pravaziavau ~300km ir kartu su spider'iu pirktos dujos baigesi, teko pirkt naujas, nusprendus, kad ketvirti spider'io bako kartu su spider'iu pirkto benzino verta pataupyt...antras nemalonus dalykas: stovejusiam prie daugiabucio turbut tris paras spideri'ui kazkoks smulkus grauzikas pragrauze abs daviklio laida, vat tiesiog uzlipo ant abs bloko ir sugrauze, galesiu foto imest
...pajudejus uzsidege abs lempute...
kaip zadejau buvusiam seiminikui:
variklio mirtes priezastis, ta kad is jo isbego tik ~1.5l tepalo, cia jau uzdejus ant vartytuvo ir isvarvinus is visur, turejo buti 5...remiantis lipduku, po paskutinio keitimo 3500km, kazkiek bego pro galvos danteli, kazkiek pro tepalo matuokles nesandaruma...
2000Lt investicija i itempejus, guolius zvakes ir net tepalus buvo mano supratimu beprasme, nes galvoje stovejo "drozliu generatorius", visiskai nugrauztas vieno velenelio kumstelis...pats variklis- frankenstejnas su 0.25 kreivu velenu su 1 ir 2 remonto indeklais, ir 1 remontuotu, kitu remontuotu ir paliktu akivaizdziai kreivu svaistikliu...viename ju ir prasisuko indeklai... ir sukosi toliau kol buvo nuspresta, kad per smarkiai kala, bet velenas jau per smarkiai sudroztas ji remontuoti...
prie viso to nuplesti, neprotingai taisyti ir vel nuplyse galinio krontejno-dezes sriegiai, kalnas visokiu barskalu zvangalu, trukstamu detaliu ir varztu...net buvo mintis uzkurti ta kalanti varikli paklausyt ar cia tikrai kala variklis o ne pvz ziedas ant ismetimo kolektoriaus apsaugos, kuris ten kabejo tarsi specialiai, kad barsketu...
dabar idetas kitas 5metus tokios progos laukes variklis, pries tai ji praardzius is visu galu ir patikrinus...indeklai visi apynauji "Fm" std...visi svaistikliniai veleno kakleliai apmatuoti mikrometru ir su plastikiniu siuleliu pamatuotas tarpelis- viskas idealu...viskas surinkta kruopsciai su dinamometrais ir kampomaciais(pagal manuala) , isardytas ir praplautas karteris...ziuresim kas bus...
o bus turbut taip: datvarkysiu ir parduosiu arba 2.0ts keisiu i V6 varikli