Maniškė irgi žiauriai rudyja. Slenkstis kairės pusės ties galinėm durelėm, slenkstis dešinėje pusėje ties pakėlimo vieta atrodo žiauriai. Dugnas ir šiaip jau nekažką. Kolkas dar ne kiaurai, bet vietomis į slenkstį jau telpa kumštis ar keli pirštai, tai greičiausiai nedaug liko ir iki priėjimo prie salono kilimų. Apie stogo problemas net nekalbu - ten atskira tema. Rudyja kur tik gali (neskaitant slenksčių ir stogo, yra židinių po durelių išorinėmis gumomis, ties galinėmis rankenėlėmis, ant bagažinės dangčio kampų ir pnš.) Artimiausia žiema parodys kas yra kaip. Žinoma, yra vienas niuansas - maniškė buvo perdažyta Olandijoje po lengvo šono nubraukimo, todėl spėju, kad buvo prastai paruoštas kėbulas dažymui. Plius, metų pradžioje nedidelė avarija ir atstatymas irgi ne į naudą jai buvo.
Bet kuriuo atveju jau aišku, kad maniškė gyva bus max 1,5 metų, iki kol pasibaigs TA. O jeigu anksčiau kažkas nutiks, tai gyvenimas jai anksčiau baigsis. Buvo svarstymas pakeisti kėbulą perdedant senus agregatus, bet paskaičiavus, išlaidos pasiekė apvalią sumą, prie kurios pridėjus dar truputį galima nusipirkti ir gerokai naujesnį, bei įdomesnį modelį. O ir senieji agregatai jau netoli pusės milijono ridos yra (variklis, dėžė), todėl nelabai apsimoka tą daryti, nes išlaidos sieks apie 10000 Lt, o mašinos vertė šiuo metu pagal draudimo kompaniją yra apie 5500 Lt. Todėl, šiuo metu yra renkama atitinkama suma ir artimiausiu metu prasidės intensyvios paieškos naujos Alfos modelio. Variantų yra nemažai - pradžioje buvo 2, dabar jau gal ir 5-6 yra. Viskas nuo finansų ir kitų aplinkybių priklausys, bet faktas, kad greitai šita 156 liks tik visiškai darbiniams poreikiams.