Man net su dviem mašinom itališkom tekę susidurt, kur buvo panaši problema, tik abi benzininės buvo. Bėda buvo galinės pagalvės kronkšteinas, kuris tvirtinasi prie greičių dėžės ir gamykliškai pritvirtintas trimis varžtais, tačiau mano atvejais arba vieno varžto trūkdavo, arba varžtai ne iki galo susukti, ko pasekoje davus apkrovos kronkšteinas sujudėdavo ir būdavo toks "Bum". Vienu atveju netgi variklis pasėdęs buvo taip, kad momentais liesdavo vidinę granatą ir būdavo dar ir toks garsas tarsi ratas šaudytų iš kulkosvaidžio
Taigi palįsk po automobiliu ir apžiūrėk, ar visi varžtai savo vietose, tikrai nepakenks, meistriukai Lietuvoje mėgsta nedasukinėt varžtų (logika, "ir taip laikosi ..."), o greičių dėžės ten nemažai ką yra sukinėti.
Tiesa, tavo atveju labai jau panašu į smagratį, visgi JTD 20v.. nulėk į kokį alfų servisą geriau.