Autorius Tema: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai  (Skaityta 9581 kartus)

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2015-01-14 21:04 »
2.4 JTD variklį parmušti yra reikalų... Jei jau suvaryta galva, tai kaip su kitais mazgais? Temos autoriui rekomenduočiau pasieškoti kitos alfos, jų tikrai galima rasti normalių. 129kW variklį dalimis rasti ne taip lengva, labai abejoju ar kas parduos galvą, nebent už variklio kainą. O kur dar pakeitimas...
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2015-01-14 22:34 »
tai imi blogiausią varianta - motorschaden. skambini per skelbimus, klausi kiek kitas toks motoras, primeti pakeitimą kokius 300-600lt ir žiūri verta ar ne pirkti.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs mindaugaslt

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2015-01-15 09:23 »
Motoras.lt už variklį prašo ~725 EUR (2 500 Lt), o galva atskirai lygtai pusė variklio kainos. Taip pat radau visą variklį už 230 EUR (~250k rida). :) Žodžiu galvosūkis. Radau panašią Alfą 200 EUR brangesnę, bet su turbinos defektu kažkokiu. Turbūt turbiną lengviau ir pigiau sutvarkyt nei galvą?

Būtent ta pirma mašina ir yra motorschaden. Kaina gaunasi šiek tiek didoka, jei keist visą variklį, bet jei pavyktų suremontuot kažkaip be bloko keitimo, tada kaina gera. Ir pati mašina gerai išlaikyta, dėl to taip gaila paleist. :)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-01-15 09:25 sukūrė mindaugaslt »

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2015-01-15 09:32 »
Geriau jau imk tą, kur su turbinos defektu. Jei pardavėjui pamojuosi pinigais po nosim - manau numuši tuos papildomus 200 Eur. O turbiną su filtrų ir tepalų keitimu susiremontuosi už kokius 400 Eur ir nereikės sukt smegenų "ar tikrai gerai sutvarkys užlinkusį motorą".
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs mindaugaslt

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2015-01-15 10:03 »
Aš irgi panašiai mąstau. :) O įdomu kuro sąnaudos ženkliai skiriasi 1,9 ir 2,4?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2015-01-15 10:27 »
Skiriasi pora apie pora litru i didesne puse. Ir aptarnavimo kastai skiriasi i ta pacia puse. Bet lygiai taip pat ir trauka skiriasi :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs mindaugaslt

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2015-01-15 10:29 »
Realu į 10 l įsitekti važinėjant mieste trumpas distancijas? :)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2015-01-15 10:46 »
Nebent gazą su plunksna spaudysi. Ypač žiemą.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2015-01-15 10:58 »
Realu į 10 l įsitekti važinėjant mieste trumpas distancijas? :)

Jei pastoviai minsi iki dugno - be 12 ar 13 litrų nepraslysi. Jei važiuosi žmoniškai, turėtum į 10 litrų tilpti. Mano ex 2,4 JTD su 110 kW mieste apie 8,5 pasiimdavo, bet aš jos per daug neprievartavau.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs mindaugaslt

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2015-01-15 11:22 »
Aš su Nissan Primera 66 kW pripratęs važinėt, kur absoliučiai nėra skirtumo, ar su plunksna, ar plytą ant gazo uždėsi, vis tiek vienodai traukia. Tai jei įmanoma 9-10 l, labai smagu girdėt. :)