Na kagi, pravaziavau siek tiek daugiau nei 2000km per mazdaug 8 dienas su Alfa Romeo Giulia Veloce. Ziemos keliais apsalusiais, apipustytais, sausais ir slapiais... netgi apledejusiais serpentinais (jeigu taip galima pavadinti Svedijos kalnu keliukus).
Galiu pasakyti, jog automobilis yra stipriai kompetentingas tokiems isbandymams. Kazkaip anksciau galvojau, jog Audi quattro arba Subaru (marketingo auka) yra patys geriausi automobiliai tokioms kelionems. Bet Veloce greiciausiai netgi pasiuncia bent jau Audi A6 Quattro i seseli.
Subaru nezinau, nesu turejes arba isbandes tokiomis salygomis.
Giulia Veloce yra labai gerai subalansuota, lengvute (moderniu auto atzvilgiu), zemas svorio centras ir turi puiku varikli o dar gersene pavaru deze. Tiesiog fantastiska ZF deze (bet apie tai veliau). Su dygliuotom haka8 padangom 255 gale ir 225 priekyje man taip ir neteko prarasti kontrole bent jau trumpam su siuo automobiliu. Netgi provokuojant ant posukiu lediniu keliu, gaza nuspaudus ji siek tiek susvyruoja ir lipa i virsu be jokiu intrigu. Audi A6 3.0 Q prisimenu reikdavo koreguoti gerokai atleidus acceleratoriu su haka R2 padangom toje pacioje vietoje (taip kitos padangos, bet dar svarbiau kita svorio kategorija - kas yra ne i nauda ypac slidziais keliais). Alfa tiesiog kaip prikalta lenkimo metu pereinant is vienos juostos i kita per sniego sanasas 130-140km/h greiciu ir jokios dramos. Visi SUV'ai (o ju tikrai netruksta skandinavijoj) neturi jokiu sansu su savo dyzeliniais varikliais, aukstu svorio centru, virssvoriu ir aukstu oro pasipreisinimu. Be konkurencijos.
Dabar aisku, tokie RS3 ar RS4 greiciausiai butu geresnis palyginimas, bet cia jau ir kaina kita ir vel tas svoris aukstas pas tuos vokiecius. Mano geras pazystamas dave palyginima - prikrauk pilna pirkiniu vezimeli prekiu ir bandyk greit pasukti ji vezant... jis taip sulygino Audi automobilius, kurie beviltiskai understeer'ina. Cia yra tiesos.
Dabar apie ta pavaru deze.
Dar ir dabar sypsena neatslegsta , kai prisimenu perjungimo nebuvima automatiniam rezime ir paskui zaibiskai greita manual rezima ant padalu (su performance pack, padalos ant vairo ir mechaninis diffas gale). Zodziu eini kokia 4000-4500 "giri" ir imeti zemesne pavara... wow, veza ir lengva isvystyti priklausomybe
Butu ragazzon nuo kokio downpipe (arba su downpipe), tai dieve padek...
Laukiu jau dabar vasaros ir ziedo...
Aisku yra ir siokiu tokiu minusu... nors jie mazai mane jaudina. Pirma, vos 200 km pravaziavus visu keturiu ratu oro slegio duomenys buvo pamesti... dingo. Ir uzsidege lempute su zemu oro slegiu. Sustojau, patikrinau degalineje, visi ratai kaip vienas rode 2.5*100 kPa. Zodziu jokiu problemu, bet lempute dega ir slegio duomenys dingo. Zmona jau pradejo savo - nu va ir vel Alfa isigijom, prasideda...
Nezinau ar cia padangistai (masina parsiveziau nauja su vasarinem padangom ir montavau naujas ziemines pas kitus rimtus padangistus) ar cia Alfa grybauja su tuo TPMS... Na vaziuosiu pas dyleri po nauju parodysiu.
Kitas bajeris maziau idomus, tai kuro lygio matuoklis arba dar blogiau atstumas likes nuvaziuoti. Zodziu rode puse bako, o gal po 150km uzsidege raudona, nors rode apie 90km like iki kito pylimo... pavaziavus vos 25km dingo isviso likusiu km rodymas
... Na taip italiskai
pas vokiecius tokiu bajeriu nebuvau pastebejes...
Veidrodeliai neapsildomi, kas reiskia, jog su kombinacija jog ratai pas Giulia Veloce yra gana arti krasto, tai labai greitai apeina veidrodeliai visokio sh ir matomumas realiai visai dingsta (ypac jeigu galinis langas uzbarikoduotas kokias maisiukais... kas pas mus bus kasdienybe kiekvienoje ilgesneje kelioneje). Bet realiai su Veloce galiniu veidrodeliu kaip ir nereikia - lenkianciu taip ir neatsirado
)).
CarPlay yra irgi toks labai neisvystytas ir bent jau pas mane nera touch screen, kas pasunkina visa valdyma. Bet cia smulkmenos pries visa kita, ka sis auto gali
Turbut geriausias mano automobilis kuri esu turejes ir vairaves ziema. (Lamborghini Huracan ziede teko vaikyti pora ratu, bet itariu, jog sis butu buves labai jau nenuspejamas lediniais keliais)