Autorius Tema: AR 147 2.0 TS: Kala variklis  (Skaityta 13239 kartus)

Neprisijungęs Katamaranas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Įrašytas: 2014-02-21 22:09 »
Gal kas patartu ka daryti,kokia kaina butu alkuninio veleno remontas?
« Paskutinį kartą keitė: 2014-02-21 23:50 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-02-21 23:51 »
Gal kas patartu ka daryti,kokia kaina butu alkuninio veleno remontas?

O kodėl iškart prie alkūninio veleno keliauji? Gal visai ne jame problema. Ir ar šimtu procentu įsitikinęs, kad kala variklis? Gal variatorius sugedo ar kompensatoriai sudilo.. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Katamaranas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-02-22 00:17 »
Gal kas patartu ka daryti,kokia kaina butu alkuninio veleno remontas?

O kodėl iškart prie alkūninio veleno keliauji? Gal visai ne jame problema. Ir ar šimtu procentu įsitikinęs, kad kala variklis? Gal variatorius sugedo ar kompensatoriai sudilo.. 8)
  Nes uzvedus varikli padidinus apsukas garsas didelis kalimo ir ant mazu apsuku garsas kalimo yra bet nedidelis,supratau tada kaip an ledo tvenkinio ziema apsuku biski daviau mashinai ir atsirado garsas varikli bet mazas db. jau kaip dvi savaites ir garsas atsirado didelis ,traukos nebera ir dusta mashina ant sankrizu.Gal prasukau ta velena ar kas ten nutiko net nezinau.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-02-22 00:26 »
Važiuok į servisą ir pasakys kame problema. Galbūt ne alkūninis velenas, o stūmoklis skilo ar cilindras pažeistas.

Bet kuriuo atveju kapitalinis remontas reikalingas bus varikliui.
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-02-22 00:54 »
nu jei prasukai alkūnės įdėklus ir dar važinėji, tai malačius  :smilie:
kiekvienas veleno apsisukimas važinėjant remonto kaštus tokiu atveju tik dvigubina. poliruoti nebeliks ko, o nauja alkūnė vėl kainuos.
jei kalena kompensatoriai, nu tai velenelius suvarysi, vėl kaina..
jei barška vožtuvai pradegę, nu suvarysi galvą, stumoklius, cilindrus nuolaužos subraižys.

nu žodžiu net kapitalinio neliks ant ko daryti, beliks ieškot kito "naujo" dėvėto variklio :)
o kapitaliai sutvarkytas variklis šimtą kart patikimiau ir dinamiškiau už tą "naują dėvėtą"..

o gal tepalo tiesiog trūksta? :)
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2014-02-22 09:44 »
nu jei prasukai alkūnės įdėklus ir dar važinėji, tai malačius  :smilie:
kiekvienas veleno apsisukimas važinėjant remonto kaštus tokiu atveju tik dvigubina. poliruoti nebeliks ko, o nauja alkūnė vėl kainuos.
jei kalena kompensatoriai, nu tai velenelius suvarysi, vėl kaina..
jei barška vožtuvai pradegę, nu suvarysi galvą, stumoklius, cilindrus nuolaužos subraižys.

nu žodžiu net kapitalinio neliks ant ko daryti, beliks ieškot kito "naujo" dėvėto variklio :)
o kapitaliai sutvarkytas variklis šimtą kart patikimiau ir dinamiškiau už tą "naują dėvėtą"..

o gal tepalo tiesiog trūksta? :)
deja kai ko kito truksta, bet ne varikliui, jei su tokiu vazineja ir kazka apie remontus galvoja...baigsis    skyle bloke, tokius metalo supirktuvei ima po ~0.60Lt/kg...tuscias blokas ~ 43kg, velenas ~17kg....uzvakar po 2vnt pridaviau  ;D

Neprisijungęs Masas

Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2014-02-22 11:57 »
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12

Neprisijungęs Katamaranas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-02-22 12:52 »
nu jei prasukai alkūnės įdėklus ir dar važinėji, tai malačius  :smilie:
kiekvienas veleno apsisukimas važinėjant remonto kaštus tokiu atveju tik dvigubina. poliruoti nebeliks ko, o nauja alkūnė vėl kainuos.
jei kalena kompensatoriai, nu tai velenelius suvarysi, vėl kaina..
jei barška vožtuvai pradegę, nu suvarysi galvą, stumoklius, cilindrus nuolaužos subraižys.

nu žodžiu net kapitalinio neliks ant ko daryti, beliks ieškot kito "naujo" dėvėto variklio :)
o kapitaliai sutvarkytas variklis šimtą kart patikimiau ir dinamiškiau už tą "naują dėvėtą"..

o gal tepalo tiesiog trūksta? :)
Siandiena pas meistriuka masina nuvariau,variklius renka jau 15 metu gal but sutvarkys.Tas kalenimas buvo labai mazas maniau kompensatorei,tepalo buvo ant mazos normos dapyliau tepalo ir ishkarto mashina pradiejo dusti.

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2014-02-22 13:39 »
reikejo klaust ar turi alfiniu specialtool'u ir ar yra toki varikliuka tvarkes, nes zinau pavyzdziu, kur "galbut sutvarkys" baigiasi tik pinigu isleidimu ir alfu prakeikimu...bet kokiu atveju indeklai, balansyru indeklai(ziedai), maziausiai 1 svaistiklis, gal koks stumoklis, tarpines, slifavimai, valymai, plovimai, isemimai-surinkimai gausis "galbut" maziausiai 1500-2000Lt...

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2014-02-22 13:45 »
reikejo klaust ar turi alfiniu specialtool'u ir ar yra toki varikliuka tvarkes, nes zinau pavyzdziu, kur "galbut sutvarkys" baigiasi tik pinigu isleidimu ir alfu prakeikimu...bet kokiu atveju indeklai, balansyru indeklai(ziedai), maziausiai 1 svaistiklis, gal koks stumoklis, tarpines, slifavimai, valymai, plovimai, isemimai-surinkimai gausis "galbut" maziausiai 1500-2000Lt...

Tikrai taip. Pats kažkada panašiai vos nenudegiau, kai dėdė pasiūlė savo patikimo meistro paslaugas mano 156'ai. Viskas baigėsi tuo, kad meistras pats nieko nedar varikliui, tik nuėmė velenėlių dangtelį, pažiūrėjo, kad bus per daug nesuprantamų dalykų, pakeitė radiatorių (ji reikėjo keisti) ir pasakė, kad netvarkys tokio variklio, nes nesupranta jo ir neturi reikiamų įrankių. Taip ir susipažinau su Zazu tada... Ačiū Dievui, kad bent jau meistras sąžiningas pasitaikė ir nedarė ko nesuprato. 8)

Todėl, dabar visiems siūlau važiuoti tvarkyt tokius dalykus tik ten, kur jau užsiema būtent tokių variklių remontais, o ne pirmam pasitaikiusiam (ne)pažįstamam meistrui eksperimentuoti.
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic