su galine pagalve nelabai ką ten pakilnosi. kadangi motoras su dėže stovi ant triju pagalviu - dvi šonose ir gale šita, tai pasėdus galinei pagalvei motoras su dėže pasvyra atgal ir tiek. ko pasekoje gauna daugiau apkrovos "kaulas" viršuj ir vartosi gazuojant viskas.
pagalvės stovi šonose ir sukasi į kėbulą iš apačios, motoras su dėžę jau prie jų irgi iš apačios prisuktas. tai pakelti viską ten nebent perdarant kronšteinus arba perdarant pagalves į žemesnes. arba naujas pagalves dėti - kuriam laikui bus ok.
kas dėl granatos gumos tai jokių ten slėgių nėra, nenusišnekam jau iki babinos mušimo per kardaną lygio
)) plišta būtent vidinės granatų gumos ir būtent dėl to, jog nuleidus mašina pusašis su tripoidu sulenda daugiau į "stakaną". pati granatos guma greičiausiai dedama tokia, kokia ir priklauso stock'ei pakabai ir dar į tas pačias vietas fiksuojama ant pusašio. to pasekoje gaunasi, jog guma suspaudžiama daugiau negu turi būti ir paprasčiausiai prasitrina ten kur liečiasi tos rievės. prisegu foto su granatos guma kaip pvz kad įsivaizduoti kurioj vietoj buna bėda (rodykle raudona pažymėjau). kad išorinė granata nekreipti dėmesio - su vidine neradau foto
išorinės granatos gumos tokios bėdos neturi, nes tas ašies galas fiksuotas ir granatos viduj nevaikšto ašies atžvilgiu - tik lankstosi.
sprendimai yra keli. ieškoti žemesnės vidinės granatos gumos. arba granatos gumą fiksuoti toliau. kaip pvz. ant 156'os 2,4jtd 10v pusašiai turi tokius iškilimus vidinės granatos pusėj kur granatos guma įsistato (meninėj iliustracijoj raudona rodyklė) ir ten chamutu užveržiama. tai tenai ant sužemintos pakabos gumos pusmečio neatlaikydavo. stačiau kur žalia rodyklė - laiko iki šiolei. jei tokio briaunų nėra, lieka tik žemesnės gumos ieškotis.
ir dėl tripoid'ų - gali pažėti gal autoera turi. mačiau jie turėjo katalogą, gal kažką rasi pagal išmatavimus, nes originalus žymiai geriau laiko negu tie adatiniai.