Prisirinkti as ju galiu, karta zadejau veztis dvi svirtis 156, buvau pasiemes is bendradarbio, bet paskui spjoviau i ta "purvina" reikala ir isidejau trw, kuri atlaike be garsu visus 5000km. Ir pirkti ju restauruotu ten niekas tikrai nepirktu. Turiu patirties su detaliu prekyba. Turejau galva su garantija, pigiai, prastovejo metus laiko, vienas skambutis buvo, veliau nupirkau sia sidabrine 166, kur ji ir atsidure. Turejau dvi naujas svirtis 156 nusipirkes pats sau is vieno skelbimo uz 40% parduotuvines kainos, veliau neprireike, idejau pats skelbima, pardavinejau apie metus laiko, bet pardaviau. Turiu dar visa kruva orginaliu detaliu sudejes i skelbimus, beveik niekas nesidomi. Paprasciausiai niekas nespaudzia kiekvieno cento ir niekas neiesko detaliu skelbimuose. Iprastas miesto gyvenimas, nuvarai masina i servisa, palieki, gauni pakaitine masina, vakare atvaziuoji, susimoki ir vazineji toliau ramia galva. Kai yra uz ka pirkti renkiesi patoguma, o ne taupuma
Rankiotis detales skelbimuose, ieskoti, vaziuoti, tartis, pasiimti, nuvezti, parvezti ir t.t. gali nebent kokie studentai, bet ne dirbantys zmones, o studentas ten labai retas masina iperka. Nera taip kad prekyba internetu nevyktu, daug daigtu pardaves ir nupirkes per skelbimus, bet tai buvo telefonai, ratlankiai, padangos, o detales, naujos ir orginalios, kazkodel nieko nedomina. Kai nusipirksiu masina, kuria planuosiu ilgiau tureti isbandysiu ta restauracija. Gal bent tokios laikys nors 10000km be garsu, kaip sako, viltis mirsta paskutine
Tiesa, sudarius pelninga dvisali sandori melynoji 166 jau iskeliavo i naujas rankas, tad ir tos svirtys nuo siol naujo seimininko galvos skausmas