Teoriškai tavo paskaičiavimai atrodo gražiai, praktiškai sunkiai įmanomi.
Man teko tvarkyt saviškės galą: du meistrai, kurie restauruoja važiuokles ir turi nemažai patirties tame, praleido po pusdienį vartydami katalogus ir su liniuote matuodami esamų pasiūloje gumų dydžius, tačiau taip ir nerado nieko, ką būtų įmanoma priderint, kas normaliai atitiktų ir laikytų dideles apkrovas Gtv gale. Pirmasis, kuris nekartą darė tą patį 166tai Alfai (kurios važiuoklės principas tas pats, bet gumos nuo Gtv skiriasi, be to 166tai kuriai įmanoma tikrai pritaikyti nuo opelio ir kažkurio merso). Padarė iš to, ką rado. Iškart pasakė, kad tikriausiai nelaikys. Atlaikė 200 km, išplyšo. Antrasis bandė ieškot, nusprendėm, kad nieko geriau nei poliuretanas nebus. Jei visgi norėtųsi galą restauruot, tai tik, kai patys restauratoriai lieja gumą, pvz., Renatas. O jo kainos nuo 80 prasideda. Dar pamiršti, jog Gtv ne tik paprasti sailenai, bet ir plaukiojantys. Jie dar brangesni (pas tą patį Renatą, jei gerai pamenu 120 Lt / vnt buvo). Gtv už 30 Lt tai tik nemėgstantis valgyti altruistiškos sielos meistras apsiimtų daryt. Gali sakyti, kad Panevėžyje viskas daug pigiau, bet savikaina išlieka savikaina. Dėl to ir sakau, kad kokybiškas restauravimas kainuos virš tūkstančio, o pigiau gal ir pasidarysi, tačiau ar ilgam?
Alfa ne golfas, neverta tikėtis, jog tokio pakankamai reto automobilio unikalios važiuoklės remontas kainuos grašius. Naujų detalių kainas papostinau, nes tu jas paminėjai kontekste, asmeniškai neįsivaizduoju, kas imtųsi jas pirkti.
P.S. forume rašei, jog savo Spiderio tik priekinę važiuoklę tvarkei (
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67787.msg212239#msg212239). Jei tau pasisekė ir galas pas tave jau buvusio savininko buvo sutvarkytas, tai kam kitus klaidint realybės neatitinkančiais skaičiais?