Autorius Tema: alfa 145 1.4 ts apsukos  (Skaityta 8705 kartus)

Neprisijungęs Vidme

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 36
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2013-11-07 19:26 »
Ryuzaki kiek mokejai uz oro srauto matuokle?Ar didelis skirtumas tarp bosh'o ir marseti mareli matuokles,tiek kainu santykiu tiek ju kokybes ir veikimo principu?

Neprisijungęs RYUZAKI

Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2013-11-07 20:14 »
50lt uz veikiancia matuokle ir lambda :) nauja ka zinau apie 350 berods. del M.m nezinau, nebandziau ;]
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2013-11-07 20:38 »
50lt uz veikiancia matuokle ir lambda :) nauja ka zinau apie 350 berods. del M.m nezinau, nebandziau ;]

Tai tu naudotą dėjai? Tai va ir galbūt paaiškėjo priežastis apsukų plaukiojimo. Pabandyk įsidėti naują MAF'ą ir turėtų viskas susitvarkyti.

Diagnostika kompiuterinė irgi galėtų padėti šiuo klausimu. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs RYUZAKI

Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2013-11-07 20:51 »
kompiuterine klaidu jokiu nemeta. tik liambdos rodykliai blogi buvo.  su senu mafu dege purkstukas. pakeitus mafa dingo. atjungus mafa arba liambda nieks nepasikeicia. plaukiojimai yra ;]
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI

Neprisijungęs RYUZAKI

Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2013-11-07 20:52 »
kai buvo mafas mires, plaukiojimai buvo nuo 500 iki 1.5 k :) ir letesni ... tai uzkyla, palaiko tai nusileidzia. o cia staigus tokie
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2013-11-07 20:54 »
Galima dar patikrinti laisvos eigos reguliatorių. Jis prie oro sklendės dviem varžtais pritvirtintas. Būna, kad antgalis apsineša suodžiais, tai gali įtakoti.
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs RYUZAKI

Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2013-11-07 20:59 »
o jis ant 1.4 tikrai yra ? ar tik 2.0 ? :)
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2013-11-07 21:09 »
Tas reguliatorius visose mašinose yra. Toks cilindriukas išsikiša apie 3 cm skersmens. http://www.worldcarparts.co.uk/Store/tabid/667/ProductID/6450/Default.aspx
« Paskutinį kartą keitė: 2013-11-07 22:10 sukūrė Valerun »
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs RYUZAKI

Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2013-11-07 21:18 »
tada savaitgali bandysiu paardyt.
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 145 1.4 ts apsukos
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2013-11-07 21:45 »
Ryuzaki kiek mokejai uz oro srauto matuokle?Ar didelis skirtumas tarp bosh'o ir marseti mareli matuokles,tiek kainu santykiu tiek ju kokybes ir veikimo principu?
Važiuosi ne su kainos/kokybės santykiu, o su gera ar nelabai detale.
Kaip buvau rašęs - buvau 147'tai įdėjęs Magnetti Marelli MAF'ą, tai šokinėjo apsukos (tiesa, nedaug) ir atleidus sankabą, apsukos nuo "darbinių" akimirksniu šokdavo į apačią ant laisvų, tai įmetus kitą bėgį, kad "netrūkteltų" reikėdavo užkelti apsukas. Žodžiu, nekas, šlamštas.
Su Bosch'u viskas OK.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910