Autorius Tema: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka  (Skaityta 16975 kartus)

Neprisijungęs Alfa 159 vagon

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 9
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2015-06-26 07:13 »
Aciu

Neprisijungęs Alfa 159 vagon

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 9
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2015-07-04 08:11 »
Nu ka zmones daryt nezinau. Sklendes pakeistos egr isprogramotas oro sklende keista degimo kampo alkuninio pakeista nustatita ir vistek ta pati huinia isijungia avarinis rezimaz vaiojant laisvu hodu po isibigejimo. Gelbekit pinigu sukista bele kek o tolku 000


Sent from my iPhone using Tapatalk

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2015-07-04 08:13 »
O kur tvarkai?  Gal laikas nuvaryt pas šitų auto spėjus,o ne belekur?
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Valericz

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 15
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2015-07-22 20:29 »
Sveiki. Pas mane vakar atsitiko panaši bėda. Važiuojant staiga dingo trauka. Užgesinus variklį ir pradėjus važiuoti borto kompas išmetė klaidą "Insufficient engine oil pressure, stop and turn off engine". Vykdydamas automobilio nurodymus  :) niekur nejudėjau. Nutempiau į servisą, pajungė prie Kompo, aptiko visai kitas klaidas: EGR vožtuvo ir DPF. Apie tepalo slėgio daviklį ar siurblį net užuominos nebuvo. Vėliau diagnostikas nustatė, kad "greičiausiai" sugedo DPF slėgio daviklis (https://www.google.lt/search?q=55204352&biw=1309&bih=726&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMI1qLogKDvxgIVCA-SCh2P-wcp#imgrc=mp6MOnFV876VTM%3A). Po ilgu ieškojimu pavyko surasti tik Autobravoj. Tikiuosi rytoj bus. Kaina 72 €. Vėliau žiūrėsim ar tas daviklis turėjo įtakos tam, kad automobilis įsijungtų į avarinį režimą ir nevažiuotų. Užsivest užsiveda, bet įjungus D iškart užgesta. Kažkas pasakys, kad bėda automato greičio dėžei, bet diagnostika nesurado jokiu klaidu susijusiu su greičio dėže. Kaip vystysis tolimesni įvykiai pranešiu.
P.S. praeitą savaite kompiuteriniu būdu darė DPF'o  regeneraciją, nes buvo užsikimšęs.

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2015-07-23 00:18 »
Sveiki. Pas mane vakar atsitiko panaši bėda. Važiuojant staiga dingo trauka. Užgesinus variklį ir pradėjus važiuoti borto kompas išmetė klaidą "Insufficient engine oil pressure, stop and turn off engine". Vykdydamas automobilio nurodymus  :) niekur nejudėjau. Nutempiau į servisą, pajungė prie Kompo, aptiko visai kitas klaidas: EGR vožtuvo ir DPF. Apie tepalo slėgio daviklį ar siurblį net užuominos nebuvo. Vėliau diagnostikas nustatė, kad "greičiausiai" sugedo DPF slėgio daviklis (https://www.google.lt/search?q=55204352&biw=1309&bih=726&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMI1qLogKDvxgIVCA-SCh2P-wcp#imgrc=mp6MOnFV876VTM%3A). Po ilgu ieškojimu pavyko surasti tik Autobravoj. Tikiuosi rytoj bus. Kaina 72 €. Vėliau žiūrėsim ar tas daviklis turėjo įtakos tam, kad automobilis įsijungtų į avarinį režimą ir nevažiuotų. Užsivest užsiveda, bet įjungus D iškart užgesta. Kažkas pasakys, kad bėda automato greičio dėžei, bet diagnostika nesurado jokiu klaidu susijusiu su greičio dėže. Kaip vystysis tolimesni įvykiai pranešiu.
P.S. praeitą savaite kompiuteriniu būdu darė DPF'o  regeneraciją, nes buvo užsikimšęs.

"Insufficient engine oil pressure, stop and turn off engine" - kiek pastebėjau šitą išmeta kiekvieną kartą, jei mašina užgesta pati dėl kokių nors priežasčių ir vėl pradedi vesti. jei išjungi tvarkingai ir vėl užvedus nepasirodo - nesuk galvos.

kadangi klaidų kodai paslaptis, bet spėju su davikliu prašovei - jei jis ir blogas, važiuoja normaliai auto. greičiausiai DPF užsikišęs ir tiek, teks pjauti.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Valericz

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 15
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2015-07-23 17:59 »
Tame ir esmė, kad ji nenori važiuoti. Jungi Drive, o ji tik "blykt" ir užgęsta.  :o Aš irgi įtariu, kad problema DPF ir EGR, bet neturiu galimybės stovėti prie meistriuko ir sakyti jam, kur atsukt ir ką pravalyt. Tikiuosi sutvarkys :)

Neprisijungęs Valericz

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 15
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2015-07-24 22:14 »
Na įdėjo man naują DPF slėgio daviklį.  Naujas daviklis leido kompiuteriui paleisti priverstinę regeneraciją (nes senas daviklis metė klaidą ir neleido net to daryti), bet filtras išsivalė tik iki 60 %. Paleidus regeneraciją dar kelis kartus ji atsijungdavo, nes susidarydavo per didelis slėgis. Pradedant važiuoti ir apsukoms pakilus iki 2000 vėl išmete Check engine - Particulate filter error. Vienu žodžiu kitą savaite varysiu kažkur "kastruoti" Romeo :) šalinti DPF, ir daryti iš jo Giulietta :D

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2015-07-24 23:41 »
Na įdėjo man naują DPF slėgio daviklį.  Naujas daviklis leido kompiuteriui paleisti priverstinę regeneraciją (nes senas daviklis metė klaidą ir neleido net to daryti), bet filtras išsivalė tik iki 60 %. Paleidus regeneraciją dar kelis kartus ji atsijungdavo, nes susidarydavo per didelis slėgis. Pradedant važiuoti ir apsukoms pakilus iki 2000 vėl išmete Check engine - Particulate filter error. Vienu žodžiu kitą savaite varysiu kažkur "kastruoti" Romeo :) šalinti DPF, ir daryti iš jo Giulietta :D

Taip lengvai neišsisuksi. Prie to pačio, dar užglušink EGR ir nepamirštam esminio dalyko - kompiuterio. Teks perrašyt programą, kad nemėtytų klaidų dėl DPF ir EGR. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Suzukis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2015-07-25 22:06 »
Mano 159 2.4 dyzelis irgi turi panasia problema. Uzspaudus gaza kartais ismeta cruise control off, o veliau imeta serviso rezima, o retkarciais isvis atjungia varikli, tik isjungus/ijungus degima vel pradeda traukti. Restauruotas kuro siurblys, tikrinti purkstukai, kuro slegio reguliatorius keistas, DPF EGR ir sklendes isoperuotos ir isprogramuotos, bandziau atjungti oro srauto matuokles fyske vistiek tas pats. Buvo tarpas kai 3men buvo dingus si problema taciau dabar vel atsirado. Atjungia labai nesistemingai, kartais istisai atjungineja spaudziant, kartais kas kelis simtus kilometru. Bet tai buna tik uzspaudus ir laikant dugna apie 3-4k. Gal kam teko susidurti ir ispresti sia problema? Cia girdejau apie turbinos solenoida gal but jis cia kaltas?
« Paskutinį kartą keitė: 2015-07-25 22:08 sukūrė Suzukis »

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2015-07-25 23:53 »
Kazkur rasiau jau ,panasiai buvo draugui,taisymo variantai buvo siulomi ivairus 2 men pavazinejo vien tik Statoil ir Neste kuru viskas baigesi .
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4