« Atsakymas #11 Įrašytas: 2013-07-24 10:37 »
Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras...
Einu slėptis po lapais su savo pakaitinimo žvakių teorija

Prisijungęs
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.