Kadangi galiu palyginti dvi salis, tai del tu juodu dumu, negaliu nepastebeti, kad tas labai budinga butent lietuvoje. Retenybe pamatyti dyzeli apsipylusi juodais dumais norvegijoj, nepriklausomai senas jis ar naujas. Priezasciu neivardinsiu, ekspermentu nedariau, tiesiog spejimas, kad tai vyskta gal del pasalintu tam tikru filtru, gal tiesiog del kuro. Labiau linkstu prie minties, kad del kuro sudeties, nes tie filtrai veikiausiai nelabai kokios reiksmes dumingumui turi. Su mintimi, kad vel atsiras tam tikru etatiniu artistu neistengianciu nepareiksti, jog veltui niekinu branguji lietuviska dyzelina (o gal greiciau rusiska), specialiai pabreziu, jog NETEIGIU ir NEMANAU, kad kuras pats savaime yra blogas vien todel, kad jis is vienos ar kitos salies, manau tam itakos turi tam kurui naudojamos zaliavos, kurios skiriasi pas skirtingus gamintojus
Arba pacios masinos nevisai tvarkingos. Negalim sakyti, kad tai yra tipine visu dyzeliu problema, o del taupumo, nera ka kalbeti, kad dyzelis yra pigiau, bet velgi, man pravaziuojanciam 10-15k km i metus moketi gerokai brangiau uz ta pati auto vien todel, kad jame stovi jtd yra paprasciausiai neprotinga, vaziuosiu su juo ilgus metus, kol man atsipirks viskas, ka investavau i ta "taupyma", taciau jei kilometrazas pasiektu, tarkim, 50k km i metus ar daugiau arba masina su jtd dar ir pigesne butu uz analogiska varianta su benzininiu varikliu tada jau kita kalba. Dar vienas nuansas, Brera ir 159 realiai galime ir protinga butu rinktis tik jtd arba vieninteli rimta benzina 1750,kuris apetitu tikrai nesiskundzia ir tuo primena V6 benzina, tai nelabai yra ka daug ir galvoti, jei pinigai kisenes nepleso. Vienas is pastaruju modeliu greiciausiai ir bus pirmas mano dyzelinis auto, ne del taupumo, tiesiog del to, kad nera is ko rinktis. Del siu mazu nuansu galima diskutuoti iki pazaliavimo, kas, gi, yra pigiau