Autorius Tema: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas  (Skaityta 11101 kartus)

Neprisijungęs palev6

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Įrašytas: 2013-10-20 12:12 »
Sveiki, iskart atsiprasau , kad sukuriau nauja tema bet niekur nerandu info.
   Nusipirkau q4 crosswagona, galvojau surizikuosiu ir turiu beda, dungsi galinis tiltas.
Ispradziu buvo nuplyse sailenblokai kur ji laiko tai cia kiek aiskinausi yra ju liga , tai as nutariau ju nepirkti uz nesamoninga kaina originaliu tai pritaikiau volvo variklio pagalves, aisku skirtumas iskart pasijuto bet dar kazkas yra kai stovi vietoj ir perjungi is atbulinio i 1 pavara ar atvirksciai toks jausmas kad laisvumas kazkoks yra...
Pakabinamas geras, pusasiai nekliba kryzmes irgi geros. Kal kas nujauciat kas gali buti?
156 crossvagon q4 1.9 jtd 110kw 04

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-10-20 14:35 »
tai gal kitą kart pritaikyk nuo gaziko pagalves, gal geriau išeis
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs palev6

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-10-20 16:13 »
Visu pirma tu gauk tas originalias pagalves o uz padevetus salenblokus srote tikrai nenormalu moketi 350lt kurie vistiek suplys manau kaip as padariau laikys tikrai daug ilgiau nors viena priezasti pasakyk kuom ten jie geresni tie originalus? Cia gi gumos gabalas o ne kokia variklio detale.
156 crossvagon q4 1.9 jtd 110kw 04

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-10-20 19:31 »
Visu pirma tu gauk tas originalias pagalves o uz padevetus salenblokus srote tikrai nenormalu moketi 350lt kurie vistiek suplys manau kaip as padariau laikys tikrai daug ilgiau nors viena priezasti pasakyk kuom ten jie geresni tie originalus? Cia gi gumos gabalas o ne kokia variklio detale.

Originalus yra paskaičiuotas konkrečiam modeliui, o pritaikydamas nuo kito automobilio iškraipai skaičiavimus ir detalė gali būti per silpna konkrečiam mazgui.

Originalius galima gauti iš www.autogralis.lt
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs palev6

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-10-20 19:54 »
Taip as sutinku, bet as esu  norvegijoj ir alfos centre man pasake kad ju nebegamina jau o ju kaina buvo apie 2500 lt ten tai kazkaip nelogiska uz tokia dali.
As pats ne uz tokius dalykus but kartais tenka. Dabar tiltas stovi tikrai gerai ir nejuda is tos vietos. As klausiu kas galibuti kodele tie smugiai jauciasi atrodo kad koks laisvumas tarp dantraciu yra. Gal yra dar kokia guma paciame reduktoriuje kad sugertu tuos smugius ar gali kardanas tureti laisvumo nuo dezes jei ji sukioji?
156 crossvagon q4 1.9 jtd 110kw 04

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-10-20 20:02 »
Taip as sutinku, bet as esu  norvegijoj ir alfos centre man pasake kad ju nebegamina jau o ju kaina buvo apie 2500 lt ten tai kazkaip nelogiska uz tokia dali.
As pats ne uz tokius dalykus but kartais tenka. Dabar tiltas stovi tikrai gerai ir nejuda is tos vietos. As klausiu kas galibuti kodele tie smugiai jauciasi atrodo kad koks laisvumas tarp dantraciu yra. Gal yra dar kokia guma paciame reduktoriuje kad sugertu tuos smugius ar gali kardanas tureti laisvumo nuo dezes jei ji sukioji?

O gal kardano gumos suplyšusios? (retorinis klausimas)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs palev6

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-10-20 21:42 »
O kur ten tokios yra? As sakau nezinau neturejas masinos su galu varomu kiek ziurejau ten yra pakabinamas guolis stovi ant gumos o kardanas ieina i reduktoriu tiesiai be jokios gumos tai gal vidui kas ten dar yra?
156 crossvagon q4 1.9 jtd 110kw 04

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-10-20 21:58 »
per eper susirask brėžinius, bus matyt, kaip ten kas eina
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-11-01 20:41 »
O kur ten tokios yra? As sakau nezinau neturejas masinos su galu varomu kiek ziurejau ten yra pakabinamas guolis stovi ant gumos o kardanas ieina i reduktoriu tiesiai be jokios gumos tai gal vidui kas ten dar yra?
del galinio reduktoriaus, taip yra reguliuojami tarpai tarp dantraciu, bet reikia ardyti visa ir reikia protingo meistro, kad sureguliuotu?
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs PQO

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 8
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2013-11-18 10:10 »
Sveiki, iskart atsiprasau , kad sukuriau nauja tema bet niekur nerandu info.
   Nusipirkau q4 crosswagona, galvojau surizikuosiu ir turiu beda, dungsi galinis tiltas.
Ispradziu buvo nuplyse sailenblokai kur ji laiko tai cia kiek aiskinausi yra ju liga , tai as nutariau ju nepirkti uz nesamoninga kaina originaliu tai pritaikiau volvo variklio pagalves, aisku skirtumas iskart pasijuto bet dar kazkas yra kai stovi vietoj ir perjungi is atbulinio i 1 pavara ar atvirksciai toks jausmas kad laisvumas kazkoks yra...
Pakabinamas geras, pusasiai nekliba kryzmes irgi geros. Kal kas nujauciat kas gali buti?

Pas mane irgi dunksi. Šiaip sistema ten yra tokia - smagratis, kardano granatos, kryžmė, reduktorius, pusašių granatos. Taigi, aš pradėjau nuo smagračio, pakeičiau, beveik nepasikeitė niekas. Tada keičiau kardano granatas. Irgi nekažką padėjo. Bet pastebėjau, kad kardanas turi maždaug 1/4 apsisukimo laisvumą, kuris ateina ne iš reduktoriaus, o iš pusašių vidinių granatų. Taigi, mėginsiu pakeisti jas, nes daugiau ten tiesiog nėra kam tą laisvumą duoti. Pati granata laisvumo turi nedaug, bet kai per reduktorių, tai tas laisvumas ant kardano padidėja kokius 5 kartus. Aišku manau bėda bus ir ta guma kur laiko reduktorių iš kardano pusės. Dar sprendžiu klausimą ar tam neturi įtakos ir tai, kad priekinė vidinė granata viena irgi turi laisvumą. Matai, šitos transmisijos bėda yra ta, kad ji "kieta", nėra nei vienoje vietoje gumos. Todėl visi laisvumai bendrai sumuojasi į vieną, kurio pabaigoje yra "kieta atrama", tada tiltas isikabina į ratus ir jo galas, kur įeina kardanas, kala į tą gumą. Jei ji laisva - jis turi kur užsimoti. Taigi, manau sprendimas bus - pamažu naikinti visus klibančius daiktus. Tiesa, išsiaiškinau, kad vidinės pusašių granatos priekyje ir gale yra tokios pačios. Išorinės ko gero irgi. Čia gera naujiena :)
Crosswagon Q4