Pasistengsiu paprastai
Tinka nuo 147/156,
žiūrėt reik variklį, taip ir nesuprantu
vieni gamintojai rodo:
1,8-2.0 / JTD / v6 kiti 4c / 5-6c
Geriausios spyruoklės Eiback ProKit (geriausiai suprojektuotas standumas, patogumas, ir tikrai labai malonios, nekrato, nevibruoja ir tt) kurtos 156'ai, GT svoris gale panašus.
Face, GT spyruoklės jau žemesnės priekį/gale,
Eibach kataloge pvz GT V6 raso -20mmm priekis, galas -25mm (GT V6 priekis žemesnis nei 1,9/2,0).
156'tai ProKit žemina -35mm. Darykit išvadas kolegas ir rinkitės pagal savo prioritetus.
Žodžiu, GT pažemės mažiau, nei 156, o tarpas tarp arkos ir rato bus kaip 156 (foto pvz).
Eibach komplektą savo Juodei rinkausi dėl to, kad Eibach ne ant popieriaus spėlioja kiek kietint, o realiai prašo paskolint konkrečius auto modelius, ir juos gyvai testuoja, taip pasiekdami optimalius variantus (eibach.com rastumėt ir sarašą geidžiamų testuoti automobilių). Spyruoklės ir amortizatoriai reguliuoti 156 sedanui, tingiu ieeškot, bet tikiu. kad ten skirtumo svorio nėr, puikiai veikiė ir mano SW.
Kaina: 133 Eur, atveža mygom
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/Eibach-ProKit-Sports-Spring-Kit::1357.htmlrekomenduoju, tiek spyruokles, tiek pardavėją.
Atrodo taip: