Sveiki,
Pagaliau ir aš į dienos šviesą ištraukiau savo žaislą
Visiškai spontaniškas pirkinys sausio mėnėsį po tiesiogAS posto forume. Senai giliai širdyje norėjau kažko daugiau nei 4 cilindrai ir benzino. Šiaip kasdien tarnauja dyzelinė 156'a. Svajonė išsipildė, belieka ją puoselėti
Mašinos rida nedidelė, panašu, kad odometras nemeluoja. Kėbulo spalva pablukusi, bet po šiandienos apsilankymo plovykloje neatrodo taip tragiškai kaip galvojau. Paprasčiausiai Vokietijoje ilgą laiką buvo numesta lauke, todėl jau vos ne samanos pradėjo želti
Variklis dirba gražiai, bet normaliai išbandyti dar neteko. Pirma išlindusi bėda tai blogas termostatas. Bet apie jo keitimo niuansus aprašiau kitoje temoje šiame forume.
Pakaba, panašu, kad žeminta. Tą patvirtina tarp įvairių vokiškų sąskaitų rastas Eibach lankstinukas ir problematiškas įvažiavimas į garažą
Salonas nesutrintas, tvarkingas. Tik atšilus orams reikės cheminio valymo.
Iš įdomesnių dalykų, esančių komplektacijoje tai galiniai parktronikai
Tokie oldschool'iniai, matosi galiniame bamperyje. Įdomiausia, kad ne kažkokie kinietiški. Ant bloko yra alfos ženklas ir part number.
Artimiausiu metu laukia TA ir registracija. Toliau diržų ir visų skysčių keitimas, vožtuvų reguliavimas. Planas pagal galimybes išlaikyti originalumą, jokių "tiurlingų". Galvoju važinėti tik šiltuoju metu. Būtų gaila maudyti žiemą druskoje.