Norint trasoje važiuoti su 156, reiktų ventiliuojamų stabdžių diskų bent jau, nes standartiniai šio motoro diskai laaabai greitai mėgsta užkaisti. Pas mane tokie buvo, tai išmečiau "nachren" ir ventiliuojamus sudėjom - iškart akivaizdus pagerėjimas.
Kūginį filtrą galima, bet klausimas - ar to reikia? Įsidėk plaunamą, bet netepamą sportinį filtrą į standartinę dėžę. Nauda bus gerokai didesnė. Aš pernai įsidėjau tokį į standartinę dėžę - variklis lengviau "kvėpuoja" tikrai ir nebeliko TS'ams būdingo "lago" žemose apsukose. Tik nesirink iš tepamų filtrų - keisi oro srauto matuokles kaip kojines, nes nuo filtro tepaliuko labai greitai apsineš sensorius.
O toliau, ką Žalias rašė - stabilizatoriai, powerflex, amortizatorių ir spyruoklių komplektas.
Ir tada suvoki, kad sumos didžiulės tampa jau. O kur dar tinkami lieti ratai ir padangos, kad geras sukibimas būtų (nepamirštam ir šalmo, bei popieriaus, jei netyčia kokia bėda nutiktų trasoje).
P.S. Kačergoj su 1.6 ir 156 tai nežinau nežinau.. Sporto nedaug, bet pradžia gera, jei entuziazmo yra ir piniginėje ne vėjai..
Sėkmės