Vilkti galima netgi užvedus variklį su išjungta pavara. Greičiausiai bus išsinėrusi granata. Man atrodo, kad netgi su užgesintu varikliu ir įjungta pavara tempiant mašiną turėtų nebūti pasipriešinimo, nes kažkuris ratas nesujungtas su pavarų dėže. Dar vienas variantas kaip patikrinti, tai būtų užvedus variklį ir įjungus tarkim pirmą pavarą žiūrėti po kapotu ar sukasi kažkuris pusašis. Jei kažkuris sukasi laisvai, o mašina stovi vietoj - vadinasi granata. Tik nelabai žinau kaip pamatyt pusašius iš viršaus, kai po kapotu viskas plastmasėm uždengta, o ir šiaip ten vietos nėra daug apžvalgai... Daug gazuot su išnerta granata aš nedrįsčiau, nes laisvai besisukanti granata nežinia ką gali padaryti kitiems agregatams. Geriausias variantas būtų kabinti "šlipsą" ir į servisą, ten ant pakelėjo turėtų viskas puikiai matytis.