galima elektroniškai NM limituot? Aš daugiau AG viršuj norėčiau, o ne dar daugiau NM prie 2K apsukų. Jei toks variantas įmanomas, tai tada super. Custom nieko nesinori, tiesiog labai greitai nudusta viršuj, sugadina patį smagumą :)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2016-06-23 09:08 »
Dėl SP negaliu nieko pasakyt, ar jie ėjo dar su 2,4 20V motorais. Tik žinau, kad TI variantas turėjo žemesnę pakabą ir mandresnius galinius amortizatorius. Suprogramuos tau kaip tik nori. Čia panašiai kaip kirpykloj: ateini, sakai "noriu plikai" ir prašom tau plikai, arba "noriu artodyt kaip lama" - prašom tau "lama", tik už "plikai" kaina bus vienokia, o už "lamą" teks pakratyt piniginę labiau. ;) 
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"