Nedarysiu offtopico ir nesiplesiu pasakodamas apie BMW remonta krastoje, kai viduryje miesto tepalas pradejo ciurksle leisti per ausintuva katik "suremontuota" ir dirzelio cypima pakeitus itempeja, t.y. taisant ankstesni broka
Del to variatoriaus - vaziuok ir nesuk smegenu, kai jau karks pastoviai, tada susimastyk apie keitima. Jo karkimas itakoja trauka kazkiek, t.y. praranda galios motoras kai jis prastas ir kuro salyginai ima daugiau. Siaip, kad ji pakeisti reikia dirza nuimti pagrindini, tad kai keisi dirza - pasikeisi ir ji. Kainos jo naujo su superinemis nuolaidomis - 500lt
siaip maciau be nuolaidu ivairiai - 730lt, 750lt, 800lt, 850lt. O jo tarnavimo laikas kaip ir sake ~100k km, t.y. kazkur ties antru dirzo keitimu keiti ir ji. Alfa 147 siaip nera velniskai brangi masina jei tvarkai ja pas teisingus meistrus, vakar kaip tik visa pakaba vienai labai uzmustai perrinkom uz 800lt su garantija
p.s. automobiliu pardavejai darydavo toki triuka - jei karkia uzvirindavo ta variatoriu, nelieka jokio garso ir masina tokia vangoka tampa ir vsio, parduodavo nesukdami smegenu su uzglusintu variantoriumi, tai irodo, kad be jo vaziuoti galima.