Patikimi tie visi varikliai, čia avinai sudrožia, nes litanijos gamintojo neskiato,
Chech oli level each X tausant KM (nebepamenu, bet stipriai dažniau nei bukuose tautovežiuose per pus silpnesniuose.
Šiaip liaudyje v6 turbo apie patikimumą atsiliepiama panašiai kaip ir apie TS'ą, nors jų tiek buvo, kad vienam idiotui užteko užlekt ir pasklido kalbos.
V6 neva patikimiausias, ir vėl gi, tik todėl, kad tai labiau entuziastų mašina, ir OIL tikrinamas vien tam, kad tikrint, check oil v6 intervalas kaip ir TS'o,
jei kas pasakys, kad v6 nesuryja nei gr tepalo, duosiu snukin, pirma surydavo ir naujas, antra jau vien garavimas, rasojimas reikalauja dapilt, palaikyt max žymą. Jei jums nevalgo mat buna MIN keičiant, te išsiplauna galvas.
P.S. pasiruošęs tuvlitoj praeit pragaro keliu, keičiant TS'ą į V6 turbo ? Jei tą procedūrą atliksi, papaskok ko reikalavo ir kiek atsieina pilnai tie formalumai realiai,
nors tokiu atveju kalčiau 3.2 ar bent 3.0 24v, butų išskirtinis ir taip tarp negausios Spider 12v gaujos.