Autorius Tema: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis  (Skaityta 4626 kartus)

Neprisijungęs Andriausias2

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Įrašytas: 2016-01-04 11:39 »
Sveiki,

tikiuosi forumo neteršiu tokia tema, bet iškilo bėdos.. Pamačiau, jog šlangutė, einanti nuo variklio iki radiatoriaus/ventiliatoriaus - įtrūkusi..o šaltyje ją nuiminėjant, dar ir nulužo plastikinė auselė tos dalies, ant kurios maunasi šlanga.. Esminis klausimas - gal galite pagelbėti ir pasakyti kokia šios dalies paskirtis? Nuotraukas kaip ji atrodo ir kur randasi pridedu (nuotraukos ne 1.9jtd, bet ir 2.4 analogiškai atrodo).. Ji yra pritvirtinta prie radiatoriaus, neįsivaizduoju kokią funkciją ji atlieka ir ar galiu bent kurį laiką važinėti su mašina, kai šlangutė nėra prijungta prie šio plastiko gabalo su davikliu... :)





Ačiū
« Paskutinį kartą keitė: 2016-01-04 11:42 sukūrė Andriausias2 »

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2016-01-04 11:42 »
Šiaip tas daiktas man regis yra kazkoks vakuuminis voztuvelis ar kazkas tokio. Pas mane 2,4 20v iji ateinanti slangute buvo pradejus trukineti, ir vienoj kelionej teko kas 50km stoti ir ja uzdedinet, nes jai nusimovus auto nebetraukia.
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2016-01-04 11:48 »
Čia, jei neklystu yra turbinos vakuumo šlangutė. Jei nulūžo tik pats laikiklis, tai pritvirtink kuom nors, kad nepagautų ventiliatorius ar dar kas, ir gali važiuot. O jei jau nulūžo iš paties sujungimo - čia jau sunkiau. Gali bandyt važiuot, bet turbinos neturėsi...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs GT

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
  • LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2016-01-04 12:13 »
Cia yra turbinos slegio reguletorius/ solenoidas. Jei nuluzo bandyk klijuot, jei neina ieskok kito, nes be jo turbina neveiks
Buvo:
AR 164 2.0 v6 Tb, AR 166 2.0 v6 Tb, AR 156 2.4 jtd 10v x5, AR 156 Fl 2.4 20v x2, AR GT 1.9jtd 16v x2 AR 159 1.9 jtdm, AR 159 sw 1.9 jtdm
yra:
AR crosswagon q4 1.9jtd 16v

Neprisijungęs montezumijus

Ats: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2016-01-04 12:20 »
Turbinos geometrijos valdymas. Jei bus kazkas blogai su vakumu, turetu klaida mest.


Sent from my iPhone using Tapatalk
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs Andriausias2

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-01-05 13:30 »
Dėkui, visiems, pagelbėjote tikrai.. Tai pats sau bėdų prisidariau..

Disco - jei būtų nulūžęs tik pats laikiklis, tai čia problemų nematyčiau ;) deja pats plastikinis sujungimas nulūžo prie pat reguliatoriaus korpuso..

Montezumijus - deja pas mane ir oro srauto matuoklė numirusi, tai aš ją dabar laikinai iš vis atsijungęs, nes su prijungta ja mašina nevažiuoja, tai klaidą ar taip, ar taip metą..

matau, kad teks ieškotis solenoido, tikiuosi kosmoso nekainuoja, nes gaila būtų dėl tokio neatsargaus veiksmo keisti buvusią gerą detalę :)

O tai dabar jei važiuočiau be šlangos, tuo pačiu kai turbinos geometrija nebus valdoma - turbinos pačios neužpjausiu?

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-01-05 13:43 »
Dėkui, visiems, pagelbėjote tikrai.. Tai pats sau bėdų prisidariau..

Disco - jei būtų nulūžęs tik pats laikiklis, tai čia problemų nematyčiau ;) deja pats plastikinis sujungimas nulūžo prie pat reguliatoriaus korpuso..

Montezumijus - deja pas mane ir oro srauto matuoklė numirusi, tai aš ją dabar laikinai iš vis atsijungęs, nes su prijungta ja mašina nevažiuoja, tai klaidą ar taip, ar taip metą..

matau, kad teks ieškotis solenoido, tikiuosi kosmoso nekainuoja, nes gaila būtų dėl tokio neatsargaus veiksmo keisti buvusią gerą detalę :)

O tai dabar jei važiuočiau be šlangos, tuo pačiu kai turbinos geometrija nebus valdoma - turbinos pačios neužpjausiu?

Ieškok dėvėto, nes nauji nepigūs. Turbinos visai neturėsi, o važiuot nesiūlyčiau visai. Pažiūrėk forumo skelbimus, ten mačiau vienas Uteniškis dalim paleido 2,4 jtd, 103 kW motorą, pasuk ir sutarsit. Darbo nedaug pasikeist, bet nors nereikės rizikuot važinėjant.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-01-05 13:49 sukūrė Disco_V »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs wacha

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 150
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2016-01-05 17:54 »
Drįstu teigti, kad solenoidas tiktų ir nuo visokių vagenų?  ::) Tik neužmėtykite akmenimis  :D Kai garaže kariavau su turbo slėgiais aš jų buvau gal 5 iš šroto pasiėmęs, po 5-is eurus prašė už vienetą  ;) Dabar tiksliai nepamenu, kaip ten buvo, bet man rodos, jei korpusas toks pats, tai jis ir tinka. O korpusų rūšių nėra daug, tad siūlyčiau pradžiai šrote tokį patį pasibandyt. Iš bėdos gali važinėt, tik nebus traukos, su GT gal tris dienas atvažinėjau, kai reikėjo iš garažo į servisą pirmyn atgal važinėt, bet varikliui nepakenksi  ;)

Neprisijungęs Tikimybius

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 81
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2016-01-05 18:49 »
Pasmane 100kw 2.4 paleista, jei reik kazko galiu nuimt :D

Neprisijungęs Andriausias2

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 JTD 16V variklio dalies paskirtis
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2016-01-07 11:50 »
Tikimybius - o tave galima rasti Vilniuje? :)

Tai man reikėtų to solenoido apie kurį čia kalbėjome. Kiek euro norėsi?
Taip pat dar būtų gerai oro srauto matuoklė, tik va čia jau abejoju ar nuo 2.4 100kw jinai tiks.. man reikia tik pačio daviklio, tai gali būti be korpusiuko, bet jei duosi su, išsiardyčiau :D tai dėl daviklio, jeigu galėtum parašyk koks kodas pas tave matuoklės, ant jos ten parašytas turi būti arba nuotrauką su kodu atsiųsk, kaip patogiau. Ir paskutinis dalykas ko reikia, tai šlangos oro padavimo nuo oro filtro dėžės iki įsiurbimo kolektoriaus (tos, kuri virš akumo eina :) ), šlanga, manau tokia pat ir pas 1.9 turėtų būti..