Man tik galvos reikia, nes pas mane plastmasė nulūžus:) tai va pasižiūrėsiu
Susitvarkiau visas problemas su DŪMAIS IR NETRAUKIMU, PAGALIAU SUPRATAU KĄ REIŠKIA KAI GALI RIEDANT MAŠINAI ANTRĄ MŪŠT IR VAŽIUOT
Bėda buvo EGR, dėkui Dievui elektrinė dalis sveika, bet vėl perikūpai kaip visada perikūpai jei nieko nepadaro pagal save
Laidai nuogi prie EGR, luptas EGR matyt prieš pardavimą ir net nesugebėjo išvalyt (nors ten tragedija viskas juoda, net įsiurbimas juodas), tai matyt tik pramušė vožtuvą, kad tam kartui vaikščiotų ir paliko pardavimui, aišku dar varžtus prie to pačio prasuko
Bet viskas išvalyta idealiai su benzinu ir waitspiritu, po to dar su feiriu, atrodo kaip naujas:) Pravaikiau dar po sutvarkymo, kad išsivalytų, kuriasi idealiai, jokių drebėjimų neliko, jokių dūmelių, jokios traukos problemos tai jeigu kam kiltų panaši problema iš pat pradžių tikrinkit EGR
Nes pas mane vožtuvas visai nevaikščiojo ir reikėjo daug pastangų įdėti, kad viską padaryti tinkamai ir, kad būtų kaip nauja
Tai tiek šiandien, o ryt baigsim viską su salonu ir bandysim toliau dalių ieškoti
P.S termostatas sveikas visgi išsiaiškinta, o ciferblatas grybauja:) tik va dar tokia bėda užkodavau magą, tai ryt reiks ieškot kodo, kažkur turėjau..
Protas neišjungt mago prieš jungiant lauk akumą