Autorius Tema: AR 147 1.9 JTD: elektromagnetinis vožtuvas:  (Skaityta 3179 kartus)

Neprisijungęs Karolis9321

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 38
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 147 1.9 JTD: elektromagnetinis vožtuvas:
« Įrašytas: 2015-12-22 12:28 »
Kur stovi elektromagnetinis voztuvas? 1.9 dyzelis
« Paskutinį kartą keitė: 2015-12-22 12:42 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs GT

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
  • LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.9 JTD: elektromagnetinis vožtuvas:
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2015-12-24 15:56 »
4- elektromagnetai stovi ant purstulu po 1 kiekvienam. Ir 1 is galo siurblio. Jei kazkas tau diagnozavo ta problema parasyk kaidos koda pasakysiu kuris ir kur jis stovi. Arba automobilio gedimo simtomus.
Buvo:
AR 164 2.0 v6 Tb, AR 166 2.0 v6 Tb, AR 156 2.4 jtd 10v x5, AR 156 Fl 2.4 20v x2, AR GT 1.9jtd 16v x2 AR 159 1.9 jtdm, AR 159 sw 1.9 jtdm
yra:
AR crosswagon q4 1.9jtd 16v

Neprisijungęs Karolis9321

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 38
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.9 JTD: elektromagnetinis vožtuvas:
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2015-12-30 18:11 »
Cia tipo turbinos valdymo voztuvas. Nes dabar turbo pucia be ribu.

Neprisijungęs wacha

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 150
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.9 JTD: elektromagnetinis vožtuvas:
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2015-12-30 20:11 »
Turbo nepučia be ribų, vos perpūtus eina i serviso režimą ir solenoidą pastato ant 50%. Tu gal geriau pasakyk kokios pas tave bėdos, nes niekas nesupranta kokio tau elektromagneto reikia  :-\

Neprisijungęs Karolis9321

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 38
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.9 JTD: elektromagnetinis vožtuvas:
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2015-12-31 14:17 »
Tai pas mane tas salenoidas it nuejo saibom, nu bent jau taip sake chiptuninge. Ir man ji pasikeist reikia, turiu as ji tik nezinau kur stovi. Tik neaisku ar tas salenoidas susijas su kita problema. Susilus varikliui iki darbines temperaturos it gazuojant nuo 2 iki 3 stuku apsuku variklis dirba taip tarsi sankaba butu nuejus persoka apsuko bet paskui pagauna ir taip jau kokie 3 4 men. Nei blogeja nei gereja. Simptomai kaip sankabos bet is kitos puses ne nes kol persokineja apsukos greitis taip pat kyla. Sake chiptuninge lad tiesiog turbo perpucia, variklis jungia serviso rezima ir neptiima tiesiog tiek galios , o to pasekoje persigazuoja tos apsukos.

Neprisijungęs GT

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
  • LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.9 JTD: elektromagnetinis vožtuvas:
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-01-01 11:35 »
Turbinos slegio reguliatorius ( elektromagnetinis voztuvas), randas priekyje prie difuzoriaus ( prie televizoriaus). Ieskok tokio cia yra turbinos slegio reguliatorius.
Buvo:
AR 164 2.0 v6 Tb, AR 166 2.0 v6 Tb, AR 156 2.4 jtd 10v x5, AR 156 Fl 2.4 20v x2, AR GT 1.9jtd 16v x2 AR 159 1.9 jtdm, AR 159 sw 1.9 jtdm
yra:
AR crosswagon q4 1.9jtd 16v

Neprisijungęs wacha

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 150
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.9 JTD: elektromagnetinis vožtuvas:
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-01-01 12:25 »
Kad ir kaip norėčiau tau padėti, tačiau žinok aš niekaip neiššifruoju tavo rašliavos  :D O chiptuninge diagnostiką bent jau padarė? Jei taip tai gal žinai kokios klaidos ten buvo? Solenoidas (elektromagnetinis vožtuvas) jei išvis apie jį čia kalba eina stovi ne, kaip aukščiau minėjo prie televizoriaus. Na bent jau GT jis pasiekiamas tik iš auto apačios, kaip su 147 nežinau, tačiau manau, kad yra keletas variantu, kurie priklauso nuo variklio tipo, kurio tu taipogi čia nepaminėjai... Ir man šiaip keista, kaip galima taip imti ir nustatyti, kad solenoidas blogas. Gal žinai kokiu būdu buvo prieita prie tokios išvados?