Grizau is serviso ka tik, nerinkom siandien alfos. Yra keli niunsai, del ko sustojom ja rinkti.
1 dalykas, tai mano pati masina yra per 1-2cm labiau susmukusi, butent ta puse, kuri pastoviai luzta. Butent todel, pusasis dar labiau yra lauziamas negu keleivio puses. Tai matosi net is kolbos, kadangi pusasis labiau uzlenktas i virsu rato link, kolba yra aplankstyta, nes eigos kolboje jau truksta. Foto matosi kantukai pasikraipe:
2 dalykas, skiriasi naujas tripoidas pagamintas nezinia ko ir orginalus alfos. Naujas tripoidas sukiojasi tik 180 laipsniu, orginalus 360, tai irgi daug ka lemia, nes kuo daugiau man eigos yra sukantis, tuo geriau. Cia vienas is faktu, kai man orginalus drebantis laike metus laiko, o vos tik pakeitus i nauja - subyrejo kas dvi dienas du tripoidai. Birzelio menesi dejom deveta, tad vazinejau iki siol be gedimo. Isardzius tripoida radom viena iskritusia adatele, del kurios ir strigo tripoidas.
Foto naujo tripoido:
Foto orginalaus:
Butent tik siandien kazkaip atkreipemia i tai demesi, ir supratom. Kaip minejau, mano vairuotojo puse yra sukritusi labiau per 1-2cm nei keleivio, tad kaip Zhalias minejo, dar vienas sprendimas yra maximaliai iskelti deze. Kelsim deze uz sios vietos padeja saibas, ties nusedusios puses kuri ir luzta, manau iseis sukelti 1-2cm drasiai:
P.s Zhalias, kiek patys sporte keliat dezes? Pagal pusasio kampa, pagal dropa ar ka?