Autorius Tema: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:  (Skaityta 14782 kartus)

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Įrašytas: 2015-02-18 00:10 »
Variklis 2.4JTD 110kw. Patikrinus 3 is 5 zvakiu mirusios. Bandyta atsukti, ne viena neatsisuko, paliko ramybeje, kad nenulauztu isviso.

Ar yra imanomi budai jas isgrezti su spec irankiu ar dar kaip nors isimti, be galvos kelimo? Pasidalinki patarimais, butu idomu isgirsti. Aisku, ziema jau baigesi, bet norisi susitvarkyti vistiek jei ne dabar, tai veliau.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-02-18 00:13 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2015-02-18 00:13 »
Miestas? Galėčiau parekomenduot meistrą.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-02-18 00:14 sukūrė PiPPas »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2015-02-18 13:28 »
Kaunas.

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2015-02-18 16:33 »
uzkaitini iki max varikli bandasi sukt zvakes, jei atlus tai atlus(vistiek jos nekaitina) gal ziurek pavyks... jei atlus tik kaitinimo elementas ikali ji su kalteliu i cilindra ir issiemes purkstuka per jo skyle su magnetu susizvejoji kaitinimo elementa, jei lus ir liks zvake su sriegiu galvoj tada ieskai zmoniu kurie isgrez ir t.t.
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs Tadas155

Ats: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2016-01-09 21:18 »
Sveiki, ar pas JTD zvakes kaista tik tada, kai zema temperatura ar visada?  Jei tik zema, tai nuo kokios temperaturos isijungia pakaitinimas? Nes kiek ziurejau su testeriu, nu neateina srove i zvakes, bet masina stovi garaze, kur yra +5. Rele gera, nes bandytos trys ir su visomis tas pats. I pacia rele ateina vienas pastovus pliusas (prisisuka su verzle) ir fyske su keturiais laidais. Ijungus degima i ta fyske ateina vienas minusas ir trys pliusai. Patikrinus kitoj masinoj ta fyske ijungus degima i ja ateina tik tas pats minusas ir vienas pliusas (kiti du laidai be itampos, masina stovi lauke -6C). Kaip suprantu, butent tais dviem laidais ir valdosi rele. Tai klausimas, koks daviklis valdo rele?
neturiu alfos.

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-01-09 22:17 »
po ilgesnio stovėjimo pakaitinimas turėtų suveikti imho net ir vasarą. šiaip imami duomenys apie motoro temperatūrą, o pačia relę valdo motoro ECU. 5 kontaktų fiškėj turi būti vienas minusas, vienas pliusas įjungus degimą, kiti du laidai eina tiesiai į kompą.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Tadas155

Ats: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-01-09 22:23 »
po ilgesnio stovėjimo pakaitinimas turėtų suveikti imho net ir vasarą. šiaip imami duomenys apie motoro temperatūrą, o pačia relę valdo motoro ECU. 5 kontaktų fiškėj turi būti vienas minusas, vienas pliusas įjungus degimą, kiti du laidai eina tiesiai į kompą.

toj masinoj, kur kaitinimas veikia, tai fiskej taip ir yra: minusas, pliusas ir du ''tusti'' laidai, kurie kaip sakai ir eina i ecu. o toj, kur kaitinimas streikuoja, ijungus degima ir patikrinus fyske yra vienas minusas ir trys pliusai.
neturiu alfos.

Neprisijungęs FORTUNE

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 78
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2016-01-10 17:24 »
Tos zvakes pas JTD uzkistos atsiprasant 'subinej'.  >:(  man prie salciu gerai nesikuria galvoju kad zvake kokia bus nuejusi.
bet kad patikrint reikia nusiardyt dar truputi detaliu nuo virsaus kad visas jas issukt ir patikrint
bet paskui pagalvojau ar per diagnostika neina patikrint zvakes geros ar ne ?

Neprisijungęs Tadas155

Ats: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2016-01-10 21:23 »
nera ten taip baisiai, nusiimi variklio dangti ta plastikini,  numauni ''pypkutes'' nuo zvakiu ir su kontrolke arba testeriu pasimatuoji kiek gyvu tu zvakiu.
neturiu alfos.

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 JTD: pakaitinimo žvakių problemos/klausimai:
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2016-01-10 21:24 »
Labai paprastas tikrinimas,  nuo akumo  paimi pliusa ilgesniu laidu ir prilieti zvakes kontakta,jeigu sukibirksciuoja reiskia gera.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4