Todėl, kad 2.0 ir 1.8 nėra tas pats. Į audi 80 gal ir nėra skirtumo ką įdėt, bet Alfos kiek gudriau buvo daromos, tad skyrėsi ir patys borto kompai ir drįsčiau teigti, kad ne vien jie iš elektrininės dalies. Vienas pilietis forume bandė kažkada čia pabūt gudresnis už pačius gamintojus ir į 156 kur gamyklškai stovėjo 2,0 grūdo 1,8 (kam to reikėjo, tik jis pats žino), o paskui vargo vakarienę valgė norėdamas tą variklį užkurt jau įdėtą.
Mašinos likimas ir liko neaiškus... Tad ir MIG'o atveju, keista, kas ir kaip ten ką pribūrė, nes 1,8 dar su selespeed, kai ėjo tik su 2.0 gamykliškai. Svarbu, kad įdėtas naujai 2,0 važiuoja be problemų. Gal meistrai apsiriko dėl kito įdėto buvusio variklio ir erezijas čia paskleidė, o kaip buvo 2,0 ir tebėra.