Autorius Tema: AR 146: Saugos diržo keitimas:  (Skaityta 7915 kartus)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Įrašytas: 2016-02-02 14:55 »
Gal kam teko keisti saugos diržus ir žino niuansus.
Mano vairuot pusės diržas vis dažniau užstrigdavo kuriam laikui, kol vieną dieną vos truktelėjus užstrigo su visam. tampyk kiek nori, jis nepajuda. nu ok, nusiardžiau, nieko ten daug nepriximyčinsi, ieškau donoro.

Pardavėjas turi juos nuimtus gulinčius ilgą laiką, tik nuėmus visas automatiškai susivyniojo vidun iki galo kiek suprantu.
Dabar pabandė, sako kad kokį cm išsitraukia ir vsio, tarsi fiksatorius koks sulaiko. panaši situacija maniškiam..
tai taip suprast kad ir pas jį blogi, ar ten kažkas užsifiksuoja?

tad jei kas turit veikiančius nestringančius tai mielai paimčiau.
auto: 146 (mano boxeris / jo dyzelis).
« Paskutinį kartą keitė: 2016-02-02 14:57 sukūrė PiPPas »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2016-02-02 15:27 »
Man tekę keist. Jie jautrūs gulėjimo pozicijai. Jei ilgesnį laiką pabuvo ne darbinėje padėtyje, galima mest lauk. Gal iš trečio karto pavyko pakeist, pamenu. Ieškok tokio, kur pats galėtum nusiimti ir įsidėti.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2016-02-02 15:27 »
Pats mechanizmas turi būti vertikalioje padėtyje (taip kaip būtų prie auto prisuktas), jei nori kad diržas "vaikščiotų". Jei nors kiek krypt į šoną, diržas nejudės, ten mechanizmo viduje toks šratukas ritinėjasi, todėl reikia "pagaut" padėtį, kad diržą išsitraukt.
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2016-02-02 15:41 »
oho kiek reikalų  :o
chm, tai gal jo geras tada, jei statmenai pastatys ir trauksis diržas.. kaip tada tokius dalykus transportuot jei taip jautru..
reik man tada ir su savo pažaist.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs ainis

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 484
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
    • Youtube.com/alfainis Vlogas
Ats: AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2016-02-02 17:25 »
O tai ju neimanoma kazkaip paciam pasitvarkyti? nieks nebandet? dar nepriejo iki ju rankos, bet pas mane jis tai suvaziuoja tai nesuvaziuoja, tai, realiai galima sakyti kaip be dirzo vazineju :D
Alfa Romeo 166 2.0 TB 00m
Alfa Romeo 166 3.0 V6 02m
Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 99m
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 99m

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-02-02 17:39 »
ai manuale pilna įspėjimų, kad atsargiai ir su akiniais su jais elgtis, tai baisu ir lyst, matyt pirotechnika gali sudirbti, ale staigiai sutraukti/įtempti diržą kaip avarijos atveju.. nu kažkas tokio :)

tas blogasis pas mane išimtas, visaip dabar tampiau ir stačiai ir gulsčiai, nifiga  :D
matosi kažkieno lysta, pabraižyta plastmasė, jaučiu jau bandyta fixint..
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-02-02 21:26 »
dirzas kaip gulsciukas kiek ant sono,ir viskas,jau nedirba.Gal tvirtinimo vietoje nestabilus,arba saratai blogai vaiksto
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs ainis

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 484
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
    • Youtube.com/alfainis Vlogas
Ats: AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2016-02-02 22:51 »
Na man kartais taip pastringa, nei krust, tai gerai is jegos ir nervu patampau ir atsileidzia, poto kuri laika net veikia kaip priklauso :D kazkuriuo metu as ir ieskosiuos kazkokio problemos, sprendimo, jeigu kazkur uzmatysi daugiau vienetu, tai pasidalink kur radai :)
Alfa Romeo 166 2.0 TB 00m
Alfa Romeo 166 3.0 V6 02m
Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 99m
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 99m

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2016-02-03 00:15 »
Sraigamobilis viską daugiau mažiau teisingai aprašė kas ten viduj darosi ir veikimo principas. tik pats diržo mechanizmas, kad išimtą diržą galima būtų traukioti, turi būti orientuotas taip, kaip kad mašinoj prisuktas (nebutinai tas reiškia vertikaliai).

su pirotechnika gauni dar diržo užsiblokavimą kai jis šauna - paprastai reikia perrinkinėti, kad pradėtų veikti bent jau diržas.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 146: Saugos diržo keitimas:
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2016-02-07 10:17 »
nu ką, per jėgą pasukinėjau ritę kur diržas susivyniojęs, kažkas ten suklaksėjo ir o! atleido diržą, pradėjo veikt  :D
aš įsivaizduoju kad nuo užstrigusio diržo tampymo per jėgą ten koks šaratukas vis labiau strigdinamas, todėl reik ritę pasukt atgal, kad jis išgriūtu ar kažkas panašaus, nu čia mano fantazija.

jei vos paverti į priekį (ale mašina staigiau stabdo) jis iškart fiksuojasi, kaip suprantu veikia teisingai.
į kitas puses fiksuojas jei paverti daugiau nei kokį 30 laipsnių, priekin užtenka tik vos vos.

sumontavau viską ir kolei kas veikia idealiai, atleidžia be didesnio užlaikymo jei tymptelni staigiau.
aišku tikriausia neilgam čia toks fixas, pamažu ieškosim kito.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper