Sveiki, iskart atsiprasau , kad sukuriau nauja tema bet niekur nerandu info.
Nusipirkau q4 crosswagona, galvojau surizikuosiu ir turiu beda, dungsi galinis tiltas.
Ispradziu buvo nuplyse sailenblokai kur ji laiko tai cia kiek aiskinausi yra ju liga , tai as nutariau ju nepirkti uz nesamoninga kaina originaliu tai pritaikiau volvo variklio pagalves, aisku skirtumas iskart pasijuto bet dar kazkas yra kai stovi vietoj ir perjungi is atbulinio i 1 pavara ar atvirksciai toks jausmas kad laisvumas kazkoks yra...
Pakabinamas geras, pusasiai nekliba kryzmes irgi geros. Kal kas nujauciat kas gali buti?
Pas mane irgi dunksi. Šiaip sistema ten yra tokia - smagratis, kardano granatos, kryžmė, reduktorius, pusašių granatos. Taigi, aš pradėjau nuo smagračio, pakeičiau, beveik nepasikeitė niekas. Tada keičiau kardano granatas. Irgi nekažką padėjo. Bet pastebėjau, kad kardanas turi maždaug 1/4 apsisukimo laisvumą, kuris ateina ne iš reduktoriaus, o iš pusašių vidinių granatų. Taigi, mėginsiu pakeisti jas, nes daugiau ten tiesiog nėra kam tą laisvumą duoti. Pati granata laisvumo turi nedaug, bet kai per reduktorių, tai tas laisvumas ant kardano padidėja kokius 5 kartus. Aišku manau bėda bus ir ta guma kur laiko reduktorių iš kardano pusės. Dar sprendžiu klausimą ar tam neturi įtakos ir tai, kad priekinė vidinė granata viena irgi turi laisvumą. Matai, šitos transmisijos bėda yra ta, kad ji "kieta", nėra nei vienoje vietoje gumos. Todėl visi laisvumai bendrai sumuojasi į vieną, kurio pabaigoje yra "kieta atrama", tada tiltas isikabina į ratus ir jo galas, kur įeina kardanas, kala į tą gumą. Jei ji laisva - jis turi kur užsimoti. Taigi, manau sprendimas bus - pamažu naikinti visus klibančius daiktus. Tiesa, išsiaiškinau, kad vidinės pusašių granatos priekyje ir gale yra tokios pačios. Išorinės ko gero irgi. Čia gera naujiena