Žodžiu prasidėjo linksmybės

Vieną rytą įsėdus į automobilį ir jį užkūrus išmetė check engine, nieko labai blogo nepagalvojau, nes važiuoja gerai, traukia taip pat gerai, jokių pašalinių bėdu atrodo nebuvo. Padarius diagnostika, kad ir kaip bebūtų netikėta - grandinės klaida

Tai vą sėdžiu jau ramus abiejų variklio grandinių komplektus pasikeitęs pas Autofficinos vyrus, vą Tau ir 2.2JTS

Dar gerai, jog prie to pačio pamatė, kad alkūninio veleno škyvui - ragai, išplyšusios gumos, jau pasidaręs kreivas, trinasi į tepalo siurblį. Tai kaip būtų ir nieko, nusiperki naują ir pakeičia, bet nei Autofficina, nei nė viena kita automobilių detalių paduotuvė tokios detalės jokiuose kataloguose pirkti nerado naujos, skambinausi po šrotus (T.y. dvi 159 ir viena brera 2.2jts ant dalių) - škyvo neturėjo. Tai galų gale pasirodo toks pat (na ne toks pat, bet labai panašus ir su tuo pačiu kodu) škyvas eina ir į Opelį su 2.2i motoru, nuo jo tas pats škyvas nupirktas 3-4 kartus pigiau, nėi kainuoja devėtas iš alfos. Šiek tiek palengvėjo, nors ivensticiju alfonsas pareikalavo nemažai


Naujais grandinių komplektais pasidžiaugiau mažiau nėi savaitę ir palikau automobilį kebulo remontui. Nors dar rudenį planavau ją perdažinėti baltai, tačiau racionaliai viską apsvarščius ir pasiskaičiavus finansiškai buvo nuspresta palikti tą pačią baisia sidabrinę spalvą. Darbai baigėsi - darbai prasideda!
