Autorius Tema: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros  (Skaityta 8504 kartus)

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Sveiki. Bevaziuojant staiga pradingo visos pavaros. Sankaba spaudinejasi, kaip anksciau- svirtele variklio skyriuje juda graziai (sankabos komplektas pakeistas pries 21000km). Pavaras junginejant- pavaru svirtele po kapotu taipogi vaiksto, kaip ir anksciau. Trumpai snekant nesijaucia jokiu pokyciu isskyrus tai, kad dingo pavaros- t.y. bandant pajudet is vietos ijungus begi bei atleidus sankaba automobilis nereaguoja... Beje sis pokstas istiko bandant apsisukti kelio apsisukime susukus vaira iki pat krasto, o tai sukelia itarima, jog issinere pusasio sarnyras (granata). Gal kam nors is forumieciu yra kazkas panasaus nutike? Ar mano itarimai pagristi bei ar imanoma kiemo salygomis patikrinti ar tai butent sis gedimas?

Sis ivykis nutiko su AR 166 2.4jtd 110kw modeliu. Beje pries 12 dienu servise buvo pakeistas pagrindinis variklio dirzas- kiek suprantu sios proceduros metu buvo atsuktos variklio pagalves bei kilsteletas variklis? Ar ne? Ar tai gali buti pusasio sarnyro issinerimo priezastimi? Gal neprisuko kokios variklio pagalves ko pasekoje darant staigu posuki 360 laipsniu kampu ir isniro granata? Siaip kazkokios papildomos vibracijos po dirzo keitimo nesijaute...
« Paskutinį kartą keitė: 2013-12-19 19:48 sukūrė PiPPas »
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs JustasM

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 258
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-12-19 22:13 »
Jei liko granatos dalis ant greičiu dėžės ašies tai jungi 5 pavara ir begėjies iki 200, klausant tikrai girdėsis kaip sukasi granata. O šiaip domkratas, plytos ir lendi po tačka :) Kiek žinau vienas pusašis prailgintas, o kitas garanata su granata sujungta. Jei šitas išsinertu, tai matytum pusašį kabant. Gal nusišnekėjau, bet nors bus apie ką toliau galvot :)
AR 156 2.4JTD 20V

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-12-19 23:22 »
lysk po masina ir ziurek.. vairuotojo pusej vidine granata ijungus begi ar sukasi? jei sukasi o pusasis ne tai turi gedima... is keleivio puses ziurek i vidine granata jei ji sukasi o pusasis ne tai viskas aisq... siaip dazniausiai issineria isorines granatos tai turetum matyt besisukanti pusasi
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-12-19 23:37 »
Jei liko granatos dalis ant greičiu dėžės ašies tai jungi 5 pavara ir begėjies iki 200, klausant tikrai girdėsis kaip sukasi granata. O šiaip domkratas, plytos ir lendi po tačka :) Kiek žinau vienas pusašis prailgintas, o kitas garanata su granata sujungta. Jei šitas išsinertu, tai matytum pusašį kabant. Gal nusišnekėjau, bet nors bus apie ką toliau galvot :)
Buvo ir man kilusi mintis isibeget iki kokiu 200, bet va beda- be pavaru gan kebloka tai igyvendinti...  ;D
O jei rimciau- aplamai sie gedimo pozymiai ar atitinka isnirusios granatos beda? Gal ne ten slieku ieskot?
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-12-19 23:48 »
lysk po masina ir ziurek.. vairuotojo pusej vidine granata ijungus begi ar sukasi? jei sukasi o pusasis ne tai turi gedima... is keleivio puses ziurek i vidine granata jei ji sukasi o pusasis ne tai viskas aisq... siaip dazniausiai issineria isorines granatos tai turetum matyt besisukanti pusasi
Tamsta gan painiai (nes be skyrybos zenklu...) isaiskino...  Jei esti issinerusi butent kazkuri vidine granata- tai kokiu budu as isvysiu besisukanti pusasi, jei nebus kam jo sukt? Si paskutine fraze neaiski... O del viso kito tai logiska... Tik va beda- kaip po Alfa palyst kiemo salygom, kad kazka isvysti...
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-12-20 00:05 »
Ir dar vienas klausimas iskilo- ar automobili su isnirusia granata galima vilkti tokiu budu transportuojant ji iki serviso? Ta prasme ar velkant nepribaigsiu granatos galutinai? O gal galima vilkti tik su neuzvestu varikliu? Ir ar galejo pagrindinio dirzo keitimo metu isjudintas variklis itakoti si gedima?
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-12-20 10:34 »
Vilkti galima netgi užvedus variklį su išjungta pavara. Greičiausiai bus išsinėrusi granata. Man atrodo, kad netgi su užgesintu varikliu ir įjungta pavara tempiant mašiną turėtų nebūti pasipriešinimo, nes kažkuris ratas nesujungtas su pavarų dėže. Dar vienas variantas kaip patikrinti, tai būtų užvedus variklį ir įjungus tarkim pirmą pavarą žiūrėti po kapotu ar sukasi kažkuris pusašis. Jei kažkuris sukasi laisvai, o mašina stovi vietoj - vadinasi granata. Tik nelabai žinau kaip pamatyt pusašius iš viršaus, kai po kapotu viskas plastmasėm uždengta, o ir šiaip ten vietos nėra daug apžvalgai... Daug gazuot su išnerta granata aš nedrįsčiau, nes laisvai besisukanti granata nežinia ką gali padaryti kitiems agregatams. Geriausias variantas būtų kabinti "šlipsą" ir į servisą, ten ant pakelėjo turėtų viskas puikiai matytis.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-12-20 15:08 »
Pavyko siandien kazkiek iziuret dienos sviesoj pro susuktu ratu plysius bei pro tarpus po kapotu. Situacija tokia- uzvedus varikli kaires puses pusasis sukasi, o desines- ne. Ijungus pavara bei atleidus sankaba pasigirsta gan aiskus duslokas garsas- akivaizdu, jog kazkur ne vietoj atsiradusi trintis. Garso saltinio lokalizuoti nepavyko, bo nenorejau ilgai birbint, kad galutinai nesugadinciau ka dar butu imanoma sutaisyt... Svarbiausia, jog itarimai pasitvirtino- vis tik problema esti pusasio sarnyre...
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-12-20 18:54 »
jei sukasi kaires puses pusasis o ratas stovi vietoje, tai kaires puses isorines granatos problema.... gal issinerus gal isbyrejus, gal pusasis nuluzes prie granatos, arba slicai pusasio nuciunkti...
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs Skaidrius

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2014-07-14 10:24 »
Bevaziuojant paspaudus stipriau akseleratoriu pradejo kilti apsukos 166 JTD. Sustojus atidariau kapota is po variklio apacios ejo dumai ir kvapas kaip kad degtu sankaba. Dar pavaziavau 50km ant 60 km/h daugiau neleido apsukos.Tada visai dingo begiai ir masina sustojo.Laukiu jusu nuomones. Aciu. 
« Paskutinį kartą keitė: 2014-07-14 11:00 sukūrė PiPPas »