Autorius Tema: AR 147 2.0 TS Selespeed: greičių dėžės bėdos  (Skaityta 3267 kartus)

Neprisijungęs seriog26

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 147 2.0 TS Selespeed: greičių dėžės bėdos
« Įrašytas: 2013-08-18 13:02 »
selespeede viena slagele buvo atsileidusi ir isbego skistis,bent jau as galvoju,kad buvo atsileidusi:)jei pamaigau begius tas skystis tam bakeli tarsi uzpudojia,zodziu esme ta,kad viska sudejau kaip buvo ir dapiliau skyscio man pradejo kompe rodyti,kad klaida yra ir ji kas minute uzsidiega nuvazevus 1km begiai prapuola,bet isjungus varikli ir vel ji uzvedus vel galima vaziuoti kaskiek laiko,bet klaida vistiek dega ir pipsi kas minute,klausimas toks ar galima pasikeisti pacia skysti tepala ar kaip ji ten vadina ir vel ji uzpumpuoti?ar namu saligom tas neimanoma,nes priestai jumgdavo begius tarsi per prievarta garsas net buvo labiau 3begio bet cia nesme svarbu jungdavo :)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-08-18 15:51 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 147 2.0 TS Selespeed: greičių dėžės bėdos
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-08-18 15:52 »
http://www.alfaracing.lt/

Pasiskambink, susitark dėl "pasimatymo" su Zazu ir viskas išaiškės kame šaknys.

Konkrečiai Zazo numeris - 8*698-33298
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs seriog26

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS Selespeed: greičių dėžės bėdos
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-08-18 16:10 »
zinau,kad zazas isspres klaidas ta esme,kad masina ne lietuvoj,o anglijoj tikriausiai geriau nevaryti nes pigiau masina kita nusipirkti ::)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 147 2.0 TS Selespeed: greičių dėžės bėdos
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-08-18 19:06 »
zinau,kad zazas isspres klaidas ta esme,kad masina ne lietuvoj,o anglijoj tikriausiai geriau nevaryti nes pigiau masina kita nusipirkti ::)

Tai bent pasiskambink ir pasikonsultuok ką daryti. Tikrai ne vieną Selespeedą Zazas tvarkęs ir jeigu dabar nelaksto po kokius kalnus, tai tikrai padės bent jau telefonu kažkiek. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs seriog26

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS Selespeed: greičių dėžės bėdos
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-08-18 21:08 »
uzdirbam tik jei vaziuosi kiekviena savaite i autoservisa manau,ant masinos ir reiks dirbti :o dekui uz iformacija,zinau kaip nuorina pabandysiu,bet noreciau ir skysti pasikeisti vel naujia ant seno nesinori pilti,pabandysiu pasukti jei nieko nesigaus zazui.

Neprisijungęs MIG

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 285
  • Karma: +0/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS Selespeed: greičių dėžės bėdos
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-09-23 10:49 »
O dabar tau tepalas nedingsta? nes jei dingsta tai bus sakes siurbliui, o jis nesiremontuoja. Man taip buvo kai i pabaiga ejo siurblys, keiciau visa deze su siurbliu nes turejau atsargine.
Dabar 166 3.0 super
Buvo Honda Legend SH AWD
Buvo GTV V6 TB
Buvo 147 selespeed

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS Selespeed: greičių dėžės bėdos
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-09-23 13:06 »
Remontuoja tuos siurblius, tik jei gerai supratau nelietuvoje, o siuncia i olandija, atlieka gamykline restauracija jo ir atsiuncia atgal ir gauni faktiskai nauja.

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 2.0 TS Selespeed: greičių dėžės bėdos
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-01-19 23:11 »
Ten pagrindinis remontas varikliuko angliuku keitimas, tik reikia teisingus parinkti, man po 3 m ir apie 60 tkm vel teko keisti, matyt buvo minkstoki ir padejo didzioji dalis ridos po miesta, pastovus pavaru junginejimas.
DUCATI 750M!