Gal ne kiek kala, o kiek klaksi? Na, nesu variklių specas, bet taip pat pritarčiau Pippo minčiai, kad čia ne variatorius kaltas. Šalta dirbtų kaip dyzeliukas, ir jei variatoriui pabaiga tai toks garsas išliktų nuolatos. Paprasčiausiai kompensatoriai galbūt klaksi ant laisvų, o pagazavus garsas dingsta. Tai paaiškina kodėl šalta neklasi, o tik pasiekus darbinę temp. Pašyla tepalas, suskystėja ir tampa per skystas kompensatoriam, o šie pradeda skleist garsą dirbant laisvais sūkiais. Pradžiai, kai keisi alyvą, patarčiau jau nepirmos jaunystės TS susipilti kokybišką 10w40 (jei naudojami dabar 5w40) Mobil, Eneos, Liqui Moly, Meguin tepalus ir turėtų padėt. O jei ne, tada jau tik Alfų TS'us išmanantys meistrai nustatys pamatę.