Nu isikisiu as - kas liecia GTV/Spider 916, varikliai Twin Spark lepus, bet jei buvo myletas - vaziuosi be problemu, nupirkus pirmiausiai keisti dirzus reikia, itempejus ir vandens pompa (eina variklio + balansirinis ir generatoriaus dirzeliai, 3 itemejai ir 2 atramiai guoliai ir vandens pompa), kas be ko pries perkant jei imanoma pasimatuok kompresija ir tepalo spaudima, bet abejoju ar tai leis pardavejas, nu bet nupirkus ta tikrai reiketu pasidaryti del savo ramybes. Viena is variklio bedu - faziu variatorius, ji keisti reikia kas 120 000km mazdaug ,nes jis pradeda karkti (uzvedus karsta varikli pirma 2-3s dirba motoras kaip dyzelis), taipogi del jo isdilimo kreta tepalo spaudimas sistemoje, kad velgi greitina mirti motoro, jis keiciamas keiciant dirza - kaina jo 500-700lt, dirzu keitimas visu - 700-900lt detales, pakaba - priekine labai pigi, norit restauruojama labai pigiai, galine - irgi nebrangi jei nekisi brangiausiu detaliu, tinka ten opel astra salenblokai arba tiesiog "restauruojama", viskas laiko labai gerai ir kainuoja visas galas 200-350lt mazdaug (priklauso ka darysi ir ka desi, deja retas servisas tai sugeba ir tai moka, kiti moka tik keisti naujos dalimis ir imti tukstancius), elektronika - made in germany, BOSCH, airbag sistema - Motorola, stabdziu sistema ATE, viskas paprasta, rankinio sistema labai paprasta, kebulai - detaliu gauti labai sunku, ju kainos dideles ir siaip detaliu taiwanis negamina jokiu (pvz keiciau ABS davikli, tik originalas BOSCH buvo).
Kas liecia skelbime rodoma varianta - vairas apsitrines, bet rida tiketina 200 000km ar kiek daugiau.
Beje patikrink kondicionieriu ar saldo - jei ne, 70% kad niekada nebeveiks, originaliu radiatoriu kainos kosmines, deti - dazniausiai supuve, pats kompresorius kondiskes made in japan, denso firmos, bet durnos konstrukcijos.
Variklis dar paminesiu - labai megsta tepalus, degina net 0,5l/1000km ir tai normalu, tad jo lygi reikia daznai tikrinti.