Tuo metu GTA buvo atšaukta, o gal ir visai neplanuojama išleist į dienos šviesą ne tik su 159, bet ir GT modeliu. Čia jau daugiau italų vidaus reikalai, kodėl nebuvo ir nebebus šitų modelių GTA versijų.
Na, o bet tačiau, jei jau norisi "sporto", tai Autodelta GT versijoj siūlo padidinto litražo 3.7 V6 variklius. Ten jau daugiau galios nei reikia kaip su FWD. Jau net 3.2 per daug priekinei ašiai.
O man yra keista, kodėl taip yra peikiamas tas GM V6 variklis. Gerai, padarė variklį su grandine, susidėvi ji kaip ir guminis diržas po 50-60 tūkst. km. So what? Nepavyko ilgaamžiškumo išgaut, bet ar dėl to toks jau blogas variklis? Tuo labiau, reikia paminėt, kokią jis galią generuoja - 191 kW, kas yra 260 arklių, kai tuo tarpu tas pats GT, su jau itališku, 3.2 V6 - 177 kw. Tai gal ir nieko tokio, jei grandinę pasikeist reikia po 60k km. Juk galingumas reikalauja šiokių tokių aukų. O be to, šito nepavadinčiau tokiu jau dideliu minusu.