
Dviems varnoms reik post funkcija vobšė disablint, už erezijų skleidimą :loud:Paimkim pakabą (fiat platforma - xaliava) pvz: gtv/spiderio - galinis mortikas Moroe 150 Lt, šakė 20-35, Gal baigiam tūkstančiais skaičiuot ?

Čia jum ne 156/147/gt atitinkamai monroe reflex ~400 manajai, ir tai eibach'ą pilną įsimečiau už ~1800 su siuntimais piimais.
Jei variatorius ir pakalena šaltam varikliui, tai čia 50lt už gumelių komplektą, pasikeisit, keičiant diržus, pap. darbas nekainuos nei 100 Lt, tas pats su lašėjimų iš po tarp variklio ir dėžės susijungimo 97% - salnikas valeno, vėlgi pasikeisit keičiant sankabą, salnikas nekiniškas 100, na dar iki 100 pap. primesit už darbus. Ot bėdą rado

Variatorių kaip po tokią kosminę detalė turi visa gama japonų ir net wagenų, ir visi jie patrata perkopę 100'000km.. O nemyžančių mašinų 10m senumo tiesiog neegzisuoja, tuom puikiai įsitikinau persikėlęs ir laikydamas mašiną požeminėj aikštelėj po bendrabučiu, nes visi savąsias stato visad tik į savo vietas, klausimas taip sakant tik kiekyje.
Net jei ir balansyrai 3% tikimybe, bus nedaugiau 500 lt
Kol ateis laikas keist minėtus komponentus ( beje visoms reiks ) užsipili kažko panašaus kaip
http://www.liqui-moly.lt/index.php?page=7&cid=7&id=30 ir nutilusiu varatorium, bei užsitraukusiu salniku kenti iki anų keitimo, tik nesitikėkit kažkokių stebūklų ir tuojpat, praminki bent 600-1000km, kad kaip sakant chemija sukeptų ir susimaišytų su tepalais.